• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen peliasut

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Tarkoittaako tämä että siitä valkoisesta päästiin eroon? En itse tykännyt siitä yhtään.
Ehkä toi kotipaita alkaa näyttää hyvältä, mutta ens alkuun tuosta mustasta raidasta tulee joku surunauha mieleen.
Onhan tuo valkoinen nyt aivan helvetisti hienompi kun tämä musta tekstilogopaita :D

En muutenkaan ymmärrä tuota jatkuvaa valitusta niistä. Hienot paidat olivat.

Entinen lupaus

Vakiokokoonpanossa
Alkaa graafisella suunnittelulla ote lipsua tai sitten tässä mennään markkinamiesten ehdoilla kun logotkin vaikuttaa kovin pieniltä. Saa kärppämäosesti myydä edullisia mainoksia paidat täyteen. Kolmosasu teksteineen ihan hohhoijaa ja vielä eri väriset housut. Eihän nuo housut ehdi ajautua edes sisään kauden aikana.

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Alkaa graafisella suunnittelulla ote lipsua tai sitten tässä mennään markkinamiesten ehdoilla kun logotkin vaikuttaa kovin pieniltä. Saa kärppämäosesti myydä edullisia mainoksia paidat täyteen. Kolmosasu teksteineen ihan hohhoijaa ja vielä eri väriset housut. Eihän nuo housut ehdi ajautua edes sisään kauden aikana.
Päälliset ne vaan on housuihin.

M22

Luottopelaaja
Onhan tuo valkoinen nyt aivan helvetisti hienompi kun tämä musta tekstilogopaita :D

En muutenkaan ymmärrä tuota jatkuvaa valitusta niistä. Hienot paidat olivat.
En tiedä onko niistä valitettu, en ainakaan muista itse niistä maininneeni aiemmin.
Ja kuten sanoin "En itse tykännyt siitä yhtään". Tämä on siis oma mielipiteeni ja sulla voi olla oma, itse en tarjoa tähän mitään yleispätevää totuutta.

1mmanuel

Luottopelaaja
Jos vieraspaidassa olisi myös keskellä menevä raita;
IlvesfoorumilleSilmakarkkia.jpg
versio2.jpg

RanskanIlves

Luottopelaaja
Vieraspaita hieno, kotipaita varsin hyvä, kolmas aivan persiistä. Omasta mielestäni Ilveksen ei myöskään pitäisi ajautua mustien housujen tielle. Kahden edelliskauden kolmonen on tullut hankittua, mutta tuota en kyllä harkitse. Keltainen Klingberg tullee ostettua.

Logo tosiaan näyttää pieneltä, mistä en myöskään nyt näissä uusissa välitä.

Tonze

Vakiokokoonpanossa
Ite kyllä sytyn tohon mustaan! Jotenkin jollain tapaa mielestäni piristävä toi tekstilogo. Menee kyllä kolmospaidssa erinomasesti. Ja ehottomasti mustat housut ton paidan kanssa! Paljon tyylikkäämpi kokonaisuus tulee sitä kautta.
Valkonenkin paita oli mun mielestä kans hieno. Ja mitä kuullu palautetta myöskin ihan ei Ilvesläisiltäkin kavereilta, ni sieltä kyllä tullu myös kehuja. Mut kyl mä tohon mustaan sytyn siltikin enemmän.

Mielipiteitä on yhtä monta ku on ihmisiäkin. Eikä se Toke nyt yksistään oo noita läpitte ajanu. Kyllä sielä ihan toimiston päässäki on tullu vihreetä valoa varmasti.

LynxLynxLynx

Tulokas
Logo näyttää tosiaan pienemmältä kuin nykyisissä, mut johtuisko vaan siitä, että uusien paitojen kuvissa paidat on leveemmällä, kuin vanhoissa?

Mustaa kolmospaitaa jommalla kummalla logolla odotin kuin kuuta nousevaa, mut ei sit.

OTP

Luottopelaaja
Ihan kivaa vaihtelua tuo musta kokonaisuus. Ei kannata maataan myydä kuitenkin vaan peliasu sillointällöin kyseessä.

Taskukeijo

Rivipelaaja
Nyt täytyy sanoa että otettiin takapakkia sitten huolella pelipaitojen suhteen, kotipelipaidasta lähinnä tulee vain surullisenkuuluisat 2012 vuoden liigakarsinnat mieleen ja vieraspaita taas jää liian tyhjäksi ilman yksityiskohtia. Kolmonen menee juuri ja juuri. Tähänkin pätee nyt kyllä se että toimivaa ei pidä muuttaa. Oma toive edelleen olisi nuo -77 kauden malliset pelipaidat käyttöön.

Liitteet

• Ilves-90v-nayttely-fanituotteet.jpg
    Ilves-90v-nayttely-fanituotteet.jpg
    193 KB · kertaa luettu: 161

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Sekin tuli mieleen, että miksi nämä julkastaan nyt jo eikä vasta kauden jälkeen kun kaikki odottaa uutta kautta?

Mietin samaa. Ja miksi ei sitten edes välipäivänä, jos nyt kesken pudotuspelien oli pakko julkaista. Eipä se nyt mitään haittaa, mutta mielenkiintoinen ajoitus.

ja 23 muuta

Vakiokokoonpanossa
Ilveksen logo on niin saatanan hieno, ettei sitä kannattais pilata ylisuurella palkilla.

Yleisellä tasolla ihan hyvä tehdä muutosta.

Kolmospaita. No, melkein ihan sama mitä siinä rinnassa on jos ei ole tota ainoaa oikeaa. Ehkä siinä on hauska ”ei oteta niin vakavasti” -klangi.