Ilveksen ottelutapahtuma

Our Ilves

Rivipelaaja
Hatusta heitän, mutta Tamperelainen lukioikäisten bändi LASTOUT voisi täyttää tämän slotin. Olisi hienoa jos Ilves tukisi nuoria, vieläpä Tampereelta.

Kappaleen alku voisi toimia, tai kohdasta 2:59 jollain tasolla.

Itse en tuotantoon sen tarkemmin ole perehtynyt, mutta varmasti löytyy muutakin, joka voisi toimia alkushowssa.

Tässä olisi kyllä potentiaalia! En tiedä saisiko tuota alkua ja jälkimmäistä osiota jotenkin järkevästi yhdistelyä. Tuo n. 3:07 alkava kohta sopisi kyllä hyvin siihen, kun Hintsanen huutaa Ilveksen sisään ja muutenkin tässä olisi hyvää build-upia. Itse toki tykkään tuosta Deutchlandista todella paljon, joten siitä on vaikea laittaa paremmaksi.

Meklari

Luottopelaaja
Areenalla on puitteet paljon näyttävämmällekkin sisääntulolle. Uutta näkökulmaa eikä mitään samaa kaavaa.
Jos ei nykyistä pidä enää näyttävänä niin se menee kyllä 100% turtumisen piikkiin. Käynyt aika monen kanssa peleissä joka ekaa kertaa Nokia Areenalla ja heidän mielestään tuo ollut suhteellisen käsittämätön. Kontrastia tosiaan saa menemällä katsomaan muiden liigajoukkueiden sisääntuloja.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Karu filmsin instagram my storyssa pientä behind the scenes pätkää uudesta alkushowsta? Siellä ainakin Hölö pyörii kuvissa.
Toivottavasti Ilves laittaisi omille kanavilleen youtube/ilves+ nuo sisääntulot kokonaisuudessaan. Alkushow -fiilisvideot, pelaajaesittelyt yms.

Toki ne joku youtubeen puhelimella kuvaa mutta olisi kiva palata jonkun eri vuoden alkushow -tunnelmiin ihan kunnon laadulla.

Yksittäisiä animaatioshow -juttuja löytyy esim. viime kaudelta kyllä. Mutta kokonaisuus ois jees.

Supin tukit

Luottopelaaja
Toivottavasti Ilves laittaisi omille kanavilleen youtube/ilves+ nuo sisääntulot kokonaisuudessaan. Alkushow -fiilisvideot, pelaajaesittelyt yms.

Toki ne joku youtubeen puhelimella kuvaa mutta olisi kiva palata jonkun eri vuoden alkushow -tunnelmiin ihan kunnon laadulla.

Yksittäisiä animaatioshow -juttuja löytyy esim. viime kaudelta kyllä. Mutta kokonaisuus ois jees.
Tämä isosti, voi sitten vieroitusoireisiinsa välipäivinä fiilistellä, ja bongailla yksityiskohtia, jotka ehkä matsipäivän hulinoissa jää näkemättä.

Tänäkin vuonna tulee varmasti hiano alkushow. Sen enempää paljastamatta satun tietämään, että ainakin yksi uusi osio tulee olemaan aika komia ;)

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Tämä isosti, voi sitten vieroitusoireisiinsa välipäivinä fiilistellä, ja bongailla yksityiskohtia, jotka ehkä matsipäivän hulinoissa jää näkemättä.

Tänäkin vuonna tulee varmasti hiano alkushow. Sen enempää paljastamatta satun tietämään, että ainakin yksi uusi osio tulee olemaan aika komia ;)
Joo siis tää varsinkin, usein sitä hakee nakkimukia tai höpöttelee kaverille tms eikä niin keskity kaikkeen mitä taululla näkyy ja noita sitten yrittää youtubesta löytyvistä pätkistä tihrustella, että mitä kaikkea sielä videoissa onkaan. :D

Meklari

Luottopelaaja
Jos sitäsisääntuloa ruuvataan niin parempi olla sillä tasolla, että ei tarvi taas kuukauden sisällä palata vanhaan, kun ei iske juuri kellekkään.

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Saas nähdä lähdetäänkö biisiä vaihtamaan.

Kannattaisi varmaan tehdä kysely, jos sitä halutaan uudistaa :D

Jotenkin ihmettelin itsekin, miten paljon latistavasti minulle se kauden alun valittu musiikki vaikutti. Olisin pitänyt väittäjää hulluna, jos joku olisi asian sanallisesti minulle ennen vaihtoa väittänyt. Jostain syystä alkuintrosta on minulle kasvanut iso osa itse ottelua ja haluan sen parissa aina fiilistellä.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Kannattaisi varmaan tehdä kysely, jos sitä halutaan uudistaa :D

Jotenkin ihmettelin itsekin, miten paljon latistavasti minulle se kauden alun valittu musiikki vaikutti. Olisin pitänyt väittäjää hulluna, jos joku olisi asian sanallisesti minulle ennen vaihtoa väittänyt. Jostain syystä alkuintrosta on minulle kasvanut iso osa itse ottelua ja haluan sen parissa aina fiilistellä.
Joo en tiedä uskaltavatko ottaa uutta riskiä :D se oli kyllä melkoinen pilipali -pimputus mikä ei lähtenyt lentoon ollenkaan. Vielä kun se ensiesitys oli CHL -pelissä ilman lieskoja ja muutenkin lyhyempänä mitä normaali intro.

Lässähti käsiin.

Itse olen sitä porukkaa kenen mielestä sisääntulobiisit saisi vaihtua vaikka joka kaudelle, ”uusi joukkue, uusi tarina” mutta toisaalta Deutschland on jo aika iskostunut Ilveksen biisiksi. Tuolta keikoilta kun joskus tulee videoita niin sielä yleisössä kuulutellaan ”yksi rakkaus - yksi seura, kotijoukkue Ilves!” kun ko. biisi lähtee tulille.

snaipperi

Rivipelaaja
Ainakin itse olisin sillä kannalla, että uusi kausi, uusi henki, uusi biisi. Jotain menevää rokkenrollia eikä mitään hevioopperaa niinkun naapurilla.

Meklari

Luottopelaaja
Ainakin itse olisin sillä kannalla, että uusi kausi, uusi henki, uusi biisi. Jotain menevää rokkenrollia eikä mitään hevioopperaa niinkun naapurilla.
Onhan tuo vanha todella hyvä, mutta ollut kieltämättä niin monta vuotta, että sen vaihdonkin ymmärtäisi. Mutta, uudestaan ei voida mennä vihkoon vaan pitäisi päästä samalle tasolle kuin nykyinen.

harkkapilli

Luottopelaaja
Samaa mieltä, että ihan viisas ratkaisu. Tuolla saadaan toivottavasti täytettä myös usein tyhjänä ammottavaan vierapäätyyn ja pankin asiakasomistajat pääsevät kuitenkin peliin edullisesti.

Hieman tosin huolettaa, että kannattajapäätykin on edelleen samalla se halpuutettujen pääsylippujen katsomo. Pitää ollakin edullinen, mutta vain halvimman hinnan perässä juokseville voisi olla yksi vielä halvempi katsomo. Kannattajapäätyyn on myös jo edulliset kausarit, joten irtolippujen ei välttämättä edes tarvitse olla halvimmat mahdolliset.

Niin kauan tuo on OK, kun kannustus imaisee kaikki mukaan kannustamaan. Sen sijaan passiivinen oleskelu kannattajakatsomossa syö valitettavasti touhulta energiaa jonkin verran. Varsinkin jos passiivisten katsojien määrä alkaa muodostaa enemmistön kannattajapäädystä.