Nyt kaikki homeperseet hallille kotoa mätänemästä. Tätä ei voi jättää väliin. Alle 10k yleisöä on pettymys.
Ennätystahtia mennyt liput ( pl avausviikonloppu)Nyt kaikki homeperseet hallille kotoa mätänemästä. Tätä ei voi jättää väliin. Alle 10k yleisöä on pettymys.
Alle 10k olisi ihan hirveä suoritus. Pakko olla täynnä!Tällä aikataululla en välttämättä kynnystä ihan 10k asettaisi. Ihmisillä on varmasti menoja varattuna.
IMO 8500+ on hiano tulos. Toki toivon, että keltavihree boomi riittää 12k asti!
Jokerit on tainnut kerätä vuonna 2012 Hifkiä vastaan.Minulla on hyvin vahva epäilys ettei mikään joukkue ennen Ilvestä ole aiemmin kerännyt yhtä suurta kotiyleisomäärää Suomessa puolivälierissä. (Enkä edes kirjoita, että olen mielelläni väärässä)
Paljonko Jokerit keräsi puolivälieräsarjassa katsojia? En ainakaan itse onnistunut löytämään lukuja Liigan sivuilta.Jokerit on tainnut kerätä vuonna 2012 Hifkiä vastaan.
29346 |
Paljonko Jokerit keräsi puolivälieräsarjassa katsojia? En ainakaan itse onnistunut löytämään lukuja Liigan sivuilta.
Ipallahan on pohjalla 8301+9301+11744 eli 29346 eli 40000 katsojaa menossa poikki.
29346
Saisivat oikeasti avata sen toisen päädyn mitä pikimmiten.
No iso tv-sopimus tasapäistää. Hyvässä ja pahassa.Kauaksi ei jäädä, että oltaisiin puolivälierissä kerätty enemmän katsojia, kun Liigan huonoin 30 kotipelissä (Ässät 45900). Tämä kyllä on omiaan repimään kuilua isojen ja pienten välille.
Kyllä nyt täytyisi vaan avata kaikki yläkatsomot.
Taitaa mennä 10k rikki aika helposti.