Ilveksen valmentajisto ja johto

Ei muuten julkaistu Laten ja Saarisen korvaajia Launchissa!

Ei ollut Havua tapparan valmennusjulkaisussa. Joko aletaan toivottelemaan tervetuloa vihreisiin?

Siitä tulikin mieleeni että voisikohan kesällä tulla toinenkin launch. Jossa on sitten talousasioita, pari sopimusta ja apuvalkut
Jos tulee miinusmerkkinen tulos, ja jotain keskikastin hankintoja, niin tuskin apuvalkuilla voi myydä tällaista spektaakkelia. Parempi varmaan vaan julkaista kun julkaistavaa on.

Eikös viime vuonnakin ollut kaikki "tietäjät" täällä manaamassa puolen miljoonan tappioita, joka muuttui jo jonkun sortin palstatotuudeksi. Pahimmat huutelivat yli miljoonan turskaa, mutta lopputulos oli kuitenkin plussan puolella.

Minä en kyllä usko, että tältäkään kaudelta tappiota tehdään.

Jännää kyllä että parikin valmentajaa kiinnittämättä. Havua huhutaan mutta toisesta ei taida olla edes huhuja ?
Töykkälä - Kangasniemi ? Vai Hölölle tuttua kuten esim. Jussi Silander ? Sami Sandell ? Marko Ojasen paluu ?

Jännää kyllä että parikin valmentajaa kiinnittämättä. Havua huhutaan mutta toisesta ei taida olla edes huhuja ?
Töykkälä - Kangasniemi ? Vai Hölölle tuttua kuten esim. Jussi Silander ? Sami Sandell ? Marko Ojasen paluu ?
Kyllähän tämä uhkaavasti Mäntymaalle haisee…pelottaa niin perkeleesti.

Eikös jossain, oliko Ilvestyskirjassa, vai missä, puhuttu olevan mahdollisuus olemassa, ettei tulisi uutena kuin yksi apuvalmentaja kahden sijasta. Älkää kivittäkö mua, jos ei näin ole, mutta jostain muistan rekisteröineeni moista.

Eikös jossain, oliko Ilvestyskirjassa, vai missä, puhuttu olevan mahdollisuus olemassa, ettei tulisi uutena kuin yksi apuvalmentaja kahden sijasta. Älkää kivittäkö mua, jos ei näin ole, mutta jostain muistan rekisteröineeni moista.
Eikai valmentajien määrä ole toki mikään itseisarvo. Enemmän kyse kaiketi siitä miten eri osa-alueet katetaan näiden valmentajien toimesta. Peluuttaminen kaukalossa ei vaadi kuin kaksi tyyppiä. Muut ovat ekstraa osa-aluevalmennusta. Jos muut kasvattaa vastuutaan, yksi korvataan sillä. Tai ehkä jopa tultu lopputulemaan että oli yksi liikaa. Tai kyseessä puhdas säästötoimi.

Ehkä ne julkaistaan kun joukkue palaa lomilta ja alkaa harjoitukset. Silloin yleensä jotain sisältöä mediaan tulee ja voisi olla luonteva paikka esitellä heidät. Muuta en oikein keksi kun olisi päätetty tietoisesti jättää siihen hetkeen. En vain usko että asiat olisivat vielä auki. Jokatapauksessa sieltä tulee Hölön hyväksymä henkilö, niin minä en rupea hänen kompetenssiaan arvioimaan. Hölön hyväksyntä riittää.

Eikai valmentajien määrä ole toki mikään itseisarvo. Enemmän kyse kaiketi siitä miten eri osa-alueet katetaan näiden valmentajien toimesta. Peluuttaminen kaukalossa ei vaadi kuin kaksi tyyppiä. Muut ovat ekstraa osa-aluevalmennusta. Jos muut kasvattaa vastuutaan, yksi korvataan sillä. Tai ehkä jopa tultu lopputulemaan että oli yksi liikaa. Tai kyseessä puhdas säästötoimi.
Ei ole ei, mutta toisaalta nykypäivänä tuokin on pitkälti tiimityötä. En tosin osaa sanoa mitään syytä sille miksi ei kolme valmentajaa ja maalivahtivalmentaja riittäisi. Jos meillä olisi paljon nuoria niin heille suunnattu valmentaja olisi paikallaan ehkä.. mutta kun ei ole heitäkään ja junnuissa omat valmentajansa.
Lisäksi on vielä fysiikkavalmentaja ja liekö videovalmentajakin.. vai onko Ilveksellä erillistä.

Mitään suojatyöpaikkaa en kaipaa kenellekkään entiselle Ilves-pelaajalle.

Töykkälä jatkaa U20 päävalmentajana. Kangasniemelle ei jatkoja tarjottu niin voisin kuvitella että ei asiaa ylemmäskään.

Joo, siis mä en puutu valmentajien määrään tai toimenkuvaan. Ei riitä osaaminen tai kukaan mulle siitä maksakkaan Ilveksen tai muunkaan organisaation toimesta. Totesin siis vaan muistelleeni jossain olisi sanottu, ettei ole välttämättä kahta valmentajaa ole tulossa.
Kivityspyynnöttömyys liittyi siihen, jos olen väärässä.

Joo, siis mä en puutu valmentajien määrään tai toimenkuvaan. Ei riitä osaaminen tai kukaan mulle siitä maksakkaan Ilveksen tai muunkaan organisaation toimesta. Totesin siis vaan muistelleeni jossain olisi sanottu, ettei ole välttämättä kahta valmentajaa ole tulossa.
Kivityspyynnöttömyys liittyi siihen, jos olen väärässä.
Niin, juu en mä tuossa itse ollut kiveä heittämässä, Karria saati muuta, ja näin se on. Eiköhän se harkittu päätös ole mikäli ryhmä supistuu. Toivotaan kuitenkin että homma pelaa.

Takaisin