• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen yleisömäärien kehitys

IlvesEnthusiast2024

Vakiokokoonpanossa
Itselle pari Tapparan kannattajaa on kertonut varmana, että myös Ilves hilaa lipunhinnat ylös seuraaviin matseihin. Nyt ei sitä kuulemma vaan voinut enää tehdä, kun ottelut olivat tulleet myyntiin jo aiemmin. Nähtäväksi jää onko totuuspohjaa vai ei. Itse luonnollisesti toivon, että tälle Tapparan tielle ei lähdetä.
Mihin seuraaviin matseihin? Ilves voittaa 4 peliä putkeen, niin ei tule mitään tbk-pelejä tällä kaudella.

Jos jo pelkästä lipusta joutuu pulittamaan hunajaa, ei välttämättä tee mieli enää maksaa ylihintaista olutta tai makkaraa.
Tästä puheen ollen, kyllähän sitä eilen taas mietti, että mitä helvettiä mä oikein olen tekemässä maksaessani 8,5 e. pienestä Karjala-tölkistä! Ja sitten vielä toistin sen toisella erätauolla!

viltur

Vakiokokoonpanossa
Kieltämättä lipun ostaneita ketuttaisi, jos samoja lippuja saisi pelin alla 20-30 € halvemmalla. Jatkossa jengi viivyttelis oston kanssa, mitä ei haluta. Koska se näyttää siltä että tapahtuma ei myy.
Toisaalta tuo halpuutus on usein käytössä muissakin tapahtumissa. Monet teatterit ja säesim. Festarit myyvät jossain vaiheessa 2 yhden hinnalla tai vastaavaa. Sama tilanne myös tuossa. Kyllä voi vituttaa,mutta joka haluaa lipun oikeasti on valmis maksamaan siitä sen mitä pyydetään heti alkuun vaikka voihan tuo ale laari houkuttaa odottamaan ostoa

Nade

Luottopelaaja
Tästä puheen ollen, kyllähän sitä eilen taas mietti, että mitä helvettiä mä oikein olen tekemässä maksaessani 8,5 e. pienestä Karjala-tölkistä! Ja sitten vielä toistin sen toisella erätauolla!
Jäänyt kyllä iteltä tuo kaljan litkiminen pelissä ihan minimiin. Järjettömät hinnat eikä siitä myynnistä seurakaan taida saada kuin roposia.

IlvesEnthusiast2024

Vakiokokoonpanossa
Toisaalta tuo halpuutus on usein käytössä muissakin tapahtumissa. Monet teatterit ja säesim. Festarit myyvät jossain vaiheessa 2 yhden hinnalla tai vastaavaa. Sama tilanne myös tuossa. Kyllä voi vituttaa,mutta joka haluaa lipun oikeasti on valmis maksamaan siitä sen mitä pyydetään heti alkuun vaikka voihan tuo ale laari houkuttaa odottamaan ostoa
Ne jotka oikeasti haluavat mennä katsomaan ei osta mitään irtolippuja vaan kausarit. Samaan tapaan festareillakinnon ns. Early birds liput halvemmalla.

viltur

Vakiokokoonpanossa
Ne jotka oikeasti haluavat mennä katsomaan ei osta mitään irtolippuja vaan kausarit. Samaan tapaan festareillakinnon ns. Early birds liput halvemmalla.
Tuo nyt ei ihan pidä paikkaansa tuo kausikortti höpötys........ja mitä aikaisen linnun lippuun tulee ,niin silloinkaan ei yleensä tiedä vielä kaikkia esiintyjiä,niinkin ei tiedetty Ilveksen vastustajaakaan.

Toivottavasti kumpikaan joukkue ei ole laskenut kuutta ottelua kun menee neljässä poikki. :D
Ilmeisesti Merikivi ainakin odottaa seitsemää ottelua, koska sanoi Plussan haastattelussa, että koko kaupunki elää ja hengittää tätä sarjaa seuraavat 2 viikkoa. :confused:

M22

Luottopelaaja
Ei toi dynaaminen hinnoittelu tahdo toimia yhtä hyvin näissä, kuin vaikka lentolipuissa.
Ensinnäkin, kausikorttilaisten mieltä ei oikein parane pahoittaa sillä, että irtolippuja myytäisin halvalla. Ja kun se kausikortin hinta kuitenkin on sellainen, että tämä tilanne olisi edessä aika nopsaan, jos hintoja ruvettaisiin enemmän alentaan. Eli alaspäin on vaikea mennä.
Ylöspäinkin on vähän hankalampi mennä, esim lentolipuissa on helpompi löydä se algoritmi taustalle ja hinnat voi muuttua nopeallakin syklillä. Ja jos liikematkailijan on päästävä jonnekin, niin mahdollisesti voi valita että meneekö nyt vai kolmen viikon päästä, mutta näissä viihdepuolen hommissa se vaihtoehto on jättää vallan menemättä.
Eli olen aiemminkin kirjoittanut, että minusta tämä ei ole dynaaminen hinnoittelu, ainakaan miten itse olen sen ymmärtänyt. Tai sitten tämä on sellainen "toispuoleinen dynamiikka", tai "yksisuuntainen dynamiikka"

Teme-74

Luottopelaaja
Voipi tänä iltana olla jo vapaat paikat maanantaille loppunut. Koko ajan niitä hyvään tahtiin menee näemmä.

Joo kyllä siinä voi kannattajille jäädä muistijälki ahneudesta, jos tilaisuuden tullen nostetaanki lipunhintoja useilla kymmenillä prosenteilla.

Nade

Luottopelaaja
Ei toi dynaaminen hinnoittelu tahdo toimia yhtä hyvin näissä, kuin vaikka lentolipuissa.
Ensinnäkin, kausikorttilaisten mieltä ei oikein parane pahoittaa sillä, että irtolippuja myytäisin halvalla. Ja kun se kausikortin hinta kuitenkin on sellainen, että tämä tilanne olisi edessä aika nopsaan, jos hintoja ruvettaisiin enemmän alentaan. Eli alaspäin on vaikea mennä.
Ylöspäinkin on vähän hankalampi mennä, esim lentolipuissa on helpompi löydä se algoritmi taustalle ja hinnat voi muuttua nopeallakin syklillä. Ja jos liikematkailijan on päästävä jonnekin, niin mahdollisesti voi valita että meneekö nyt vai kolmen viikon päästä, mutta näissä viihdepuolen hommissa se vaihtoehto on jättää vallan menemättä.
Eli olen aiemminkin kirjoittanut, että minusta tämä ei ole dynaaminen hinnoittelu, ainakaan miten itse olen sen ymmärtänyt. Tai sitten tämä on sellainen "toispuoleinen dynamiikka", tai "yksisuuntainen dynamiikka"
Itse hyvin vahvasti samoilla linjoilla enkä rehellisesti odottanutkaan, että hinnat menisi, ainakaan merkittävästi, alaspäin. Sitä en sen sijaan ymmärrä, miksi huonosti myyvissä peleissä hinnat nousevat vielä pelipäivää lähestyessä muutamalla eurolla?

viltur

Vakiokokoonpanossa
Itse hyvin vahvasti samoilla linjoilla enkä rehellisesti odottanutkaan, että hinnat menisi, ainakaan merkittävästi, alaspäin. Sitä en sen sijaan ymmärrä, miksi huonosti myyvissä peleissä hinnat nousevat vielä pelipäivää lähestyessä muutamalla eurolla?
Niin eikö tuossa kysynnän vain pitäisi korottaa hintaa. Jos ei lippuja mene hinta ei kohoa

Murheellinen sosialisti

Vakiokokoonpanossa

Kannattaakin miettiä. Puolen litran Krusovice taitaa maksaa 11 euroa. Niitä aattelin ens viikon perjantaina ryystää urakalla. Marraskuussa pistin korkin kiinni ja päätin, että huhtikuussa sitten törsmötellään areenalla, jos Ilves vielä pelaa.

viltur

Vakiokokoonpanossa
Kannattaa muuten katsoa jos ottaa hana tuotteen areenalta että se on edes suunnilleen oikean kokoinen. 0.3 lonkeronoli jäillä n. 0.27

B

Luottopelaaja
Kannattaa muuten katsoa jos ottaa hana tuotteen areenalta että se on edes suunnilleen oikean kokoinen. 0.3 lonkeronoli jäillä n. 0.27
Vieläkö saa 0.33l Puren inhimilliseen (not) 8 euron hintaan, vai onko inflaatio iskenyt?

Aika heikolta näyttää huominen. Eikä ihme noilla hinnoilla - tosin se nyt ei liity Ilveksen yleisömääriin. Maanantai myynee tänään loppuun.

Blackhawk

Luottopelaaja
Eikö kannata käydä taproomissa jos tuon rahan haluaa käyttää olueen? Tai pihan yli Opaalissa?