Mun mielestä tota Hintsasen lausetta ”Koe tänään, muista huomenna” vois miettiä uudestaan. Ei mun mielestä istu tohon sisääntuloon millään lailla. Mun mielestä latistaa tota sisääntuloa entisestään. Miksei vaan vaikka ”hyvät naiset ja herrat, Kotijoukkue ILVEEEES!” tms. ”Nyt hyvä yleisö, Kotijoukkue ILVEEEES”.
Vai mitä mieltä muut?
Juuri näin. Miksi tuota Yksi rakkaus, yksi seura-slogania ei voitu vain lukita ja käyttää vaikka loputtomiin? Miksi on pakko yrittää sitä pyörää keksiä uudelleen?Onko Ilveksen markkinointitiimi ikinä keksinyt hyvää slogania, tai edes tajunneet että ne eivät ole hyviä?
Uskoin jo, että Yksi rakkaus, yksi seura vakiintuisi ja siinä nähtäisiin arvoa, koska se on ensinnäkin omien kannattajien kehittämä, eikä tavallinen mihin tahansa tuotteeseen liitettävä mainoslatteus.
Tärkein on jo saavutettu jäi ainakin elämään.Onko Ilveksen markkinointitiimi ikinä keksinyt hyvää slogania, tai edes tajunneet että ne eivät ole hyviä?
Onhan tuo aika hyvin alettu yhdistää Ilvekseen, mutta rehellisyyden nimissä on myös todettava, että ei tuokaan muodoltaan mikään maailman uniikein urheiluseuran iskulause ole. Samaa sarjaa kuin On vain yksi TPS, HIFK:n En gång IFK, alltid IFK, FC Barcelonan Més que un club jne. Kaikki kyllä hyviä urheiluseurojen sloganeita ja toki tuossa Ilveksen esittämässä muodossa ei ole tullut ainakaan itselleni vastaan toisten seurojen kohdalla.Uskoin jo, että Yksi rakkaus, yksi seura vakiintuisi ja siinä nähtäisiin arvoa, koska se on ensinnäkin omien kannattajien kehittämä, eikä tavallinen mihin tahansa tuotteeseen liitettävä mainoslatteus.
Siis mää en ymmärrä miksi tätä Yksi rakkaus, yksi seura ei käytetä enempää.Uskoin jo, että Yksi rakkaus, yksi seura vakiintuisi ja siinä nähtäisiin arvoa, koska se on ensinnäkin omien kannattajien kehittämä, eikä tavallinen mihin tahansa tuotteeseen liitettävä mainoslatteus.
”Tunne se tänään ja muista huomenna”
”Antaa muiden tankata - kotijoukkue ilveeeeees”Tärkein on jo saavutettu jäi ainakin elämään.
Onko tätä paskaa pakko jankata joka ketjussa?”Antaa muiden tankata - kotijoukkue ilveeeeees”
Valitettavasti täytyy sanoa myös, että toisinaan Hockeyn kohdalla lause voisi olla myös Yksi rakkaus, Yksi miesten jääkiekkojoukkue, vaikka nyt ostivatkin osuuden jalkapallon edustus Oy:stä. Ovat siis ilvesläisyyttä vain miesten jääkiekkojoukkueelle omiessaan tehneet siitä itse mainoslatteutta, jolla ei ole aina katetta.
Onko Ilveksen markkinointitiimi ikinä keksinyt hyvää slogania
Huumoria huumoriaOnko tätä paskaa pakko jankata joka ketjussa?
Ehdottomasti samaa mieltä. Miksi tämäkin piti vaihtaa…yhyyyy!!Kyllä suurin downgrade on tuo pelkkä We are the kingsin huudattaminen loopilla maalin jälkeen.
Jep. Mun mielestä jotkut sloganit vois lukita, maalilaulun sekä vanhan sisääntulobiisin. En vaan yleensäkään ymmärrä miks toimivaa pitää rikkoa.Juuri näin. Miksi tuota Yksi rakkaus, yksi seura-slogania ei voitu vain lukita ja käyttää vaikka loputtomiin? Miksi on pakko yrittää sitä pyörää keksiä uudelleen?
Tänään tämä "Yksi rakkaus, Yksi seura" käytössä.Mun mielestä tota Hintsasen lausetta ”Koe tänään, muista huomenna” vois miettiä uudestaan.