Ilveksen yleisömäärien kehitys

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ei ole jos peliä haluaa katsoa.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta eikös sinne kannattajakatsomoon mennä ensisijaisesti kannaustamaan? Voin olla väärässäkin, mutta melko varma asiasta olen.

Pok

Tähtipelaaja
Tällä hetkellä on mahdollista, että Kerho-pelin päätteeksi Ilves voittaa ensimmäisen pyttynsä 35 vuoteen. Runkosarjan voitto on tietysti pelkkä välitavoite ja sitä isointa himoitsemme, josta tappelu vasta sen jälkeen alkaa, mutta kyllä runkosarjan voitto silti viime kauden pronssimitalin tavoin iso merkkipaalu ja saavutus olisi tämän pitkään murheen alhossa vaeltaneen seuran historiassa.

Tarkoittaa vain sanoa, että jos panoksena on runkosarjan voitto, niin täyteenhän tuo pitää tulla.

IhanJuniori

Junioripelaaja
23654. Tuo on se maaginen numero minkä verran me tarvittais katsojia yhteensä kahteen viimeiseen peliin.
Tuon jälkeen meidän kotiotteluiden yleisö keskiarvo olisi 8201. Tuo kun saavutetaan voidaan tyytyväisinä todeta, että "ei mahduta nordikselle"

IhanJuniori

Junioripelaaja
Niin, sehän se pointti olikin juuri minulla. Täällä väitettiin, että parhaat paikat areenalla. (Nähdä peliä)

Kannustamiseen toki parhaat!
Noista parhaista paikoista katsoa peliä tuli mieleeni, että kun olen mennyt vaimon ja lasten kanssa peliin tällä kaudella ollaan otettu aina "väärän" päädyn kaarteista liput. Näkee about täydellisesti kentälle ja liput on oikeesti ihan puoli ilmaisia.

Väittäisin, että niissä lipuissa on paras hinta-laatusuhde pelin katsomista varten.

Beast

Luottopelaaja
Noista parhaista paikoista katsoa peliä tuli mieleeni, että kun olen mennyt vaimon ja lasten kanssa peliin tällä kaudella ollaan otettu aina "väärän" päädyn kaarteista liput. Näkee about täydellisesti kentälle ja liput on oikeesti ihan puoli ilmaisia.

Väittäisin, että niissä lipuissa on paras hinta-laatusuhde pelin katsomista varten.

Kyllä. Areenalla on monia erinomaisia paikkoja hinta/laatusuhteeltaan! Ja hienoa myös, että on kannattajakatsomo jossa voi kannustaa!

Reborn Lynx

Luottopelaaja

On kyllä hyvät paikat. Kaikki pelit mitä tällä kaudella ollaan käyty katsomassa, ollaan katsottu sieltä.

KissaKala_

Luottopelaaja

Ja tähän yläkatsomo kommentoi: "Hold my beer".

Perheliput samanhintaisia ja normi liput vain pari euroa kalliimmat pitkälle sivulle, hyökkäyspäätyyn pari euroa halvemmat. Kentän näkee paremmin ja pääsee "oikeaan" päätyyn. Väitän, että paras hinta-laatusuhde löytyy yläkatsomosta.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Täällä väitettiin, että parhaat paikat areenalla. (Nähdä peliä)
Sanoinko jossain että parhaat paikat nähdä peliä? Sanoin vain, että yleisesti parhaat paikat. Kyllä siellä tosiaan joitain näköesteitä on, mutta kyllä sen pelin silti näkee ihan hyvin. Ei ihan jokaista tilannetta välttämättä, mutta pelin voi sitten katsoa vaikka kotona televisiosta jos haluaa analyyttisemmin tarkastella Ilveksen otteita. Itse ainakin usein katson vielä jälkikäteen matsin ainakin osittain kotona, hallille menen kannattamaan.

julli65

Luottopelaaja

Tappara Tampere

@Tapparaofficial
·
27. helmik.

Tiistaina viikon kovimmat bileet Nokia Arenalla
1f64c.svg
Otteluun myyty yli 10 000 lippua.:cool:
Tuppuran twitteristä lainattu
1f525.svg