Ylivoimainen
Rivipelaaja
Vuosi vuodelta lippujen määrä katsomossa tulee vain kasvamaan!Olin aitiossa, kallis lippu. Vähän outoa on ettei tuota lippujen heilutusta pelin ollessa käynnissä saada millään loppumaan.
Vuosi vuodelta lippujen määrä katsomossa tulee vain kasvamaan!Olin aitiossa, kallis lippu. Vähän outoa on ettei tuota lippujen heilutusta pelin ollessa käynnissä saada millään loppumaan.
Miksi pitäisi saada? Ei se kaljalasi kourassa aitiossa katsominen ole se ainoa oikea tapa nauttia ottelusta. Miksi katsomossa pitäisi istua paikallaan kädet puuskassa vain sinun katselunautintosi vuoksi?Olin aitiossa, kallis lippu. Vähän outoa on ettei tuota lippujen heilutusta pelin ollessa käynnissä saada millään loppumaan.
Et ollut!Olin aitiossa, kallis lippu
Ainoot aitiot mitä on Osaston päädyssä on Ilveksen omia aitioita joita ei myydä.Et ollut!
Muille: Älkää nyt helvetissä menkö näin helppoon.
Olin kans siellä aitiossa, mutta en nähnyt sua?Olin aitiossa, kallis lippu. Vähän outoa on ettei tuota lippujen heilutusta pelin ollessa käynnissä saada millään loppumaan.
Aina mainoksia on jatkettu pelin päälle, jos peli on ehtinyt lähteä käyntiin ennen mainoksen päättymistä. Tietyt mainokset ajetaan tiettyinä aikoina ja jos pelikatkoja on vähän, saatetaan joutua ajamaan useampi mainos per katko. Tästä sitten seurauksena kuvatunlainen tilanne.Jotain ihme sekoiluja siellä oli mainosten kanssa eilen. Napolin mainoskin pyöri pitkään sen jälkeen kun oli laitettu peli käyntiin. Ei toki varmaan ollut juissin tekosia, mutta outoa sekoilua silti tapahtumatuotannolta.
Menes nyt jo takaisin sinne mouhofoorumille.Olin aitiossa, kallis lippu. Vähän outoa on ettei tuota lippujen heilutusta pelin ollessa käynnissä saada millään loppumaan.
Ymmärrän sen, ettei sitä mainosta keskeytetä. Nyt se vain jatkui niin pitkään, että pistin sen merkille. Ehkä se johtui siitä, että se Napolin mainos vain muutenkin ärsyttää.Aina mainoksia on jatkettu pelin päälle, jos peli on ehtinyt lähteä käyntiin ennen mainoksen päättymistä. Tietyt mainokset ajetaan tiettyinä aikoina ja jos pelikatkoja on vähän, saatetaan joutua ajamaan useampi mainos per katko. Tästä sitten seurauksena kuvatunlainen tilanne.
Juissilla ei oo mitään tekemistä asian kanssa.
Hommasta on palaveerattu ja yhteys on saatu.Pelkäsin kun pelin jälkeen kannattajat ottivat areenan haltuun, että kohta paukkuu päälle musiikkia tai ladellaan tilastoja ja tähtiä, jotka siinä vaiheessa ei kiinnostaneet ketään.
Ei kuulunut. Kiitos siitä.