pelikirja
Luottopelaaja
Täyteen vaan.Ois hienoa täyttää halli mahdollisimman paljon ennenku vieraskannattajat rupee ostaa lippuja.Se oli sunnuntai päivänä ja kyllä nyt on isompi hype päällä.
Täyteen vaan.Ois hienoa täyttää halli mahdollisimman paljon ennenku vieraskannattajat rupee ostaa lippuja.Se oli sunnuntai päivänä ja kyllä nyt on isompi hype päällä.
Joo aika iso syy sais olla että iteltä väliin jää loputkaan pelit. Oikeestaan toivoisin jatkossaki vastaan jotain muuta ku kärppiä, että siis olis mahkuja käydä kattomas vieraspelejäki.Mikä on tekosyysi olla tulematta lauantain play off avaukseen?Otan paremman puoliskon mukaan niin tulee 1 satunnais kävijä lisää.
Dirlanda on kylläkin ihan hyvä biisi missä tahansa Turun rajojen ulkopuolella kuunneltuna.Tepsulandiassa taas joutuisi pahimmillaan kuunteleen Dirlandaata. Aikamoinen vastakohta Nokia Areenan musiikeille/tunnelmalle
246 496 on kylläkin lähemmäs 13% kokonaisyleisömäärästä1 950 409 Katsojaa yhteensä liigan runkosarjassa, tästä Ilves hoitanut liki 8%, mun mielestä aika kova tulos.
Kyllä Tampereen Ilveksen pitääkin tehdä maatajärisyttäviä tuloksia katsojaluvuissa. Ihan niin kuin kaikessa muussakin. Otetaan se paikkamme isojen joukossa, joka meille kuuluu!1 950 409 Katsojaa yhteensä liigan runkosarjassa, tästä Ilves hoitanut liki 8%, mun mielestä aika kova tulos.
1 950 409 Katsojaa yhteensä liigan runkosarjassa, tästä Ilves hoitanut liki 8%, mun mielestä aika kova tulos.
Vauhti tulee kiihtyy kyllä ku selviää kuka on vastus.Lauantaille myyty 7500 lippua.
Jos se olisi esim Ässät niin Porista voisi tulla paljon porukkaa nopealla aikataulullaVauhti tulee kiihtyy kyllä ku selviää kuka on vastus.
Menee nauraen täyteen!!Lauantaille myyty 7500 lippua.
Epäilen tätä, mutta mielelläni olen väärässä. Itse veikkailisin, että kymppi menee rikki. Toki mikäli vastus olisi Ässät voisi halli myös myydä loppuun, koska Pori kumminkin on kohtuullisen matkan päässä ja siellä useampi vuosi taukoa poffeista.Menee nauraen täyteen!!
Se vastapuolikin ostaa lippuja, menee menee.Ei tuu täyteen. Noin 1000 lippua päivä menee. Vähän yli 10k tulee.
Mun veikkaus on kans siinä 10-11k,mutta mielelläni olen väärässä ja halli myytäisi loppuunEi tuu täyteen. Noin 1000 lippua päivä menee. Vähän yli 10k tulee.