Se, että Ilves lähtee mukaan tämän tietyn porukan leikkimiseen on heidän oma valintansa. Edes Ilves ei ole niin tärkeä, että antaisin pakottaa minua tietyn porukan poliittiseen naamarileikkiin.
Se että yleisötilaisuuksia järjestävä yritys joutuu menemään yleiseen suositusten mukaiseen toimintaan on sen toimintaedellytysten elinehto.
Kuten olet varmaan huomannut, halleissa ei käy oikein väkeä. Tämä johtuu siitä, että ihmiset pelkäävät terveytensä puolesta. Se onko pelko aiheellista vai ei on täysin merkityksetöntä Ilveksen kannalta. Tosiasia on, että eivät tule halliin.
JOS maskipakolla saadaan edes pieni osa näistä ihmisitä tuntemaan olonsa turvallisemmaksi ja saapumaan halliin, se tarkoittaa lisää rahaa ilvekselle.
Täysin merkityksetöntä onko maskista terveydellisesti jonkun mielestä hyötyä tai ei, Ilves hyötyy maskien käytöstä.
Kannattajan pidän aika itsestään selvänä, että toimin siten kuten Ilves pyytää ja että Ilves hyötyy ja saa paremmin tuloja.
Yleisesti.. se on vähän sellainen käytöstapajuttu. Jos menet kylään, ja sinua pyydetään ottamaan kengät pois eteisessä, niin yleensä ne otetaan, eikä protestinomaisesti kävellä olohuoneeseen kengät jalassa, koska ”minä Voin”!
Kun liikennelaitos pyytää, että käytetään maskia bussissa, sitä käytetään
Kun teatteri pyytää, että esityksissä käytetään maskia, sitä käytetään
Kun tapahtumanjärjestäjä pyytää, että maskia käytetään, sitä käytettään.
Riippumatta siitä mitä mieltä sinä Itse olet maskien järkevyydestä, hyödyllisyydestä tai tarpeesta.
Tai sitten voi olla vain moukka