*** Mäntykivi ** Malek * Masin
Pendolino Luottopelaaja Viestejä 1 857 25 Lokakuu 2023 #125 *** Mänty ** Ikonen * Glenkku (keksin itse, jatkoon)
Michallero Ilves365 Ylläpidon jäsen Viestejä 970 25 Lokakuu 2023 #127 *** Mäntykivi ** Malek * Ikonen
innocenti Rivipelaaja Viestejä 50 25 Lokakuu 2023 #132 ***Mänty **Ikonen *Malek Mäntykiveltä nappipeli, Iksalta maailmanluokan suorituksia ja Malek: nolla on nolla. Hyvin pelasi koko joukkue.
***Mänty **Ikonen *Malek Mäntykiveltä nappipeli, Iksalta maailmanluokan suorituksia ja Malek: nolla on nolla. Hyvin pelasi koko joukkue.
UglyHouse Luottopelaaja Viestejä 4 462 25 Lokakuu 2023 #133 *** + ** + * Ikonen Ratkaisi pelin itse tekemällään maalilla ja heti perää syötöllä. Sitten vaan pellailtiin 2 1/2 erää ...
*** + ** + * Ikonen Ratkaisi pelin itse tekemällään maalilla ja heti perää syötöllä. Sitten vaan pellailtiin 2 1/2 erää ...
Grinder Luottopelaaja Viestejä 3 988 25 Lokakuu 2023 #137 *** Palve ** Mäntykivi * Malek Palvella isot minuutit hyökkääjäksi, hyvä aloitus% ja tärkeää pelinrakentelua tärkeissä maaleissa. Mäntykiven onnistumiset. Malekin nollapeli (juuri Stranskyn yläpuolella).
*** Palve ** Mäntykivi * Malek Palvella isot minuutit hyökkääjäksi, hyvä aloitus% ja tärkeää pelinrakentelua tärkeissä maaleissa. Mäntykiven onnistumiset. Malekin nollapeli (juuri Stranskyn yläpuolella).
Iksan Kalapuikot Luottopelaaja Viestejä 1 763 27 Lokakuu 2023 #140 ***Ratinen **Kodytek *Clendening (oli jo Malek, mutta viimeinen maali rokotti pois)