Teme-74
Luottopelaaja
Ei tietenkään, koska loppukädessähän sen, että onko jotain käytetty hyväksi/kyseessä mahdollinen rikos päättää Suomen laki. Eli Suomi oikeusvaltiona toimii lain ja oikeuskäytännön mukaan. Tämä siis ihan suoraan peilaten tapaus Rammsteiniin, jossa on ihan turha alkaa mihinkään canselointeihin ja tuomitsemisiin ennen ku edes tiedetään totuus.Huoh. Seksuaalista hyväksikäyttöä ei määritellä "kokemuksen" tai monen palstalaisen ilmeisen pakkomielteen Iida Vainion kautta, vaan suostumuksen ja valtarakenteiden sisällään pitävän painostuksen kautta. Tästä olikin Lindemannin yhteydessä jo maininta pari sivua sitten, joten ei siitä sen enempää.
Toki se, että jos aikuinen ihminen ei osaa tai kykene sanomaan ei, niin on henkilökohtanen ja todella iso ongelma joka varmaan kaipais jotain "päänvalmentajaa".
Sangen huvittavaa valtarekenteita ongelmana näkeviltä, ettei kuitenkaan kovin paljo aiheuta paheksuntaa vaikkapa drag queen lapset, mitä esiintymisiä siis Suomeenkin meinattiin tunkea. Joku jossain puolusteli näitä taiteella ja sano ettei siinä ole mitään seksististä.
Mua ainaki inhottaa kaikki tommonen mitä joku pieni, mutta äänekäs vähemmistö kirkuen hinkuaa.
Jotain kieroutunutta tommoses on, ja ny ku tän sanoin ni voi kirkua että olen konservatiivinen, tämmöses asias olenkin joten kirkukaa pois.
Mitä mieltä itse tästä kun aikuiset vetää pikkulapsia tämmösiin, jos kerran valtarakenteet on ongelma ?