Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Jahas nyt mennään isosti!Buum…
Jahas nyt mennään isosti!Buum…
Eli Otto Koivulahan sen on pakko olla!Se on iso ja se on Nokialta
Ei ole pelkkä arvaus, mutta ei missään nimessä myöskään tieto™Toivottavasti oli kaikkea muuta kuin vain arvaus.
Olisi todellinen JYTKY.
Me mennään kaikki.Otto Koivula -> minä menen torille
Sarjan paras pelaaja lähtökohtaisesti olisi. Mutta onko liian aikaista palata Liigaan kulkematta Sveitsin ja Ruotsin kautta?Otto Koivula -> minä menen torille
Siinä onkin medialla ihmettelemistä, kun Ilveksen kannattajat juhlivat yhtä pelaajasopimusta rajummin, mitä Tapparan kannattajat mestaruutta.Otto Koivula -> minä menen torille
Vuoden lappu= Tillulle kenkää..heti, kulkematta lähtöruudun kautta.Tulee kuka tulee, mutta iso poru saadaan täälläkin aikaan mikäli on vuoden lappu.
Jos kyseessä olisi joku pikkusintti se oltais ujutettu Launchin yhteyteen koska sopimus on varmasti ollut valmis jo sillon.Kyllä se varmasti on nyt oikeasti iso kala. Ei voi olla mikään Myttynen. Olisi aivan liian iso nöyryytys Tillulle itselleenkin, jos Tappara samaan aikaan julkaisee Räsäsen. Ei Tillu halua itseään sellaiseen tilanteeseen. Nyt tulee oikeasti joku kova luu!
Mistä tuutista tuo tulee ulos? Onko oikein launchia vai X?1 tunti ihmiset!
Jospa laitettaisiin vähän puita
Tiiserissä luki vaan, että ilves.comMistä tuutista tuo tulee ulos? Onko oikein launchia vai X?