Never stop the madness
Luottopelaaja
Onko kuuluttajan pakko korvaraiskata?
Hands Up on kärsinyt inflaatiosta. Alkaa oleen mun mielestä liian usein soitettu.Voisi lakata soittamasta maalilaulun jälkeen Eye of the tigeria. Maailman puhkisoitetuin ja lattea kappale. Kummallinen jäänne vanhoista Hakametsän ajoista. Hands Up ja Catch the fox riittäisivät hyvin.
Voisi lakata soittamasta maalilaulun jälkeen Eye of the tigeria. Maailman puhkisoitetuin ja lattea kappale. Kummallinen jäänne vanhoista Hakametsän ajoista. Hands Up ja Catch the fox riittäisivät hyvin.
Hands Up on kärsinyt inflaatiosta. Alkaa oleen mun mielestä liian usein soitettu.
Mielestäni se on ollut paras fiiliksentuoja siksi, että sitä on osattu säästää oikeisiin tilanteisiin. Ei se kuulu mihinkään hikisen Sport-pelin 3. erän puolivälin tasurimaaliin, niinkuin tällä kaudella on pahimmassa tapauksessa esimerkiksi kuullut. Tuntuu että järjestäjät haluaa nykyään soittaa sen joka pelissä vaikka väkisinkin. Haluttiin tai ei, niin jonkun tiistai-illan Jyppipelin tunnetaso on kaukana siitä, mitä se parhaimmillaan on, ja sellaiseen peliin ei mun mielestä Hands Upin soittaminen tuo mitään lisäarvoa. Olen pitänyt siitä että Hands Upin lähteminen käyntiin on aina jotenkin erityinen tapahtuma, tällä kaudella on vähän menty poispäin siitä.Oon täysin eri mieltä. Hands Up on osa Ilveksen historiaa entisenä maalilaulunamme ja minusta sitä parasta fiiliksentuojaa halliin.
Itse toivon lisää HandsUppia. Ilvesläinen biisi.
Myös se "keltavihreää unelmaa" soi liian usein, kun se tulee kerran pelissä yleisömäärän yhteydessä.
Mitäpä tähän lisäämään. Ja toinen pieni juttu tullut huomattua, ettei kyseinen kappale lähde enää viimeisestä (menevimmästä) kertosäkeestä kuten ennen vanhaan. Tähän kun saisi korjauksen, niin avot. Sitten toki Catch The Foxia ja Ilves Ykköseksi voi soittaa tuon jälkeen vaikkapa 4. ja 5. maalien kohdalla.Mielestäni se on ollut paras fiiliksentuoja siksi, että sitä on osattu säästää oikeisiin tilanteisiin. Ei se kuulu mihinkään hikisen Sport-pelin 3. erän puolivälin tasurimaaliin, niinkuin tällä kaudella on pahimmassa tapauksessa esimerkiksi kuullut. Tuntuu että järjestäjät haluaa nykyään soittaa sen joka pelissä vaikka väkisinkin. Haluttiin tai ei, niin jonkun tiistai-illan Jyppipelin tunnetaso on kaukana siitä, mitä se parhaimmillaan on, ja sellaiseen peliin ei mun mielestä Hands Upin soittaminen tuo mitään lisäarvoa. Olen pitänyt siitä että Hands Upin lähteminen käyntiin on aina jotenkin erityinen tapahtuma, tällä kaudella on vähän menty poispäin siitä.
Hands up nimenomaan kuuluu isoihin maaleihin. Joku 4-0 maali SaiPaa vastaan ei ole sellainen.Joo noita vanhoja maalilauluja (Hands Up ja Catch the Fox) voisi ylipäätään soittaa sellaisten maalien jälkeen, kun maaliero on vähintään kolme maalia ikäänkuin tuomassa lisätunnelmaa. Jos peliä ei niin selvästi johdeta missään vaiheessa niin jää sitten niissä peleissä soittamatta.
Tässä olisi aika mielenkiintoinen kappale:
Haut les mains https://g.co/kgs/kMWwip
Tuttu mutta tuntematon.
Kymmenen viimesen kotiottelun teemat, muutamat huomiot:
-Lauantaina Meet & Greet
-Maanantain Sportti-otteluun halpoja lippuja
-Paikallisen jälkeinen kotiottelu KooKoo:ta vastaan taas perhepeli --> Ihan hyvä idea sillä tosiaan kolmen kotiottelun viikko, paikallinen perjantaina jne.
-"Kannattajille arvostusta", mitä meinaa?