Ilveksen ottelutapahtuma

Empäs ollut huomannutkaan, kävin vielä tarkistaan kookoo-pelistä et kyl ne vikat 3 maalia oli kaikki eye of the tigerillä.

Mielenkiintoista

Hands up on ollut niin monta kertaa se saatanan jinxaus, että hyvä vaan ettei soiteta.
Jatkoaikamaalin jälkeen hyväksyn, silloin saa soittaa.

Mutta ei toivottavasti enää koskaan kesken ottelun, vaikka johdettaisiinkin kolmella osumalla.

NI!

Lievennän sen verran aiempia tekstejäni toteamalla, että ei kappale tai sen sanoma huono ole, mutta omaan makuun sitä käytetään väärässä paikassa. Erätauolla tuleva klippi on huomattavasti kovempaa ja enemmän tunnelmaa nostattavaa meininkiä. Nämä jos vaihtaisi toisin päin tai edes nykyisten järjestyksen (kollaasi, pelaajaesittely) päittäin, olisi alkushow mielestäni parempi.

En halua olla marisija, enkä missään nimessä tarkoita haukkua itse työtä, mutta tietynlaista  virittäytymistä matsiin nykyinen pätkä ei ainakaan minulle tuo. Koen, että irti kontekstista tämäkin pätkä on varsin hyvä, mutta alkushown tunnelmannostattajana koen sen liian vaisuksi.
Ite ajattelen sillain, että alkushow koostuu 4 eri biisistä, joilla kaikilla on tehtävänsä. Tuolla biisillä nostateen niitä kannattamiseen liittyviä tunteita ylös. Acdc ja Rammstein sitten lataavat adrenaliinin pintaan. RHCP hyvä taustamusiikki pelaajaesittelylle.

Lievennän sen verran aiempia tekstejäni toteamalla, että ei kappale tai sen sanoma huono ole, mutta omaan makuun sitä käytetään väärässä paikassa. Erätauolla tuleva klippi on huomattavasti kovempaa ja enemmän tunnelmaa nostattavaa meininkiä. Nämä jos vaihtaisi toisin päin tai edes nykyisten järjestyksen (kollaasi, pelaajaesittely) päittäin, olisi alkushow mielestäni parempi.

En halua olla marisija, enkä missään nimessä tarkoita haukkua itse työtä, mutta tietynlaista  virittäytymistä matsiin nykyinen pätkä ei ainakaan minulle tuo. Koen, että irti kontekstista tämäkin pätkä on varsin hyvä, mutta alkushown tunnelmannostattajana koen sen liian vaisuksi.
Tämä myös itselläni mielessä, kappalehan on oikeinkin kuvaava tästä kannattamisetsa, mutta se tuntuu olevan jotenkin väärässä paikassa.

Takaisin