Penkinlämmittäjä22
Luottopelaaja
Ok. Kiitos tästä analyysistä.Ei ole jos peliä haluaa katsoa.
Ok. Kiitos tästä analyysistä.Ei ole jos peliä haluaa katsoa.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta eikös sinne kannattajakatsomoon mennä ensisijaisesti kannaustamaan? Voin olla väärässäkin, mutta melko varma asiasta olen.Ei ole jos peliä haluaa katsoa.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta eikös sinne kannattajakatsomoon mennä ensisijaisesti kannaustamaan? Voin olla väärässäkin, mutta melko varma asiasta olen.
Kannattamaan sinne mennäänKorjatkaa joku jos olen väärässä, mutta eikös sinne kannattajakatsomoon mennä ensisijaisesti kannaustamaan? Voin olla väärässäkin, mutta melko varma asiasta olen.
Noista parhaista paikoista katsoa peliä tuli mieleeni, että kun olen mennyt vaimon ja lasten kanssa peliin tällä kaudella ollaan otettu aina "väärän" päädyn kaarteista liput. Näkee about täydellisesti kentälle ja liput on oikeesti ihan puoli ilmaisia.Niin, sehän se pointti olikin juuri minulla. Täällä väitettiin, että parhaat paikat areenalla. (Nähdä peliä)
Kannustamiseen toki parhaat!
Noista parhaista paikoista katsoa peliä tuli mieleeni, että kun olen mennyt vaimon ja lasten kanssa peliin tällä kaudella ollaan otettu aina "väärän" päädyn kaarteista liput. Näkee about täydellisesti kentälle ja liput on oikeesti ihan puoli ilmaisia.
Väittäisin, että niissä lipuissa on paras hinta-laatusuhde pelin katsomista varten.
On kyllä hyvät paikat. Kaikki pelit mitä tällä kaudella ollaan käyty katsomassa, ollaan katsottu sieltä.Noista parhaista paikoista katsoa peliä tuli mieleeni, että kun olen mennyt vaimon ja lasten kanssa peliin tällä kaudella ollaan otettu aina "väärän" päädyn kaarteista liput. Näkee about täydellisesti kentälle ja liput on oikeesti ihan puoli ilmaisia.
Väittäisin, että niissä lipuissa on paras hinta-laatusuhde pelin katsomista varten.
Ja tähän yläkatsomo kommentoi: "Hold my beer".Noista parhaista paikoista katsoa peliä tuli mieleeni, että kun olen mennyt vaimon ja lasten kanssa peliin tällä kaudella ollaan otettu aina "väärän" päädyn kaarteista liput. Näkee about täydellisesti kentälle ja liput on oikeesti ihan puoli ilmaisia.
Paljonko muuten fanarin kapasiteetti on? Näkeekö sen jostain?26 paikkaa enään kannattajakatsomoon. Vähiin käy ennenkun loppuu.
Sanoinko jossain että parhaat paikat nähdä peliä? Sanoin vain, että yleisesti parhaat paikat. Kyllä siellä tosiaan joitain näköesteitä on, mutta kyllä sen pelin silti näkee ihan hyvin. Ei ihan jokaista tilannetta välttämättä, mutta pelin voi sitten katsoa vaikka kotona televisiosta jos haluaa analyyttisemmin tarkastella Ilveksen otteita. Itse ainakin usein katson vielä jälkikäteen matsin ainakin osittain kotona, hallille menen kannattamaan.Täällä väitettiin, että parhaat paikat areenalla. (Nähdä peliä)
N.400 taitaa olla.Paljonko muuten fanarin kapasiteetti on? Näkeekö sen jostain?
8 enäänOstakaa pois loputkin, parhaat paikat areenalta!