Eetu Fucking Mäkiniemi
Luottopelaaja
Linja heittelee täällä kuin Kovalla ykkös- ja kolmoserän välillä. Joskus tuote itsessään pitää riittää ja ihmisten maksaa siitä validihinta ja joskus taas onkin hyvä, että ennen ekaa peliä jo jaellaan alelippua.
Itse olen jollain tapaa yleisön houkuttelun ja kosiskelun kannalla myös tässä alkuunsa, mutta koittaisin taas jotain vähän vaihtelevaa tyyliä kuin:
Ennen kauden alkua - voucherit
Isänpäivä -voucherit
BlackFriday - voucherit
Joululahja - voucherit
Välipäivien - voucherit
Hiihtoloma - voucherit
Ystävänpäivä - voucherit
Kukaan ei ainakaan juokse kausarikaupalle enään tässäkohtaa kun lippuja saa valittua halvemmalla useaan itselle sopivaan peliin eikä maksa ns. turhista peleistä jonne ei pääse.
Niin ja jos joku huutaa että kerro sitten oma idea, niin tällä kertaa olen lähestynyt uudella kausarikamppanja/markkinointi idealla suoraan toimistoa, katsotaan tuleeko vastausta.
Itse olen jollain tapaa yleisön houkuttelun ja kosiskelun kannalla myös tässä alkuunsa, mutta koittaisin taas jotain vähän vaihtelevaa tyyliä kuin:
Ennen kauden alkua - voucherit
Isänpäivä -voucherit
BlackFriday - voucherit
Joululahja - voucherit
Välipäivien - voucherit
Hiihtoloma - voucherit
Ystävänpäivä - voucherit
Kukaan ei ainakaan juokse kausarikaupalle enään tässäkohtaa kun lippuja saa valittua halvemmalla useaan itselle sopivaan peliin eikä maksa ns. turhista peleistä jonne ei pääse.
Niin ja jos joku huutaa että kerro sitten oma idea, niin tällä kertaa olen lähestynyt uudella kausarikamppanja/markkinointi idealla suoraan toimistoa, katsotaan tuleeko vastausta.