Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Makuasioita. Minkäs näille voi.Selvä Kiitos kuitenkin että kuuntelit ja anteeks
Makuasioita. Minkäs näille voi.Selvä Kiitos kuitenkin että kuuntelit ja anteeks
Hatusta heitän, mutta Tamperelainen lukioikäisten bändi LASTOUT voisi täyttää tämän slotin. Olisi hienoa jos Ilves tukisi nuoria, vieläpä Tampereelta.
Kappaleen alku voisi toimia, tai kohdasta 2:59 jollain tasolla.
Itse en tuotantoon sen tarkemmin ole perehtynyt, mutta varmasti löytyy muutakin, joka voisi toimia alkushowssa.
Jos ei nykyistä pidä enää näyttävänä niin se menee kyllä 100% turtumisen piikkiin. Käynyt aika monen kanssa peleissä joka ekaa kertaa Nokia Areenalla ja heidän mielestään tuo ollut suhteellisen käsittämätön. Kontrastia tosiaan saa menemällä katsomaan muiden liigajoukkueiden sisääntuloja.Areenalla on puitteet paljon näyttävämmällekkin sisääntulolle. Uutta näkökulmaa eikä mitään samaa kaavaa.
Toivottavasti Ilves laittaisi omille kanavilleen youtube/ilves+ nuo sisääntulot kokonaisuudessaan. Alkushow -fiilisvideot, pelaajaesittelyt yms.Karu filmsin instagram my storyssa pientä behind the scenes pätkää uudesta alkushowsta? Siellä ainakin Hölö pyörii kuvissa.
Tämä isosti, voi sitten vieroitusoireisiinsa välipäivinä fiilistellä, ja bongailla yksityiskohtia, jotka ehkä matsipäivän hulinoissa jää näkemättä.Toivottavasti Ilves laittaisi omille kanavilleen youtube/ilves+ nuo sisääntulot kokonaisuudessaan. Alkushow -fiilisvideot, pelaajaesittelyt yms.
Toki ne joku youtubeen puhelimella kuvaa mutta olisi kiva palata jonkun eri vuoden alkushow -tunnelmiin ihan kunnon laadulla.
Yksittäisiä animaatioshow -juttuja löytyy esim. viime kaudelta kyllä. Mutta kokonaisuus ois jees.
Joo siis tää varsinkin, usein sitä hakee nakkimukia tai höpöttelee kaverille tms eikä niin keskity kaikkeen mitä taululla näkyy ja noita sitten yrittää youtubesta löytyvistä pätkistä tihrustella, että mitä kaikkea sielä videoissa onkaan.Tämä isosti, voi sitten vieroitusoireisiinsa välipäivinä fiilistellä, ja bongailla yksityiskohtia, jotka ehkä matsipäivän hulinoissa jää näkemättä.
Tänäkin vuonna tulee varmasti hiano alkushow. Sen enempää paljastamatta satun tietämään, että ainakin yksi uusi osio tulee olemaan aika komia
Saas nähdä lähdetäänkö biisiä vaihtamaan.Jos sitäsisääntuloa ruuvataan niin parempi olla sillä tasolla, että ei tarvi taas kuukauden sisällä palata vanhaan, kun ei iske juuri kellekkään.
Saas nähdä lähdetäänkö biisiä vaihtamaan.
Joo en tiedä uskaltavatko ottaa uutta riskiä se oli kyllä melkoinen pilipali -pimputus mikä ei lähtenyt lentoon ollenkaan. Vielä kun se ensiesitys oli CHL -pelissä ilman lieskoja ja muutenkin lyhyempänä mitä normaali intro.Kannattaisi varmaan tehdä kysely, jos sitä halutaan uudistaa
Jotenkin ihmettelin itsekin, miten paljon latistavasti minulle se kauden alun valittu musiikki vaikutti. Olisin pitänyt väittäjää hulluna, jos joku olisi asian sanallisesti minulle ennen vaihtoa väittänyt. Jostain syystä alkuintrosta on minulle kasvanut iso osa itse ottelua ja haluan sen parissa aina fiilistellä.
Onhan tuo vanha todella hyvä, mutta ollut kieltämättä niin monta vuotta, että sen vaihdonkin ymmärtäisi. Mutta, uudestaan ei voida mennä vihkoon vaan pitäisi päästä samalle tasolle kuin nykyinen.Ainakin itse olisin sillä kannalla, että uusi kausi, uusi henki, uusi biisi. Jotain menevää rokkenrollia eikä mitään hevioopperaa niinkun naapurilla.
Erittäin hyvä ja fiksu päätös seuralta.OP:n asiakasomistajaetu, 2 yhden hinnalla on muuttunut siten että koskee vain vieraspäätyä, fanikatsomoa ja yläkerran k-18 katsomoa. Harmi.
Onneksi pelit näkee iptv, niin ei tarvi edes hallille raahautua jatkossa, jos näin on.Erittäin hyvä ja fiksu päätös seuralta.