KippariNättinen
Vakiokokoonpanossa
Mä en vaan pysty pääsemään yli tuosta meidän valmennustiimistä. Röönpori laittoi sukelluksen jälkeen tiiminsä jiiriin tälle kaudelle. Hölö teki vähä niinku päinvastoin. Mitä vittua?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen eri mieltä tuosta pelaajamatskusta.Pitkään näitä jaksanut puolustella, mutta kyllä nyt pitää tuulettaa alkaen koskelasta. Jalokin riippuen millaisella panoksella on pelaaja hankintojen takana. Omia tarttis kotiuttaa kyllä niissä vaan joku taika itselleni ainakin on. Tämä kausi oli pelaaja matskulta kyllä riittävä, mutta ei missään vaiheessa tullut syttyneeksi tähän kauteen.
Nyt on se hetki, kun pään voisi kaivaa sieltä perseestä esille. Miten KooKoot, Saipat, naapurin yhden kauden konttaus jne saa finaalipaikkoja, mutta meillä jaa aina vajaaksi?
Ainoa oikea tapa on näyttää se, että kukaan ei uusi kausaria eikä kukaan kanna sentin latiakaan enää tohon pöhöttyneeseen organisaatioon. Joskus sen tajuaa itse, mutta iso voima viimeistään kertoo sen.Ajattelin hetken jo, etten kehota boikottiin, mutta Jalo on niin tukevasti täyttänyt kaikki ympäriltä tuolla hyväveliverkostollaan, että en tiedä onko muuta vaihtoehtoa kaataa nykyjohto.
Kausarin irtisanoin smoin tein.
Ainoa oikea tapa on näyttää se, että kukaan ei uusi kausaria eikä kukaan kanna sentin latiakaan enää tohon pöhöttyneeseen organisaatioon. Joskus sen tajuaa itse, mutta iso voima viimeistään kertoo sen.
Saa olla eri mieltä, mutta tämäkin sarja hävittiin niin joukkue- kuin ihan saatanan isoihin yksilövirheisiin lähtien ihan siitä Latvalan munakoukusta.Olen eri mieltä tuosta pelaajamatskusta.
Enää kolme kuukautta ja saadaan kuulla Ripan terveiset! V*tuttas jollei naurattas. Kerta, kerta vuoteen. Kesällä. Meiän toimari tulee esiin.
Jos Kari ei osaa, niin silloin Karin esihenkilön tulee puuttua asiaan ja tarvittaessa ryhtyä korjaaviin toimenpiteisiin. Kyllä se vaan valitettavasti näin on.Kari Kalto jätti sellaiset palavat erikoistilannepelaamisrauniot taakseen ettei mitään rajaa. Käsittämättömän surkea suoritus läpi kauden ja mikään ei muuttunut missään vaiheessa. En vittu ymmärrä miten noilla pelaajilla onnistuu tekemään kaiken päin persettä. Vittu kun vituttaa sillä erikoistilanteet ratkaisi järkyttävän paljon pleijareissa. Heippa Kari ja et ole tervetullut takaisin!