Ilveksen peliasut

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 199
Hienot nuo harjoitusottelupaidat!
 

Ozku

Rivipelaaja
Viestejä
42
Itse en tästä paidasta kauheasti tykkää, mutta ei haittaa vaikka pelattaisiinkin pari peliä näillä ihan liigassakin ja pidetään tää vaikkapa kolmospaitana
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 985
Hyvää:
Selkeät seuran värit
Ei tilkkutäkki mainosten osalta
Hyvin erottuvat logo, numero ja nimi

Huonoa:
Liikaa keltaista hihassa

CHL-paidan osalta punaiset laatikot osuvat aina liian räikeinä silmiin Ilveksen väreistä.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 424
Nimitys Tampere Maple Leafs ei tee kyllä oikeutta näille paidoille. Muutenkin Toronto hommasta jäi ikävä maku suuhun.

Voitaisiinko vaihtaa esim:

Tampere North Stars
tai
Tampere Wild

Kummalla mennään jatkossa?
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 835
Harkkapelipaitojen paluulle peukku. En tiedä miksi niin tykkään että niitä on. Ihan tyylikkäätkin nämä on myös :)
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 427
Nimitys Tampere Maple Leafs ei tee kyllä oikeutta näille paidoille. Muutenkin Toronto hommasta jäi ikävä maku suuhun.

Voitaisiinko vaihtaa esim:

Tampere North Stars
tai
Tampere Wild

Kummalla mennään jatkossa?
Tässä uusi logo.

7098160e-4f47-452b-9ae0-6f84f3b9998d.jpeg
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 841
Nimitys Tampere Maple Leafs ei tee kyllä oikeutta näille paidoille. Muutenkin Toronto hommasta jäi ikävä maku suuhun.

Voitaisiinko vaihtaa esim:

Tampere North Stars
tai
Tampere Wild

Kummalla mennään jatkossa?
Mulla on idea!

Mitä jos mentäis nimellä Tampereen Ilves?
Mun mielestä toi vois olla aika hyvä!
:)
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 187
Harjoitusottelupaidat:


Varmaan minun kuuluisi sanoa että kamalat rätit mutta pakko myöntää että aika komeat paidat on, mielestäni hienommat kuin esimerkiksi Ipan viime kauden liigan pelipaidat. Noillahan melkein kannattaisi painaa koko kausi, hienoa että seurat panostavat myös näihin pre season-asuihin eivätkä aina teetä mitään rullakiekkopaitoja.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
2 133
Eikö numerofontti ole ihan sama, mikä se on ollut nyt jo useamman vuoden?

Asun keltavihreästä värimaailmasta ehdottomasti plussaa, mutta joku näissä tökkii itselleni vähän. En osaa nyt heti sanoa mikä. Muistuttavat hieman Jokereilla nähtyjä paitoja, mutta eri väreillä.

Ilveksen paidassa on toki vyötäröllä tuo keltainen poikkiviiva, joka katkaisee sukkien, housujen ja paidan pitkän vihreän alueen. Toisaalta kokovihreäänkin on jo ehtinyt tottua ja se on linjassa myös futiksen harvoin nähtyjen kakkosasujen kanssa.

86ea625a0e867bee657ef56cb2edef754bf5c877d29d00ed7c1975a0e5946802.jpg
 
Ylös