luig1t
Rivipelaaja
Pasi Saarinen vahvisti, että Ilves-matka on toistaiseksi tässä.
Onko tietoa, että mitä Saarinen meinaa seuraavaksi vai onko ollut huhua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pasi Saarinen vahvisti, että Ilves-matka on toistaiseksi tässä.
Ei ole tietoa.Onko tietoa, että mitä Saarinen meinaa seuraavaksi vai onko ollut huhua?
Siitä tulikin mieleeni että voisikohan kesällä tulla toinenkin launch. Jossa on sitten talousasioita, pari sopimusta ja apuvalkutEi muuten julkaistu Laten ja Saarisen korvaajia Launchissa!
Jos tulee miinusmerkkinen tulos, ja jotain keskikastin hankintoja, niin tuskin apuvalkuilla voi myydä tällaista spektaakkelia. Parempi varmaan vaan julkaista kun julkaistavaa on.Siitä tulikin mieleeni että voisikohan kesällä tulla toinenkin launch. Jossa on sitten talousasioita, pari sopimusta ja apuvalkut
Kyllähän tämä uhkaavasti Mäntymaalle haisee…pelottaa niin perkeleesti.Jännää kyllä että parikin valmentajaa kiinnittämättä. Havua huhutaan mutta toisesta ei taida olla edes huhuja ?
Töykkälä - Kangasniemi ? Vai Hölölle tuttua kuten esim. Jussi Silander ? Sami Sandell ? Marko Ojasen paluu ?
Eikös jossain, oliko Ilvestyskirjassa, vai missä, puhuttu olevan mahdollisuus olemassa, ettei tulisi uutena kuin yksi apuvalmentaja kahden sijasta. Älkää kivittäkö mua, jos ei näin ole, mutta jostain muistan rekisteröineeni moista.Jännää kyllä että parikin valmentajaa kiinnittämättä. Havua huhutaan mutta toisesta ei taida olla edes huhuja ?
Töykkälä - Kangasniemi ? Vai Hölölle tuttua kuten esim. Jussi Silander ? Sami Sandell ? Marko Ojasen paluu ?
Mutta miksi sekin jätettiin julkaisematta vielä ? Varsinkaan jos muuta valmennukseen ei tule. Onkohan hälläkin jokin ulkomaanoptio päävalmentajan paikasta jonnekkin.Kyllähän tämä uhkaavasti Mäntymaalle haisee…pelottaa niin perkeleesti.
Eikai valmentajien määrä ole toki mikään itseisarvo. Enemmän kyse kaiketi siitä miten eri osa-alueet katetaan näiden valmentajien toimesta. Peluuttaminen kaukalossa ei vaadi kuin kaksi tyyppiä. Muut ovat ekstraa osa-aluevalmennusta. Jos muut kasvattaa vastuutaan, yksi korvataan sillä. Tai ehkä jopa tultu lopputulemaan että oli yksi liikaa. Tai kyseessä puhdas säästötoimi.Eikös jossain, oliko Ilvestyskirjassa, vai missä, puhuttu olevan mahdollisuus olemassa, ettei tulisi uutena kuin yksi apuvalmentaja kahden sijasta. Älkää kivittäkö mua, jos ei näin ole, mutta jostain muistan rekisteröineeni moista.
Ei ole ei, mutta toisaalta nykypäivänä tuokin on pitkälti tiimityötä. En tosin osaa sanoa mitään syytä sille miksi ei kolme valmentajaa ja maalivahtivalmentaja riittäisi. Jos meillä olisi paljon nuoria niin heille suunnattu valmentaja olisi paikallaan ehkä.. mutta kun ei ole heitäkään ja junnuissa omat valmentajansa.Eikai valmentajien määrä ole toki mikään itseisarvo. Enemmän kyse kaiketi siitä miten eri osa-alueet katetaan näiden valmentajien toimesta. Peluuttaminen kaukalossa ei vaadi kuin kaksi tyyppiä. Muut ovat ekstraa osa-aluevalmennusta. Jos muut kasvattaa vastuutaan, yksi korvataan sillä. Tai ehkä jopa tultu lopputulemaan että oli yksi liikaa. Tai kyseessä puhdas säästötoimi.
Töykkälä jatkaa U20 päävalmentajana. Kangasniemelle ei jatkoja tarjottu niin voisin kuvitella että ei asiaa ylemmäskään.Jännää kyllä että parikin valmentajaa kiinnittämättä. Havua huhutaan mutta toisesta ei taida olla edes huhuja ?
Edellinen kausi aivan järisyttävää tuubaa mutta saa ilmeisesti mahdollisuuden pestä kasvonsa.Töykkälä jatkaa U20 päävalmentajana. Kangasniemelle ei jatkoja tarjottu niin voisin kuvitella että ei asiaa ylemmäskään.
Käsittämätöntä, mutta kyllä.Edellinen kausi aivan järisyttävää tuubaa mutta saa ilmeisesti mahdollisuuden pestä kasvonsa.
Joo, siis mä en puutu valmentajien määrään tai toimenkuvaan. Ei riitä osaaminen tai kukaan mulle siitä maksakkaan Ilveksen tai muunkaan organisaation toimesta. Totesin siis vaan muistelleeni jossain olisi sanottu, ettei ole välttämättä kahta valmentajaa ole tulossa.Eikai valmentajien määrä ole toki mikään itseisarvo. Enemmän kyse kaiketi siitä miten eri osa-alueet katetaan näiden valmentajien toimesta. Peluuttaminen kaukalossa ei vaadi kuin kaksi tyyppiä. Muut ovat ekstraa osa-aluevalmennusta. Jos muut kasvattaa vastuutaan, yksi korvataan sillä. Tai ehkä jopa tultu lopputulemaan että oli yksi liikaa. Tai kyseessä puhdas säästötoimi.
Niin, juu en mä tuossa itse ollut kiveä heittämässä, Karria saati muuta, ja näin se on. Eiköhän se harkittu päätös ole mikäli ryhmä supistuu. Toivotaan kuitenkin että homma pelaa.Joo, siis mä en puutu valmentajien määrään tai toimenkuvaan. Ei riitä osaaminen tai kukaan mulle siitä maksakkaan Ilveksen tai muunkaan organisaation toimesta. Totesin siis vaan muistelleeni jossain olisi sanottu, ettei ole välttämättä kahta valmentajaa ole tulossa.
Kivityspyynnöttömyys liittyi siihen, jos olen väärässä.