Konnan lämäri
Vakiokokoonpanossa
Pienet on meillä nykyään murheet, mikä on hieno asia.
No tästä mä olen samaa mieltä! Eteen päin on menty isoin askelin. Mut se ei tarkoita sitä, ettei yksityiskohtia voisi laittaa kuntoon.
Pienet on meillä nykyään murheet, mikä on hieno asia.
Nyt keskiarvo on 5531, ja kun huomioidaan että yksi Ilves-Tappara varmastikin myydään vielä loppuun, niin yleisötavoitteen saavuttamiseksi riittää että muihin kotiotteluihin saapuu paikalle keskimäärin 4232 katsojaa. Taloudellisesti näyttää siis erittäin hyvältä, jos yhdestä lipusta ollaan saatu jotakuinkin ennakoitua vastaava määrä euroja kassaan.
Aattelin tässä kysästä. Olis tarkotus ekaa kertaa mennä torstaina peliin. Mikä ois hyvä katsomo mistä näkee hyvin ja ois suht lähellä kenttää
Itse suosittelen E-katsomoa. Edulliset hinnat ja näkyvyys vallan mainio. Näkee kentän syvyydet ja pitkät syöttölinjat erittäin hyvin. Mutta E-katsomo ei ole lähellä kenttää jos haluat siihen tuntumaan niin D-katsomo/pääty on hyvä ja edullisempi. Tietysti jos paikoista haluaa maksaa enemmän niin A-katsomohan se sitten on!Aattelin tässä kysästä. Olis tarkotus ekaa kertaa mennä torstaina peliin. Mikä ois hyvä katsomo mistä näkee hyvin ja ois suht lähellä kenttää
On sekin hyvä. Lähellä fanikatsomoa, niin on hyvät metelit!Onko d2 vasen rivi 14 hyvä
Itsellä kausikortti siihen ihan viereen ja ei ole mitään edessä omasta mielestä loistavat paikat nimenomaan lähellä fanikatsomoa joten tunnelmaa riittää.Siittäkö näkee hyvin kentälle. Ettei eessä oo mtn
Ilveksen kannattajatoiminta ennen D1-katsomon muuttamista seisomakatsomoksi ei välttämättä ole sitä hienointa kerrottavaa. Mutta viime pelissä tapahtui jotakin hienoa.
Klassinen huuto/laulu jatkui ja jatkui. Välillä meinasi loppua, mutta Juissi laittoi tahtia ämyreistä ja Osasto jatkoi.
Na na na
Na na na
Hee-ee-ei
Ilves...
Alkuperäinen kappale siis:
tunnelman puolesta D pääty, näkyvyyden kannalta A katsomo. C katsomoa kannattaa vältellä jos muualta on saatavilla lippujaAattelin tässä kysästä. Olis tarkotus ekaa kertaa mennä torstaina peliin. Mikä ois hyvä katsomo mistä näkee hyvin ja ois suht lähellä kenttää
Onko d2 vasen rivi 14 hyvä