Ilveksen ottelutapahtuma

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 896
Idea on kannattamisen arvoinen, mutta tökkää Tokeen.
Mää vähän luulen, että Tokella ei ole kyllä sitten mitään sanottavaa siihen Ilveksen maalivahtien voitto biisiin.

Nyt vaan tehtäis Freed From Desirestä kaikkien Ilves maalivahtien voitto biisi.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 899
Mää vähän luulen, että Tokella ei ole kyllä sitten mitään sanottavaa siihen Ilveksen maalivahtien voitto biisiin.

Nyt vaan tehtäis Freed From Desirestä kaikkien Ilves maalivahtien voitto biisi.
Oma mielipide kyseisestä biisistä on, että se on kohtalaisen kulunut ja raskas ralli. Näen maalivahtien omat voittobiisit siitä hyvänä, että sen loppushown pitäisi lähteä veskarista itsestään eikä mitenkään pakotettuna. Jos joku ei oikeasti halua vedellä kuperkeikkoja eikä halua voittobiisejä niin se on mulle ainakin ihan fine. Tokihan siinä voidaan ja pitääkin sitten ohjata sillä tavalla, ettei muiden joukkueiden kannatusbiisit vahingossa valikoidu tuonne. Eihän se Gunnar nyt itse voi tietää mikä on Tepeksen voittobiisi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 896
Oma mielipide kyseisestä biisistä on, että se on kohtalaisen kulunut ja raskas ralli. Näen maalivahtien omat voittobiisit siitä hyvänä, että sen loppushown pitäisi lähteä veskarista itsestään eikä mitenkään pakotettuna. Jos joku ei oikeasti halua vedellä kuperkeikkoja eikä halua voittobiisejä niin se on mulle ainakin ihan fine. Tokihan siinä voidaan ja pitääkin sitten ohjata sillä tavalla, ettei muiden joukkueiden kannatusbiisit vahingossa valikoidu tuonne. Eihän se Gunnar nyt itse voi tietää mikä on Tepeksen voittobiisi.
Juu siis en missään nimessä ole "pakottamassa" tätä miksikään maalivahtien jutuksi, että on pakko jäädä heittään showta vaan voisi soida siinä kun joukkue käy yhdessä kiittään kannattajat.

Ja siis biisihän on aivan kamala renkutus, mutta toimii pukukopissa voiton jälkeen niin miksi ei voisi toimia myös jäällä :)
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Gunnar kyllä tietää jo mikä biisi on kyseessä mutta miestä ei se kiinnostanut eikä halua sitä vaihtaa. Ei vaikka kyseessä on vihollisseuran maalibiisi.:rolleyes:
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
932
Kokonaisuutena alku shou on mielestäni, hyvin onnistunut.
Mutta pienet muutokset ovat aina tervetulleita. Mutta kyllä minä vielä jaksan sen vanhankin katsoa, alusta loppuun.
 

AY-jyrä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
125
Ässäpeliä tulin katsomaan. Miten voi olla, että taas kerran, on alkushowsta lähtien kaikki show elementit ihan perseellään?
 

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
136
Ässäpeliä tulin katsomaan. Miten voi olla, että taas kerran, on alkushowsta lähtien kaikki show elementit ihan perseellään?
Ja näkymää peittää typerä automaattikamera.
 

Liitteet

  • 20231221_192138.jpg
    20231221_192138.jpg
    981,1 KB · kertaa luettu: 137

Nulikka

Guest
Alkushowhun tulee tapaninpäivän peliin muutoksia. Ainakin uusi animaatio. Eikä sitä tiedä vaikka jotain muutakin uutta tuotaisiin.
Hyvä homma. Alkushow, ja ottelutapahtuma muutenkin ollut hieman laimeahko tällä kaudella toisinkun muutamalla aikaisemmalla kaudella.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 797
Ottelutapahtuma tosiaan on hieman ”väljähtänyt”.

Ei ole sitä samaa karnevaalia ja tunnelmaa mitä on ollut. Kotipeleissä joukkue toki vielä ollut heikohko.

Mutta ottelutapahtumissa voisi enemmän hyödyntää mukautuvia laitoja, jääprojisointia jne.

Tänään tosiaan olisi ollut hyvä paikka kiittää yleisöä alkukaudesta ja antaa joululahjana joku jatkosopimus.

Kyllä toimistolla kannattaa palaveria pitää siitä miten tapahtumaa voitaisiin elävöittää ja kehittää.

PS. Harmi että tuota Riittaa ei huomioitu mitenkään.
 
Viimeksi muokattu:

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 052
Jotenkin laiskaa kyllä ollut nyt näiden teemojen suhteen, menee toistoksi. Ihan sama mikä teema, niin se on grafiikat jumbotronilla ja jotain vähän teemanmukaisia biisejä soimaan, ehkä joku vähän pukeutunut.

Jotain uutta kaipaisi tuohon ottelutapahtumaan. Kausarilla kun käy niin toistoa alkaa olemaan liikaa.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 968
Ne pelit mihin olen täältä kerinnyt, niin aika vaisu on tunnelma verrattuna puitteisiin. Pitäisi tuoda tähän päivään ottelutapahtuma.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 083
Jep, ottelutapahtuma on jäänyt polkemaan paikoilleen... aika paha juttu. Liekö jo uuden areenan viehätys poistunut muutenkin.

Aika paljon pitää tapahtua, että Ilves voi taas kehuskella ottelutapahtumallaan.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
Aika paljon pitää tapahtua, että Ilves voi taas kehuskella ottelutapahtumallaan.

Noh, nyt vedetään laidasta läpi aika suoraan.

Eihän Liigasta löydy edelleenkään edes lähellä Ilvestä olevaa ottelutapahtumaa. Vai haluaisitko Hippoksen pari strobovaloa tuon meidän shown tilalle?
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 418
Jep, ottelutapahtuma on jäänyt polkemaan paikoilleen... aika paha juttu. Liekö jo uuden areenan viehätys poistunut muutenkin.

Aika paljon pitää tapahtua, että Ilves voi taas kehuskella ottelutapahtumallaan.
En hirveästi kiinnitä ottelutapahtumaan huomiota, niin kysynkin, että miten Ilveksen tapahtuma vertautuu muihin seuroihin. Tai mitä pitäisi nykyisessä muuttaa?
 
Ylös