Itse sain 5, mutta voi olla että joku jäi epähuomiossa pois. Toisekseen harvalla yrityksellä on yleensä mitään tekemistä "kiakon" kanssa, mutta nyt tullaankin siihen mihin lokeroon nämä laitetaan?
Onko kyseessä puhdasta markkinointia, millä aidosti haetaan myyntiä esim Kotipizza vai enemmänkin sen Toimarin/omistuksen fanittamista kyseistä seuraa kohtaan? Vaikka "kannattajasponssit" ovat äärimmäisen hieno juttu, niin kasvua pitäisi pystyä hakemaan tuolta toiselta sektorilta, koska me "kannattajasponssit" voimme olla hieman katoava luonnonvara.
Eikä tosiaan kannata vielä missään nimessä huolestua, mutta aiheena mielenkiintoinen. Tämä myös määrittää Ilveksen kilpailukykyä myös muihin ja etenkin Tapparaan nähden. Muutenkin siinä, missä pelaajilta/valmennukselta voidaan vaatia koko ajan enemmän, niin se koskee samalla tavalla myös myyntiä.