Ilveksen ottelutapahtuma

Areenan ulkopuolinen valonauha pitäisi saada välähtämään tai jotenkin sykähtelemään aina kun Ilves tekee kotiottelussa maalin. Tästä voisi tehdä samanlainen Ilvekseen yhdistetyn jutun kuin Näsinneulan sääennusteet.
No ei todellakaan. Yritäpä pitää mitenkään tulospiiloa jos et pääse hallille, jos koko keskustan yli näkyvä jättiareena näyttäisi aina valomerkkejä maalin tullessa.

Ainoa mitä muistan noista jutuista oli se kun se yksi tyyppi hehkutti että kun tulee kova laukaus niin kaiuttimista voi tulla joku ääniefekti
Joo sekin saatiin vissiin viime kaudella :D Joko 3 vuotta myöhässä tai sitten kukaan ei kysynyt tuollaisen ominaisuuden perään niin ei oltu jaksettu ottaa käyttöön.

Saman huomion tehnyt minäkin. Musta tuntuu, että kaikkea kaiuttimista tulevan äänen voimakkuutta on nostettu tällä kaudella. Erityisesti katsomoarvontojen ja "alivoiman tarjoaa continental renkaat" melu aivan säikäyttää ja ottaa korviin.

Ainahan Juissi on vetänyt volat ja bassot kaakkoon, jos areena on ollut täynnä, mutta nyt sitä samaa melutasoa pidetään tiistaina 5K yleisönkin kiusaksi.
Juissille porttikielto Ilvekseen peleihin? Tykkäisin hitosti. Äänenvoimakkuus pitäisi jokatapauksessa suhteuttaa katsojamäärään.

En nyt halua olla mikään Juissin puolustaja, mutta luulenpa että tämän päivän katastrofi on enemmän tuosta teemapeli linjauksesta eikä paskasta pelisilmästä kiinni.

Täytyy myöntää että itse jotenkin tykkäsin siitä pelikatkon raivokkaasti rumpusoolosta. Ainakin jotain vaihtelua onnettomaan jään kolaamiseen ja nähtyihin mainoksiin. :D

• Tykkää
Reactions: MP
Näitä "teemapelejä" vois vähentää.

Tämä teema ei sytyttänyt sitten yhtään.

Lastenpelit ymmärrän varsin hyvin, mutta onhan näistä monet teemat täysin väkisin väännettyä.
Tämä. Oli kyllä yksi muovisimmista matseista joissa on tullut käytyä, siis kaikki paikkakunnat huomioiden. Ja mitä helvettiä se rumpukerho oikein oli? Ihan hirveetä väkisin väännettyä muovista paskaa. Pikkupojalle puikoissa pisteet siinä se. Mä häpeän.:thumbsdown:

Onhan tuo teema peli semmonen haikailu menneisyydestä. Ei pahalta Hintsaselle, mutta tuo idea kuulosti Hintsaselta :D. Sitten kirsikkana kakun päälle Peltomaa laittaa somessa jotain peruukkia päälle. Pakollinen muistutus kun menee hyvin, että minäkin olen olemassa?

No ei teemapeli kiinnostanut paikalla olleita ja vielä vähemmän taisi kiinnostaa niitä jotka eivät edes paikalle vaivaantuneet.

Ps. Ilves voisi kysyä O41 ideoita pelitapahtumaan. Huhujen mukaan yleisö oli viimeksi ihan fiiliksissä kun he saivat olla mukana suunnittelemassa tapahtumaa.

Itse nautin suuresti myös tästä paikalliskulttuurin toisesta ulottuvuudesta - ovathan sekä Ilves että manserock juurtuneet sieluni syövereihin jo ennen kuin pystyn muistamaan. Suhtaudun myös positiivisesti siihen, että pitkän ja pelitahdiltaan tiiviin runkosarjan aikana ottelutapahtumakin tarjoaa välillä vaihtelua, eikä etene aina samalla kaavalla. Pelin jälkeisestä Ilves-klubin meiningistä päätellen teema oli innostanut myös monia muita katsojia, ja myyntiäkin kertyi seuran kassaan kiitettävissä määrin.

Osaston kannustus pelien aikana on ollut ainutlaatuista, tammikuun tifo- ja invaasiotempauksista puhumattakaan. Ei sen luoma tunnelma mihinkään kuole, vaikka pelikatkoilla joskus hyödynnetään myös muihinkin kohderyhmiin vetoavia elementtejä. Yleisesti kuitenkin musiikin soittamista pelikatkoilla on tällä kaudella vähennetty huomattavasti.

Itse nautin suuresti myös tästä paikalliskulttuurin toisesta ulottuvuudesta - ovathan sekä Ilves että manserock juurtuneet sieluni syövereihin jo ennen kuin pystyn muistamaan. Suhtaudun myös positiivisesti siihen, että pitkän ja pelitahdiltaan tiiviin runkosarjan aikana ottelutapahtumakin tarjoaa välillä vaihtelua, eikä etene aina samalla kaavalla. Pelin jälkeisestä Ilves-klubin meiningistä päätellen teema oli innostanut myös monia muita katsojia, ja myyntiäkin kertyi seuran kassaan kiitettävissä määrin.

Osaston kannustus pelien aikana on ollut ainutlaatuista, tammikuun tifo- ja invaasiotempauksista puhumattakaan. Ei sen luoma tunnelma mihinkään kuole, vaikka pelikatkoilla joskus hyödynnetään myös muihinkin kohderyhmiin vetoavia elementtejä. Yleisesti kuitenkin musiikin soittamista pelikatkoilla on tällä kaudella vähennetty huomattavasti.
Itte kaipaisin muutenkin 80 luvun loppua ja 90 alkua takaisin siinä määrin

Itte tykkäisin paluusta 80 luvun loppuun ja 90 luvun alkuun kun pelaajat la pelien jälkeen tulivat baariin kannattajien kanssa,pelin jälkeen jäähovissa vanhempaa polvea, Siltasen Riket, Syrjäsen Kaitsut, Dale Derkatch yms. Emmassa illemmalla nuorempi polvi Määttäsen Pasit, Luovin Mikot , Sevan Jannet yms.. Nykyään pelaajat aika kasvottomia persoonia..

Eilinen ottelutapahtuma oli kuin painajainen. Ei kiitos, eikä missään tapauksessa jatkoon!

Ilveksen ei pitäisi olla muovinen!

Itte kaipaisin muutenkin 80 luvun loppua ja 90 alkua takaisin siinä määrin

Itte tykkäisin paluusta 80 luvun loppuun ja 90 luvun alkuun kun pelaajat la pelien jälkeen tulivat baariin kannattajien kanssa,pelin jälkeen jäähovissa vanhempaa polvea, Siltasen Riket, Syrjäsen Kaitsut, Dale Derkatch yms. Emmassa illemmalla nuorempi polvi Määttäsen Pasit, Luovin Mikot , Sevan Jannet yms.. Nykyään pelaajat aika kasvottomia persoonia..
Itse tykkään myös 80-90 luvun ilmeestä jossain määrin ja vanhasta rock musiikista kun sitä tehtiin itse fyysisesti. Eli kaikki arvostus näille manserock bändeillekin vaikkei suosikkeihini kuulu. Mutta onko Ilveksen ottelutapahtuma oikea paikka tälle? En nyt sanoisi mutta enpä minä eilisestä yöunia menettänyt.

Takaisin