Urho Kaleva Kekkonen
Luottopelaaja
Se jäähän projisoitu Kanada-malja oli upea(yläparvelta katsottuna).
Voihan se tosiaan sitten olla. Jännää, jos tuollaisesta jäänyt kiinni. Ainakin Winnipegissä on käytössä kahdeksan projektoria, mitä nyt pikaisella vilkaisulla löysin. En tiedä, miten muuten homma toimii NHL:n puolelle, mutta siellä ainakin projisointi toimii todella hyvin, mitä nyt olen nähnyt videoista.Kaksi liian vähän niin ymmärsin
Lapsiin? Vai setämiehiin..? Omasta mielestä täysin turha osuus jonka voisi hyvillä mielin heittää romukoppaan.Tuo Leaders League on kyllä ainakin omasta mielestä turha osa showta mutta ymmärrän että se varmasti joihinkin puree, lapsiin varsinkin.
Kyllä tuosta tuntuvat ainakin pienet tytöt pitävän, aina silloin tällöin näkee jonkun lapsen siellä portailla tanssimassa heidän kanssaan. Minun puolestani toki turha osuus, ei harmittaisi yhtään jos tätä ei olisi, mutta ei toki hirveästi haittakaan.Lapsiin? Vai setämiehiin..? Omasta mielestä täysin turha osuus jonka voisi hyvillä mielin heittää romukoppaan.
Joo ja ei. Varmasti pienille tytöille myös tuo kivaa, saattavat varsinkin tuosta toisen erätauon esityksestä tykätä. Ja tuo on yksi juttu millä nuoria tyttöjä saa peleihin.Lapsiin? Vai setämiehiin..? Omasta mielestä täysin turha osuus jonka voisi hyvillä mielin heittää romukoppaan.
Tästä asiasta olen samaa mieltä, mutta silti se siellä on ja kaikki, jotka peleissä käy tietää, että heidän esittely ja show tulee pelissä ekassa erässä.Tuo Leaders League on kyllä ainakin omasta mielestä turha osa showta mutta ymmärrän että se varmasti joihinkin puree, lapsiin varsinkin.
No ehkä molempiin. Kyllä siellä usein näkee lasten tanssivan mukana.Lapsiin? Vai setämiehiin..? Omasta mielestä täysin turha osuus jonka voisi hyvillä mielin heittää romukoppaan.
En nyt tiedä mihin tuolla ajankohdalla viittaat. Kommentoin vain tuon porukan tärkeyttä tapahtumalle.Tästä asiasta olen samaa mieltä, mutta silti se siellä on ja kaikki, jotka peleissä käy tietää, että heidän esittely ja show tulee pelissä ekassa erässä.
Eiköhän sen pitäisi riittää että kuuntelee mitä siellä kannattajapäädyssä on meneillään.
Madness: one step beyond (Prince Buster coveri, 60-luvun Ska artisti).Sieltä tuli se "Ottelutapahtumassa tietysti mukana IPAAAAA" ja sitten jokin jollotus päälle.