Ilveksen ottelutapahtuma

Lempiväri: Vihreä

Rivipelaaja
Ainoastaan pelikatkoilla poistutaan ja tullaan jos on pakko poistua ennen erätaukoa :mad::mad: Jos et tee näin niin muutos välittömästi asiaan arvon ihmiset! Maskotti on eri asia kun se on edustustehtävissä mutta senkään ei ainakaan tahallaan tiellä tarvi olla ja tuskin onkaan.
Maskottia ei ehkäpä kiinnosta peli lainkaan, kun ei tajua, että suurin osa on katsomossa seuraamassa peliä, ei maskotin hömpötyksiä? Seisoo ja teputtaa tenavalauman kanssa ees taas rappusilla pelin ollessa käynnissä ja täyden pyörityksen ollessa toisessa päädyssä. Pelikatkojen aikana hömpöytkset on ok, pelin käydessä pers rappuseen kiinni asap, kuten cheerleaderit tekivät! Maskotti on kumminkin semmoinen jääkaappipakastimen kokoinen näköeste.

mynthon

Rivipelaaja
Maskotti harvemmin on kauaa yhdessä katsomon osassa. Voi toki olla että joskus on pahasti tiellä eikä maskotilla ole riittävästi pelisilmää, mutta ihan sama mulle. Lapsia varten se siellä on, ja jos joku tilanne jää näkemättä niin sitten jää. Lapsille on iso juttu heittää läpyt Ipalle.

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Maskotista, tai nykyään maskoteista, kannattaa laittaa palautetta Ilvekselle. Ei kukaan mieltään pahoita siitä että rappusilla kuljetaan ja heitellään läpyjä, se on (lapsille tärkeä) osa ottelutapahtumaa. Mutta kun pelin käydessä aivan huoletta ja vapaasti tanssitaan ja peitetään koko näkymä niin kyllä se pitkän kauden aikana alkaa ärsyttää. Ei vastaavaa keneltäkään muultakaan siedettäisi, kannattajakatsomo sitten erikseen. Jos naapurin Tapsu tulisi vastaavasti hyppimään ja pelleilemään eteen niin siitä oltaisiin aivan raivoissaan.

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Maskotti on kuitenkin aika pienen ajan siinä portaissa. Yleensä näkemistä on haittaamassa jotain paljon ärsyttävämpää. Tyyppi jonka pipassa on jalkapallon kokoinen tupsu (miksi yleensäkin pitää olla pipa päässä sisällä?) tai joku, jonka perse nousee penkistä aina, kun kiekko tuodaan punaviivan yli.

Annetaan lasten nauttia maskotista. Ne haluaa sen takia tulla uudestaan ja vanhempien rahat valuu Ilveksen kassaan.

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Ja sitten kun tämä saataisiin toimimaan vielä Ilves-klubilaisten kanssa edes auttavasti, niin voitaisiin puhua alkeellisesta katsomokäyttäytymisestä.
Itse vaihdoin kausikorttipaikkaa tämän takia.
Nimenomaan tämä.
Heille on huomautettu, ei reaktioita.
Järkkärille sanottu, ei kuulemma voi tehä mitään kun eivät usko.
Kyllä muutkin taukoja oottaa.
Minä oon aivan yhtä arvokas katsoja halvemmalta paikalta ku muutkin ja haluan nähä pelin loppuun asti ja kannustaa kovaan ääneen vaikka sekin joitain ärsyttää liikaa.

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Ei taida olla oikein mahdollista, kun klubilla saa viettää aikaa myös pelin aikana. Yli 5000€ per klubilippu kaudessa maksavilta asiakkailta aika mahdotonta kieltää tätä.
Sit ne hätähousut voi pysyä siellä pelin ajan mun puolesta :D

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Ne liikkuvat siinä miten haluavat ja asialle ei tulla tekemään yhtään mitään. Tuo on ainoa väylä Klubille, joten se on mitä on.
Joo huomattu kyllä on.

AnkuK

Vakiokokoonpanossa

M22

Luottopelaaja
Kyllä. Itse taputin poikien kanssa seisaaltaan
Sama! Mulla oli seurueessa mukana kolme henkilöä, jotka olivat ensimmäistä kertaa Areenalla. Olin ohjeistanut etukäteen heidät.

M22

Luottopelaaja
Juu kyllä meiän katsomossa nousi lähes kaikki ainakin siinä alhaalla.
Hyvä niin, siellä missä olin, sanoisin että me seisaaltaan taputtajat olimme vähemmistössä.

tynamo

Luottopelaaja
Kommentoit mielipidettäni, joka ymmärrettävästi on vain oma subjektiivinen näkemykseni. Pahoittelut, etten tajunnut alleviivata sitä. Tapa ,jolla sen esitän on ehkä mielestäsi liioiteltu ja pahoitit siitä mielesi. Pyydän anteeksi.
En itseasiassa pahoita mieltäni "tanssiryhmästä". Heidän pukunsa värivalinta on outo Ilveksen peliin. Heilutkoot vaan jatkossakin eritahdeissa siellä parvella jos se on suuren yleisön mieleen.
Tanssia ymmärrän senverran paljon, että pro tasoisena Leaders leagueta en näe.
Ei tässä mieli ole pahoittunut :)

Itse vain näen tuon tanssiryhmätoiminnan sopivan vallan mainiosti hallitapahtumaan enkä millään muotoa ole onnistunut siitä häiriintymään. Eihän niitä pakko ole katsella :)

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Itse vain näen tuon tanssiryhmätoiminnan sopivan vallan mainiosti hallitapahtumaan enkä millään muotoa ole onnistunut siitä häiriintymään. Eihän niitä pakko ole katsella :)
Ei kai kukaan siitä varsinaisesti ole häiriintynyt. Varsinkin nykyään, kun ovat siellä vieraspäädyssä takarivissä. Enemmän häiritsee ne iänikuiset arvonnat ja niihin liittyvät nolot haastattelut, jotka estävät pelikatkojen aikana kaiken sivistyneen keskustelun vieruskaverin kanssa, mutta ne sentään oletettavasti tuovat rahaa Ilveksen kassaan.

Pakko olla @1mmanuel ja @Kissamummu kanssa samaa mieltä ja ihmetellä, että ketä he siellä oikein edustavat. Asut muistyttavat muiden joukkueiden värejä (keltainen näyttää vallitsevassa valossa skriinillä jopa oranssilta). Mitään Ilvekseen viittaavaa heissä ei ole eivätkä he omasta mielestäni edes tuo ottelutapahtumaan mitään lisää. Olisi mielenkiintoista kuulla edes yksi kunnon perustelu sille, millä tavalla heidän tanssinsa palvelee sitä Ilveksen ottelutapahtumaa. Se että joku ei häiriinny heidän läsnäolostaan ei ole varsinaisesti mikään perustelu.

Herrat Makkonen ja Hintsanen. Kun te kuitenkin luette tätäkin ketjua, niin voisitte käsitellä tätä jossain Ilvestyskirjan jaksossa.

Outo hankinta

Luottopelaaja
Itseä ärsyttänyt todella paljon tällä kaudella tämä joukkueiden kultakypärien ja Redbull-läpimurtopelaajien kuuluttaminen ottelun ollessa käynnissä!! "Siis mitä helv*ttiä" on fiilis joka pelissä. Eikö sitäkään saa edes ennen avauskiekkoa, tai ensimmäiselle ottelukatkolle tungettua?

Don Corleone

Luottopelaaja
Itseä ärsyttänyt todella paljon tällä kaudella tämä joukkueiden kultakypärien ja Redbull-läpimurtopelaajien kuuluttaminen ottelun ollessa käynnissä!! "Siis mitä helv*ttiä" on fiilis joka pelissä. Eikö sitäkään saa edes ennen avauskiekkoa, tai ensimmäiselle ottelukatkolle tungettua?
Eikös se oo ihan muidenkin jenggien kotipeleissä sama?.

Outo hankinta

Luottopelaaja
Eikös se oo ihan muidenkin jenggien kotipeleissä sama?.
Mitä oon vieraissa tällä kaudella käyny, niin kuulutettu katkolla. Voiko olla vain siis sattumaa? Mutta nää on näitä ensimmäisen maailman ongelmia. Olisi silti kiva, jos löytyisi joku rako niille sillain, että ei peli ole käynnissä.

ipe

Vakiokokoonpanossa
Väitän, että alkukaudesta nuo tulivat vielä ottelun ensimmäisen pelikatkon aikana. Muistan kuitenkin tuolloin ajatelleeni, että nuo käydään todella nopeasti läpi tuossa katkolla, eikä se omaan korvaan palvellut silloin ketään. Itse pidän tätä nykyistä mallia parempana, kun Hintsanen pystyy nämä käymään omaan tahtiinsa läpi pelin ollessa jo käynnissä. Paras vaihtoehto mielestäni näille olisi joko ennen ottelun alkua, esimerkiksi avausviisikon kuuluttamisen jälkeen. Tai ensimmäisellä Liigan aikalisällä tai erätauolla, heti kun summeri soi. Väitän, että näistä ohjeistus kuitenkin tulee Liigalta, eikä näitä pysty hirveästi soveltamaan.

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Aikaisemminhan nuo tulivat nimenomaan katkolla ja siitä haluttiin pois. Selkeästi yhteistyösopimusten mukaisesti ne pitää kuuluttaa heti ottelun alkuun. Koska meillä on muitakin heti alkuun kuulutettavia, kuten tanssiryhmä ja maskotit, saattoivat nämä pakolliset kuulutukset mennä hyvinkin myöhäiseen vaiheeseen, jos katkoja ei tullut. Ensimmäinen erä saattoi olla jo yli puolenvälin ja käynnissä kunnon kannustus/chantit, mutta ne lyötiin poikki näillä kuulutuksilla. Nyt tästä on päästy eroon ja ehdottomasti parempi näin!