Ilveksen yleisömäärien kehitys

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Koskahan viimeksi on Lukko peli vetänyt noin hyvin? Yleensä Lukko ei ole vetävä vastustaja, mutta tällä kertaa ilmeisistä syistä kiinnostaa.

38 Special

Luottopelaaja

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Siinä ne Eetun Ilves maalit sitten melkein olikin. Katsomisen arvoinen keräilyharvinaisuus!
Harmi vaan että ei voi enää jälkikäteen katsoa kun Telia poistanut varmaan arkisoistaan tuonkin kauden maalit ja Liiga ei jaksa ylläpitää. Tällaisetkin asiat olisi kiva olla vaikka jossain youtubessa tai vastaavassa.

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Pienet muokkaukset :)
Kielitoimiston sanakirjan mukaan tosiaan fani on ihailija tai innokas kannattaja, eli puhuttaessa kannattajasta fanin sijaan tehdään eräänlainen arvon alentaminen.

Mielestäni hallilla näkee molempia ja se on tärkeä ja hyvä asia. Pointti olikin ehkä kommentoida tekemäsi muokkauksen vaikutusta.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Kielitoimiston sanakirjan mukaan tosiaan fani on ihailija tai innokas kannattaja, eli puhuttaessa kannattajasta fanin sijaan tehdään eräänlainen arvon alentaminen.

Mielestäni hallilla näkee molempia ja se on tärkeä ja hyvä asia. Pointti olikin ehkä kommentoida tekemäsi muokkauksen vaikutusta.
Niin määhän kieliposkella kirjoitin tuon kun olen täältä lukenut, että Ilveksellä ei ole faneja vaan kannattajia :)

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Niin määhän kieliposkella kirjoitin tuon kun olen täältä lukenut, että Ilveksellä ei ole faneja vaan kannattajia :)
Tiedän ja ymmärsin, yritin tukea sanomaa.

Hienot yleisömäärät on kyllä taas kerätty. Turha enää vertailla Hakametsän kapasiteettiin. Ottelutapahtuma on sinänsä kunnossa ja alkushow on näyttävä ja siihen panostaminen kyllä näkyy. Mahtavaa, että siinä ei levätä laakereilla vaan se paranee vuosi vuodelta.