Tuota tietoa ei näy Tampereen OP:n sivuilla mutta OP-mobiilissa näkyy. Tosin paikallispelejä etu ei koske.OP:n omistajajäsenet pääsevät runkosarjan peleihin kaksi yhden hinnalla ja koskee myös CHL:n alkusarjaa.
Tietääkö joku, miten tämä toimii? Ostin äsken lapselle ja hänen kaverilleen kaksi lippua OP:tyrkystä ja nyt tuli mieleen, että kysytäänkö lipun tarkastuksen yhteydessä vielä tätä OP omistajajäsenyyttä? Siis samalla tavalla kuin esim. Opiskelija, eläkeläis, työttömyys tai varusmieskorttia? Itse siis menossa kausikortilla peliin ja jäin miettimään, että pitääkö minun mennä sisään sillä irtolipulla ja lapsen kavereineen kausikorteilla?OP:n omistajajäsenet pääsevät runkosarjan peleihin kaksi yhden hinnalla ja koskee myös CHL:n alkusarjaa.
Ainakin joitakin vuosia sitten, kun vastaava etu oli käytössä niin ei noista mitään kyselty. Tosin Hakametsän aikoina harvemmin kyseltiin opiskelijakorttiakaan, mutta areenalla kylläkin, koska lipunlukija siitä "herjaa".Tietääkö joku, miten tämä toimii? Ostin äsken lapselle ja hänen kaverilleen kaksi lippua OP:tyrkystä ja nyt tuli mieleen, että kysytäänkö lipun tarkastuksen yhteydessä vielä tätä OP omistajajäsenyyttä? Siis samalla tavalla kuin esim. Opiskelija, eläkeläis, työttömyys tai varusmieskorttia? Itse siis menossa kausikortilla peliin ja jäin miettimään, että pitääkö minun mennä sisään sillä irtolipulla ja lapsen kavereineen kausikorteilla?
Toivottavasti joku ymmärsi yskän ja ehkä osaisi myös auttaa. Kiitos.
Kiitos.Ei oo koskaan kyselty hallilla, vain kun ostaa liput.
Pääsee. Aikarajaa en tarkalleen muista, mutta oli joku 3h ennen ja jälkeen.Pääseekö noilla chl -lipuilla julkisissa ilmaiseksi? Ja jos pääsee niin onko siinä millainen aikaraja?
Pääsee ilmaseks,mutta aikarajoista ei tietoo.Pääseekö noilla chl -lipuilla julkisissa ilmaiseksi? Ja jos pääsee niin onko siinä millainen aikaraja?
Pääsee ilmaseks,mutta aikarajoista ei tietoo.
Jos sama kuin liigassa, ni 3H ennen ja 5H pelin jälkeen.
"Ottelulipulla veloituksetta Nokia ArenallePääseekö noilla chl -lipuilla julkisissa ilmaiseksi? Ja jos pääsee niin onko siinä millainen aikaraja?