Rosbhuttos
Vakiokokoonpanossa
- Viestejä
- 675
Ehkä säästellään resursseja vaikkapa 27.2.2025 torstai-illan HPK-otteluun, joka voi olla haastava katsojamäärän kannalta.
Näin tän ehkä itse näkisin seuraavista syistä:
a) Ilmaista markkinointia ollut kaikki mediat väärällään reissusta lähtien.
Tämä tavoittanut medioiden välityksellä runsaasti Ilves-yhteisön ulkopuolisia.
b) Kaikki Ilves-yhteisöön kuuluvat tietävät somen yms kautta että reissu on ollut ja meininki mallia hyvä.
Ilves-yhteisölle markkinointieurot eivät siis todennäköisesti tuottaisi samalla tavalla tuloksia näin heti reissun jälkeen.
c) Stadilaisia vastaan katsojakeskiarvot päätyvät joka tapauksessa plussan puolelle, jolloin eurot säästetään "kompastuskiviä" varten esim HPK-peliin. Voi olla myös markkinoinnin suunnitelmana yrittää muodostaa katsojakeskiarvo mahdollisimman tasaisesti, eikä selvinä aallonharjoina ja -pohjina.
Noh, tiedä näistä, mutta kunhan sai mutuilla.
Markkinoinnista vastaavat tahot Hintsasen ja Makkosen kanssa studioon kertoon ihan ite miten tää menee!
Kohta C
Eli kun hifkiä vastaan tulee hyvin katsojia joka tapauksessa niin säästellään Hpk peliin.
Normaali mainos Hpk pelistä tuskin hirveästi lisää katsojia mutta jos olis tykitetty Hifk peli täyteen ja hyvä meininki pelissä niin tämä nostaisi Hpk pelinkin katsoja määriä. Näin ne on mennyt ennenkin.
Ja isoin lisäys euroissa olisi juuri saada hifk peliin kunnolla katsojia kun ne helpompi houkutella.
Itse kaipaisin vähän rohkeampaa mainontaa kun saada pientä buumia päälle niin loppu menee itsestään