Ilveksen tähtipelaajat kaudella 2026 (Veikkausliiga, Europelit ja Suomen Cup)

*** Kirka - Ilman Kirkas tää olis ollut aivan kaamea löylytys. Etenkin eka puoliajalla loisti. Vaikka häneltäkin näytti usko hiipuvan, kun keskikenttä katosi vaihtoon.
** Kanga - Mieletön itsevarmuus rankkareissa.
* Bamba - Uskomattomia ohituksia, ja pallo se vaan pysyy jalassa. Kun vielä malttaisi viimeistellä.
 
***Kirka- Ottelun paras pelaaja, piti pelissä ja otti kaiken kiinni mitkä pystyi
**Kanga-Hyvä peli, haastaa ja luo. Kliiniset pilkut
*Bamba-Kentän näyttävin, hyviä pitkiä juoksuja ja itse luotuja tilanteita, parempaa viimeistelyä huutaa
 
*** Kanga - Upeat pilkut, ja muutenkin hyvää tekemistä hyökkäyspäähän yhtenä harvoista pelaajista

** Krkalic - Piti numerot siedettävinä hyvillä torjunnoilla, ja avasi myös peliä ihan hyvin

* Veteli - Heti kun otettiin vaihtoon, pallollinen peli hajosi. Vähän turhankin tärkeä pelaaja tällä hetkellä, joka tekee pieniä, peliä edistäviä asioita eri tasolla kuin muut.

Kunnia maininta Bamballe, joka oli Kangan lisäksi se toinen merkittävä hyökkäysuhka tänään.
 
*** Bamba
** Raap
* Kanga
 
Takaisin
Ylös