Ilveksen yleisömäärien kehitys

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
558
Tänään taitaa olla ihan hyvinkin populaa liikenteessä. Tällä syksyllä vois joskus kokeilla yhdistää jalitsu mukaan. Esim kups ottelulippu samalla lipulla vähän halvemmalla. Laiskalle ihmiselle olis hyvä tarjous.

Samalla uutta verta tammelaan ja ehkä joku sieltä toinenkin suuntaan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 678
Lähes 8000 lippua myyty Pelicans matsiin kertoilee Ilveksen some.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 583
Lähes 8000 lippua myyty Pelicans matsiin kertoilee Ilveksen some.
Täältä foorumilta puuttuu naapurin joukkuetta kannattava vastavoima taho jolle nämä olisivat kuin syöttöjä lapaan. Enkä kaiva tässä nyt negaa tai auo päätäni vaan huvikseni.

Mikäli olisi T*pparan julkaisu täällä olisi satavarmasti vähän vitsailevaa/kuittailevaa viestiä tosta käytetystä sanamuodosta myytyä lippua.
Taidetaan liikkua samoissa kuin naapuri eli olisko about 6000 - 6500 myytyä lippua ja about 1500 - 2000 annettua ilmaislippua?

Mutta olen siis tämän hetken tekemisen takana täysin. Ja oletan että lippukaupalla käy vielä satoja ellei tuhatkunta ihmistä ostoksilla. Väki vetää väkeä. Hieno ilta ja tunnelma tuloillaan.
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 942
Täältä foorumilta puuttuu naapurin joukkuetta kannattava vastavoima taho jolle nämä olisivat kuin syöttöjä lapaan. Enkä kaiva tässä nyt negaa tai auo päätäni vaan huvikseni.

Mikäli olisi T*pparan julkaisu täällä olisi satavarmasti vähän vitsailevaa/kuittailevaa viestiä tosta käytetystä sanamuodosta myytyä lippua.
Taidetaan liikkua samoissa kuin naapuri eli olisko about 6000 - 6500 myytyä lippua ja about 1500 - 2000 annettua ilmaislippua?

Mutta olen siis tämän hetken tekemisen takana täysin. Ja oletan että lippukaupalla käy vielä satoja ellei tuhatkunta ihmistä ostoksilla. Väki vetää väkeä. Hieno ilta ja tunnelma tuloillaan.
Niin naapurissa aina sanotaan että jokuhan ne liput on maksanu.
 

nipa

Rivipelaaja
Viestejä
99
Täältä foorumilta puuttuu naapurin joukkuetta kannattava vastavoima taho jolle nämä olisivat kuin syöttöjä lapaan. Enkä kaiva tässä nyt negaa tai auo päätäni vaan huvikseni.

Mikäli olisi T*pparan julkaisu täällä olisi satavarmasti vähän vitsailevaa/kuittailevaa viestiä tosta käytetystä sanamuodosta myytyä lippua.
Taidetaan liikkua samoissa kuin naapuri eli olisko about 6000 - 6500 myytyä lippua ja about 1500 - 2000 annettua ilmaislippua?

Mutta olen siis tämän hetken tekemisen takana täysin. Ja oletan että lippukaupalla käy vielä satoja ellei tuhatkunta ihmistä ostoksilla. Väki vetää väkeä. Hieno ilta ja tunnelma tuloillaan.
Voihan tämän tulkita myös niin, että 8000 lippua on todella myyty, ja muut jakelut tulee siihen päälle.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 437
Voihan tämän tulkita myös niin, että 8000 lippua on todella myyty, ja muut jakelut tulee siihen päälle.

@ZikZak näyttää eilen aamulla olevan kirjoittanut näin; "Jos tulkitsen karttaa oikein niin hyvin lähellä 9000 lippua mennään huomiselle jo nyt.

Eli luultavasti tuo 8000 on juuri noin, että "oikeasti" myyty.

Eli ei taida ollakkaan 6000 lippua "oikeasti myytyjä", vaan enemmän :)
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 656
@ZikZak näyttää eilen aamulla olevan kirjoittanut näin; "Jos tulkitsen karttaa oikein niin hyvin lähellä 9000 lippua mennään huomiselle jo nyt.

Eli luultavasti tuo 8000 on juuri noin, että "oikeasti" myyty.

Eli ei taida ollakkaan 6000 lippua "oikeasti myytyjä", vaan enemmän :)

Olin tulossa sanomaan samaa, kun näin Ilveksen ilmoituksen 8000 myydystä. Että onhan siellä nyt selkeästi enemmän, kun päädyt täynnä kokonaan.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 010
@ZikZak näyttää eilen aamulla olevan kirjoittanut näin; "Jos tulkitsen karttaa oikein niin hyvin lähellä 9000 lippua mennään huomiselle jo nyt.

Eli luultavasti tuo 8000 on juuri noin, että "oikeasti" myyty.

Eli ei taida ollakkaan 6000 lippua "oikeasti myytyjä", vaan enemmän :)
Olisi kyllä hieno mikäli seura ilmottaisi myydyt liput aina noin. Ja annetut tai muut diilit erikseen. Hienoa IH OY.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 616
Täältä foorumilta puuttuu naapurin joukkuetta kannattava vastavoima taho jolle nämä olisivat kuin syöttöjä lapaan. Enkä kaiva tässä nyt negaa tai auo päätäni vaan huvikseni.

Mikäli olisi T*pparan julkaisu täällä olisi satavarmasti vähän vitsailevaa/kuittailevaa viestiä tosta käytetystä sanamuodosta myytyä lippua.
Taidetaan liikkua samoissa kuin naapuri eli olisko about 6000 - 6500 myytyä lippua ja about 1500 - 2000 annettua ilmaislippua?

Mutta olen siis tämän hetken tekemisen takana täysin. Ja oletan että lippukaupalla käy vielä satoja ellei tuhatkunta ihmistä ostoksilla. Väki vetää väkeä. Hieno ilta ja tunnelma tuloillaan.
Viime kaudella vastaavassa Ilves Ry:n kutsuottelussa mainittiin erikseen ostetut liput ja kutsulinkin kautta lunastetut ilmaisliput. Katsotaan, ilmoitetaanko tänään myös samalla tavalla.

Ja kyllä mielestäni juurikin "auot päätäsi huviksesi", kun juurikin viime kerralla vastaavassa ottelussa ilmoitettiin myydyt ja annetut liput erikseen ja nyt lähdet etukäteen tällaiseen turhanpäiväiseen arvuutteluun.
 

Prosessori

Rivipelaaja
Viestejä
65
Syksyä mennään ja silloin alhaisemmat yleisömäärät. Kyllä täs todella huolissani olen silti ihmisten talouksista. Osalla tekee jo todella tiukkaa eikä hallituksen politiikka sitä ainakaan helpota. En ole yhtään varma että yleisömäärät nousis viime kauden tasolle talvellakaan. Seuran mainonnan ja hinnoittelun on syytä olla todella hereillä näihin vähemmän kiinnostaviin matseihin.
Tästä olen samaa mieltä. Itse pystyisin talouden puolesta peleissä käymään normaaliin tapaan, mutta Ilves teki pari sellaista ratkaisua meidän perheen lempipaikkojen lippujen hinnoittelussa, että se osavaikutti ostamaan kausikortit koripallohallista. Kiekkopeleissä ei ainakaan syyskauden aikana tule käytyä läheskään niin usein mitä ennen, ellei Ilveksen markkinointi tee taikatemppujaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 182
Mää olen todella huono kaivamaan näitä yleisömääriä kun en tiedä mistä ihmiset ne löytää, mutta kuinka monta 5000 katsojan alitusta Ilveksellä on Areenalla Liiga peleissä?
 
Ylös