Severi sanoi:Pakko vielä sanoa tuohon maskotti-asiaan sen verran, että itse hain juurikin täksi kaudeksi maskotiksi. Ilveksen toimistolta sanottiin kauden alussa että maskottiasua ollaan tekemässä ja ilmoitetaan sellaiselle henkilölle joka sopisi tähän pituudeltaan. No, eipä ole näkynyt koko maskottia.
Rauman Kukko sanoi:Severi sanoi:Pakko vielä sanoa tuohon maskotti-asiaan sen verran, että itse hain juurikin täksi kaudeksi maskotiksi. Ilveksen toimistolta sanottiin kauden alussa että maskottiasua ollaan tekemässä ja ilmoitetaan sellaiselle henkilölle joka sopisi tähän pituudeltaan. No, eipä ole näkynyt koko maskottia.
Saako tiedustella syitä sille, että miksi hait maskotiksi? Siinä ei vissiin pelejä pääse kunnolla näkemään kun pitää touhuilla ympäriinsä puku päällä?
Rauman Kukko sanoi:Severi sanoi:Pakko vielä sanoa tuohon maskotti-asiaan sen verran, että itse hain juurikin täksi kaudeksi maskotiksi. Ilveksen toimistolta sanottiin kauden alussa että maskottiasua ollaan tekemässä ja ilmoitetaan sellaiselle henkilölle joka sopisi tähän pituudeltaan. No, eipä ole näkynyt koko maskottia.
Saako tiedustella syitä sille, että miksi hait maskotiksi? Siinä ei vissiin pelejä pääse kunnolla näkemään kun pitää touhuilla ympäriinsä puku päällä?
Topi sanoi:Kun yritän katsoa Ilveksen pelien koosteita ilves.comin sivulta niin eipä onnistu. Ruutuun tulee vain ilmoitus "Virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä."
Onko muilla samanlainen ongelma? Voiko joku neuvoa mitä pitäisi tehdä?
alakkriP sanoi:Rauman Kukko sanoi:Severi sanoi:Pakko vielä sanoa tuohon maskotti-asiaan sen verran, että itse hain juurikin täksi kaudeksi maskotiksi. Ilveksen toimistolta sanottiin kauden alussa että maskottiasua ollaan tekemässä ja ilmoitetaan sellaiselle henkilölle joka sopisi tähän pituudeltaan. No, eipä ole näkynyt koko maskottia.
Niin Ilvesläistä, jos jollakin on halu tehdä jotain hyvää Ilveksen eteen (mutta ei ole rahkeita muuhun, kun maskotiksi) niin sitten kysellään, että oletko hullu, kun olisit menossa sinne maskotiksi, etkä edes näkisi peliä tms.
Mitä olisit itse valmis tekemään Ilveksen puolesta?
Minä nostan hattua: maskotiksi haluavalle, mediatiimille, osastolle ja muille jotka tekevät vapaaehtoistyötä Ilveksen eteen.
Jumala sanoi:Kirjoitetaampa tänne, kun kuuluu ottelutapahtumaan. Törmäsin kyllä tänään aika töykeään käytökseen.. Istuimme pojan kanssa katsomassa peliä ja viereemme tuli jotain Ilveksen junnuja, kuten he tekevät että etsivät tyhjiä paikkoja.. Edessämme istui pari vanhempaa miestä, joista toinen kääntyi aivan yht'äkkiä ja sanoi tiukasti yhdelle junnulle (alle 15 v): Nyt jumalauta lopetat sen potkimisen tai lähdet siitä. Poika häkeltyi ja sanoi jotain vastaan, niin mies kävi takin rinnuksista kiinni ja sanoi: Minä olen Ilves ja sinun käytös ei ole Ilveksen mukaista. Kun poika hiukan myöhemmin näytti kausikorttiaan, niin mies nappasi kausikortin pojan kädestä ja sanoi: et tarvitse tätä tänään, palautan tämän henkilölle x, ilmeisesti toimii Ilveksen juniorivalmennuksessa jossain roolissa. Onko Ilvesmäistä siis heti suoraan kiroilla pojalle, käydä käsiksi ja varastaa tältä omaisuutta. Onneksi junnu oli fiksu ja meni järjestysmiehille puhumaan. Järjestysmiesten esimies sitten haki miehen pois katsomosta, tähänkin suostuttelua tarvittiin, ja ilmeisesti asia hoitui.. Mutta hävetti aikuisen miehen käytös... Lähempänä eläkeikää (tai mahdollisesti jo eläkkeellä) oleva herra, me ilmeisesti emme jaa näkemystä siitä mitä Ilves-henkisyys tarkoittaa.. Sorry purkaus, mutta potuttaa tuo sekä häviö. Oman käden oikeudella ei ole sijaa kaukalossa eikä sen ulkopuolella..
Aurajoen rannalta sanoi:Hallissa oli käytävällä taulu jossa oli mainittu yhteistyökumppanit ( lienee edelleen Hakametsässä myös ).
Toinen tyylikäs taulu oli kuitenki se, joka huomion sai osakseen. Siinä oli nimittäin mainittuna ne ihmiset, jotka ovat omistaneet Capitalsin kausikortin 10+ vuotta.
Omasta mielestä hieno kiitos seuralta, uskollisimpien kannattajien suuntaan.
-------------------------------
Lopuks vielä linkki "Capsin" yleisön innoitusvideoon, joka kieltämättä herätti intoa hallissa...voisin sanoa, että parempi kuin "Nyt Ääntä"- yllytys
http://www.youtube.com/watch?v=3_iWeiSeo0A
( ei ole meikäläisen kuvaama, otin vaan malliks )
bulftrik sanoi:Pieni ehdotus ensi kaudeksi: mikäli Ilves-juniorit jatkavat tuota kisaa ensimmäisellä erätauolla niin mielummin niitä vanhempia junnuja. Tuo siis viihdearvon kannalta, niiden käsisammuttimien pelaamista on hieman turhauttavaa katsella ;D Toki heille se on hieno kokemus päästä höntsäämään tuonne, mutta viihdearvo kys. skabassa on lähellä nollaa. Jossain matsissa taisi olla B-junnuja (vai C?) ja pojilta löyty kaikennäköistä kikkaa niissä rankkareissa.
bulftrik sanoi:Jossain matsissa taisi olla B-junnuja (vai C?) ja pojilta löyty kaikennäköistä kikkaa niissä rankkareissa.
HeGe41 sanoi:bulftrik sanoi:Jossain matsissa taisi olla B-junnuja (vai C?) ja pojilta löyty kaikennäköistä kikkaa niissä rankkareissa.
Vanhempi D oli kerran, mutta siitä vanhempia en ole ole nähnyt tässä rankkarikisassa.