ZikZak
Vakiokokoonpanossa
Juu taitavat odottaa mun päivityksiäkatso liitettä 8458
On se vaan tietäjä!
Juu taitavat odottaa mun päivityksiäkatso liitettä 8458
On se vaan tietäjä!
8100 ->Mihin tuo keskiarvo on nyt päätymässä olettaen, että paikallinen on täysi?
Mukavastihan se yleisötavoite täyttyi sittenkin vaikka siitä kovaa huolta syksyllä kannettiin.8100 ->
Joo eikä kovin paljo buustailtu tai mitenkä "väkisi" nostateltu. Tulevalle kaudelle kyllä kandeis miettiä, että millä sais tosiaan syssyllä jo porukkaa enemmän hallille.Mukavastihan se yleisötavoite täyttyi sittenkin vaikka siitä kovaa huolta syksyllä kannettiin.
Me voitais foorumilaisten voimin tarjota sulle yksi ilta Areenalla tästä tärkeästä työstä mitä teetJuu taitavat odottaa mun päivityksiä
Taitaa olla Ilveksen areenan vakio tästä etiäpäin yleisökeskiarvos 7800-8200. Voikun saatais välil kunnon buumi, niin olis reilu 9k keskiarvoMukavastihan se yleisötavoite täyttyi sittenkin vaikka siitä kovaa huolta syksyllä kannettiin.
Ensi kaudella uskon syksyllä uuden päävalmentajan tuovan uteliaita peleihin aluksi. Toki tiedän mitä tarkoitit ja jotain pysyvää ratkaisua keksittäisiin, mikä kantaisi sitten hedelmää joka syksy, myös jatkossa.Joo eikä kovin paljo buustailtu tai mitenkä "väkisi" nostateltu. Tulevalle kaudelle kyllä kandeis miettiä, että millä sais tosiaan syssyllä jo porukkaa enemmän hallille.
Aika lievästi sanottukovaa huolta syksyllä kannettiin
Joo siis yleisö ka, vois mennä kunnon loikan ylöspäin jos tosiaan sysksyllä jo porukka löytäs hallille.Ensi kaudella uskon syksyllä uuden päävalmentajan tuovan uteliaita peleihin aluksi. Toki tiedän mitä tarkoitit ja jotain pysyvää ratkaisua keksittäisiin, mikä kantaisi sitten hedelmää joka syksy, myös jatkossa.
Ensi kaudella uskon syksyllä uuden päävalmentajan tuovan uteliaita peleihin aluksi. Toki tiedän mitä tarkoitit ja jotain pysyvää ratkaisua keksittäisiin, mikä kantaisi sitten hedelmää joka syksy, myös jatkossa.
Taitaa olla Ilveksen areenan vakio tästä etiäpäin yleisökeskiarvos 7800-8200. Voikun saatais välil kunnon buumi, niin olis reilu 9k keskiarvo
Offtopickina: paljon fanipaidan painatus maksaa? Olisi tarkotus ottaa yhen puolustajan nimi ja pelinumero.
Kai me sinne 11 kiloon painellaan. Otetaan loppukiri Pärmäkosken tavoin tänään!10 400 lippua myyty vitsiniekkari Makkosen mukaan.
Miettikää mitä keskiarvo olis voinut olla paremmalla tuurilla lakkojen suhteen ja vähemmän röökisillä kotiotteilla.KA 8126 runkosarjalle.
Itse veikkasin 8130 tuossa joku ottelu sitten.
Ihan hyvin mielestäni ja kevättä kohti väkee ollut helskutin hyvin