Maalibiisien käytössä olisi hienoa testata, että pelin ratkaisumaaleissa lähtisi suoraan soimaan Hands Up sen sijaan, että soitetaan ensin We Are The Kings. Vois nousta tunnelma entistä korkeemmalle kattoon ratkaisun hetkillä.
Eye Of The Tiger sen sijaan nykyisellä mallilla We Are The Kingsin jälkeen toimii
Samaa mieltä tästä!Itse myös tykkäsin enemmän niistä ajoista, kun vielä pari vuotta sitten meillä oli melkeinpä ainoana Liigassa hyvin lyhyt maalisummeri. We are the Kings on sellanen biisi, että sopii hyvin juuri siihen maalihurmokseen, mutta nyt pitkä maalisummeri vielä vähän tunnelmaa pois. Lisäksi se siirtymä summerista biisiin on vähän kömpelö. Ollut näin nyt muutaman kauden jo.
Summeri ja maalibiisi soi eri paikoista. Sitä en tiedä miksi summeriksi on valikoitunut pitkä versio, mutta antaa ainakin DJ:lle enemmän aikaa ehtiä mukaan hommaan.Itse myös tykkäsin enemmän niistä ajoista, kun vielä pari vuotta sitten meillä oli melkeinpä ainoana Liigassa hyvin lyhyt maalisummeri. We are the Kings on sellanen biisi, että sopii hyvin juuri siihen maalihurmokseen, mutta nyt pitkä maalisummeri vie vähän tunnelmaa pois. Lisäksi se siirtymä summerista biisiin on vähän kömpelö. Ollut näin nyt muutaman kauden jo.
Onko tieto? Miksi näin? Itsellä ei mitään ainakaan nykyistä vastaan ollut.Kuuluttaja myös vaihtuu urokselle mentäessä. Parasta A luokkaa tulee tilalle, ainakin omasta mielestä.
Näin on, tästä olen samaa mieltä!Kuuluttaja myös vaihtuu urokselle mentäessä. Parasta A luokkaa tulee tilalle, ainakin omasta mielestä.
Onko seuraava kuuluttaja kenties Kaitsu Heinonen??
Ei ole Heinonen. Puhuin A luokasta. En lähde nimiä enää täällä palstalla jakelemaan missään suhteessa. Ja on tieto.Onko tieto? Miksi näin? Itsellä ei mitään ainakaan nykyistä vastaan ollut.
Onko seuraava kuuluttaja kenties Kaitsu Heinonen??
Kuuluttaja myös vaihtuu urokselle mentäessä. Parasta A luokkaa tulee tilalle, ainakin omasta mielestä.
Loistava uutinen, en tykkää tämän hetkisestä kuuluttajasta.Kuuluttaja myös vaihtuu urokselle mentäessä. Parasta A luokkaa tulee tilalle, ainakin omasta mielestä.
Ei ole Heinonen. Puhuin A luokasta. En lähde nimiä enää täällä palstalla jakelemaan missään suhteessa. Ja on tieto.
Joo tuo nyt oli vitsi. Ei tietenkään ole.Näin on, tästä olen samaa mieltä!
Olen myös lähes varma, että tuo maalitorvi tulee vaihtumaan.
Ei ole.
Jää kyllä nyt aika pahasti roikkuun.Ei ole Heinonen. Puhuin A luokasta. En lähde nimiä enää täällä palstalla jakelemaan missään suhteessa. Ja on tieto.
Raipe saanu hommia? Olishan se aikamoista, "emmäänyttiärä, Ilves teki maalin ja sen teki tää kukasenyoli, tää Kontiola.."Ei ole Heinonen. Puhuin A luokasta. En lähde nimiä enää täällä palstalla jakelemaan missään suhteessa. Ja on tieto.
Omasta mielestä paras sisääntulobiisi on Airbournen Live it Up, mutta toimivat nuokin.
En muista millä kaudella tuota käytettiin viimeksi, mutta sitäkin pääsi HIFK ottelussa taas kuulemaan.
Kuuluttaja myös vaihtuu urokselle mentäessä. Parasta A luokkaa tulee tilalle, ainakin omasta mielestä.