Mä tykkään ihan rehellisesti.Mä tykkään jotenkin perverssillä tavalla tosta.
Mä tykkään ihan rehellisesti.Mä tykkään jotenkin perverssillä tavalla tosta.
Eiköhän tuokin ole agendalla. Somen ja muun markkinoinnin värit yhtenäistettiin jo alkuvuodesta.Sitten mieleeni tuli tässä päivän aikana uuden paidan kuvia katsellessa ja tätä ketjua lukiessa, että ei olisi välttämättä tyhmää yhtenäistää Ilveksen jääkiekon ja jalkapallon paitojen väri ja tyylimaailmaa. Vihreät housut ja keltainen paita ja toinen vaihtoehto käytännössä kokovihreä peliasu. Kolmosasu vihreä-musta pystyraitapaita tms.
Kun kuitenkin Ilves on Ilves aina ja tällaisella tavalla brändäämällä seuraa voisi olla vaikutusta saada jalkapalloväkeä kääntämään katseensa jääkiekkoon ja toisinpäin. Kyseessä on kuitenkin aikamoinen voimavara, koska kuinka monta muuta seuraa SM-liigassa ja Tipsliganissa voi tehdä saman? Naapurissakin vaan taitoluistellaan.
Viimeksi kun oli valkoiset kolmospaidat niin se oli se Hakametsän viimein ja koronakausi 2020 - 21. Ja tosi usein kun niillä kolmospaidoilla pelattiin niin ne päällä myös hävittiin, ainakin sellainen muistikuva on siitä kaudesta jäänyt. Että sen takia en ole kovin innoissani tuosta valkoisesta kolmospaidasta.
Astunko nyt johonkin miinaan, kun kyselen, että miten muutama tappio tietynvärisillä pelipaidoilla muutaman vuoden takaa vaikuttaa nykypäivään, tai miten paidanväri ylipäätään vaikuttaa tuloksiin?
On väreille tutkimusten mukaan jotain väliä. Nyrkeilystä ja painista ollut tutkimuksia joissa punainen väri on ollut sinistä voittavampi. Tietysti jos on vain kaksi väriä vaihtoehtona niin pakosti "toinen on voittanut enemmän". Itse kun olen sählyä tai kiekkoa pelannut niin kyllä siinä on vähän eri fiilis onko sininen tai punanen liivi päällä. Kyllä punasella liivillä tulee vähän agressiivisemmin pelattua ja sinisellä liivillä ainakin kuvittelee punaisen olevan agressiivisempi puoli. Viimeksi tänään pelailin sinisellä harjoituspaidalla.Ei kai se välttämättä mitenkään vaikuta. Toivottavasti. Niin kuin ei pitäisi varmaan Tapparan kypäränkään värin vaikuttaa finaalin tulokseen, mutta kuitenkin ihan hallitustasolla aikanaan Tamhockeyssä haluttiin valkoisista kypäristä eroon.
Eli vastaus ensimmäiseen kysymykseen lienee: "Astut!"Astunko nyt johonkin miinaan, kun kyselen, että miten muutama tappio tietynvärisillä pelipaidoilla muutaman vuoden takaa vaikuttaa nykypäivään, tai miten paidanväri ylipäätään vaikuttaa tuloksiin?
Oma suosikkikolmospaita on vihreämusta raitapaita sivulogolla.
Uusi valkoinen paita näyttää mukavan kolmiuloitteiselta studiokuvissa (numerot, nimet ja logo)
Olisi mielenkiintoista tietää mikä peliasu on ei-Ilvesläisten mielestä hienoin. Oma veikkaus, että vieraspaita.
Ok, tota en tiennyt. Hyvä niinIlveksen vihreä pelipaita on valittu parissa ties list:sa kaikista hienoimmaksi pelipaidaksi koko Liigassa, eikä niitä valintoja ole tehnyt Ilvesfani