Haastehan näissä ravintolahommissa hallissa on juurikin se, että henkilökunnan määrää pitää säätää sen mukaan paljonko yleisöä on mahdollisesti tulossa. Noho partners on sen verran iso, että niiltä se varmaan onnistuu helpommin. On myös tosi hyvä, ettei Ipalla ole latiakaan kiinni ravintoloissa näin koronarajoitusten aikaan.
Ja tässä pitää ottaa vielä huomioon, että NoHo (tai vaihtoehtoinen ravintolaoperaattori) pystyy tarjoamaan työntekijälleen täydet tunnit, kun työntekijä on ensiksi vaikkapa hallissa 3-5 tuntia ja muutaman tunnin päälle sitten iltaravintolassa. Tämä siis tilanteessa, jossa maailma pyörii kuta kuinkin normaalisti ilman rajoituksia.
Seuroilla siellä saattaisi olla aina eri naamat myyntihommissa talkoo pohjalta, mikä puolestaan hidastaisi myyntiä aikalailla, kun joka kerta on uusi naama opetellemassa kassajärjestelmään. Ja taitaisi tässä kohtaa seurat joutua hankkimaan tai vuokraamaan kassajärjestelmätkin.
Ei siis ihan mutkatonta, josta seura saa kaiken rahan.