Hyrrä
Luottopelaaja
- Viestejä
- 1 867
Siirrän vastaukseni tänne osioon, ennen kuin joku riemastuu alkavasta talouskeskustelusta loukkaantumis/poissaoloketjussa.
Samalla voimme pohtia, mitä @Teme-74 korvanapissa mahtaa kuulua
Mielestäni on itsestäänselvää, että lippumyynnin lisäksi esimerkiksi yritysmyynti on ottanut jonkinlaista prosentuaalista kasvua viime vuoteen nähden. Jos näin ei olisi, pitäisi alkaa tarkastella ketkäs sitä myyntiä taas tekevätkään, tai yrittivät tehdä ennen potkujaan ja oikeiden tekijöiden palkkaamista. En odota vain prosentuaalista kasvua, sen pitäisi tulla lähes omalla painollaan, etenkin jos aitiomyynti lasketaan tähän kategoriaan. Tällaiseen ei missään nimessä tule tyytyä vaan Ilveksen tulee saavuttaa suurempaa yritysmyynnin kasvua suhteessa omaan aiempaan myyntinsä, kuin Tappara saavuttaa suhteessa omaansa. Joku on mennyt pahasti pieleen, jos Tappara vielä omilta kyllästyneiltä markkinoiltaankin, joita se on menestyvän tuotteen kanssa ammentanut jo 20 vuotta, saisi yhä enemmän irti kasvua, kuin Ilves saa melko uudella menestyvällä tuotteella, jonka kanssa se on uusi myyjä näillä markkinoilla ja kaikki kivet vielä käännettävänä.
Odotan myös fanituotemyynnin pientä kasvua. Viime kausi oli hyvä, mikä on ehkä jonkin verran pois tästä vuodesta, sillä kaikki eivät osta uutta paitaa vuosittain. Myynti näyttäisi olevan kovaa mitä silmin voi havaita. Tuotevalikoiman voimakas kasvu tänä vuonna kielii kysynnän kasvusta. Odotan yhä kasvua jopa hyvään viime vuoteenkin nähden.
Samalla voimme pohtia, mitä @Teme-74 korvanapissa mahtaa kuulua
Pientä huhua korvanappiin kantautunu ettei positiivinen kassavirta ainoastaan yleisömääristä johdu. Rahasta siis ei jää vahvistusten hankinnat kiinni. Kyllä haku on päällä mutta Tillun silmään ei ole sopivaa vielä osunut, ja aiheuttaahan mm, Tapparan onnistumiset "tyhjiltä markkinoilta" hiukan painetta Tillullekkin.
Mielestäni on itsestäänselvää, että lippumyynnin lisäksi esimerkiksi yritysmyynti on ottanut jonkinlaista prosentuaalista kasvua viime vuoteen nähden. Jos näin ei olisi, pitäisi alkaa tarkastella ketkäs sitä myyntiä taas tekevätkään, tai yrittivät tehdä ennen potkujaan ja oikeiden tekijöiden palkkaamista. En odota vain prosentuaalista kasvua, sen pitäisi tulla lähes omalla painollaan, etenkin jos aitiomyynti lasketaan tähän kategoriaan. Tällaiseen ei missään nimessä tule tyytyä vaan Ilveksen tulee saavuttaa suurempaa yritysmyynnin kasvua suhteessa omaan aiempaan myyntinsä, kuin Tappara saavuttaa suhteessa omaansa. Joku on mennyt pahasti pieleen, jos Tappara vielä omilta kyllästyneiltä markkinoiltaankin, joita se on menestyvän tuotteen kanssa ammentanut jo 20 vuotta, saisi yhä enemmän irti kasvua, kuin Ilves saa melko uudella menestyvällä tuotteella, jonka kanssa se on uusi myyjä näillä markkinoilla ja kaikki kivet vielä käännettävänä.
Odotan myös fanituotemyynnin pientä kasvua. Viime kausi oli hyvä, mikä on ehkä jonkin verran pois tästä vuodesta, sillä kaikki eivät osta uutta paitaa vuosittain. Myynti näyttäisi olevan kovaa mitä silmin voi havaita. Tuotevalikoiman voimakas kasvu tänä vuonna kielii kysynnän kasvusta. Odotan yhä kasvua jopa hyvään viime vuoteenkin nähden.