• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen yleisömäärien kehitys

1mmanuel

Luottopelaaja
Kuka haluaa mennä katsomaan tollasta "peliä" jos sitä siksi voi sanoa, kysynpähän vaan
Seura on aina seura ja rakkain vaikka täyttä paskaa olisikin. Sinne mentiin karsintojakin katsomaan. Miehisty ja tule paikalle jos sitä rakkautta seuraa kohtaan löytyy. Vittu että vituttaa.

Spin doctor

Luottopelaaja
Kuka haluaa mennä katsomaan tollasta "peliä" jos sitä siksi voi sanoa, kysynpähän vaan

Itsellä oli ainakin ensi fiilis, että en vittu mene hallille, tätä sorttia on nähty jo neljä vuosikymmentä enkä kaipaa yhtäkään ottelua samaa lisää. Yleensä mä sitten menen lopulta hallille. Ja samaa tulee lisää.

Don Corleone

Luottopelaaja
Kuka haluaa mennä katsomaan tollasta "peliä" jos sitä siksi voi sanoa, kysynpähän vaan. Onneks on iltavuoro töissä niin ei vaan pääse
Minä.
Koska Ilves on minulle rakas. Koska olen käynyt karsinnoissa. Koska päätin elämässäni, etten koskaan luovuta.

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Itsellä oli ainakin ensi fiilis, että en vittu mene hallille, tätä sorttia on nähty jo neljä vuosikymmentä enkä kaipaa yhtäkään ottelua samaa lisää. Yleensä mä sitten menen lopulta hallille. Ja samaa tulee lisää.
Ymmärrän kyllä tappion tuoman harmituksen, mutta onhan tuo täyttä puppua väittää että "tätä sorttia on nähty jo neljä vuosikymmentä" kun pelataan mitalipeleissä. Ollaan kauden lopussa neljän parhaan joukossa, ei siellä karsinnoissa tai just playoff-viivan alapuolella...

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Täällä annettiin naapurille rapaa kun katsojat vähän kuin hylkäsi joukkueen törkyhintaisten lippujen ja menestyksen puutteen vuoksi. Mun alkuperäinen kysymys oli, miten näkyy katsomossa välierän kuoleman peli jossa lippuja saa järkevällä hinnalla? Jos tätä ei myydä loppuun niin mikä sitten?

yellowgreen

Luottopelaaja
Ei sitä loppuun myydä koska maanantai, eikä kalpalaisia tule. Mutta kyllä itsellä on ainakin liput niin maanantaille kuin keskiviikolle ja ostaisin heti perjantaillekin, jos Ilves raapisi yhden voiton tässä. En mä Ilvestä kannata menestyksen takia.

Greg Stillson

Vakiokokoonpanossa
Täällä annettiin naapurille rapaa kun katsojat vähän kuin hylkäsi joukkueen törkyhintaisten lippujen ja menestyksen puutteen vuoksi. Mun alkuperäinen kysymys oli, miten näkyy katsomossa välierän kuoleman peli jossa lippuja saa järkevällä hinnalla? Jos tätä ei myydä loppuun niin mikä sitten?
Ilveksellä on ollut liikaa tarjontaa yleisölle välierien kuolemista tässä viime vuosina.

King98

Luottopelaaja
Ei sitä loppuun myydä koska maanantai, eikä kalpalaisia tule. Mutta kyllä itsellä on ainakin liput niin maanantaille kuin keskiviikolle ja ostaisin heti perjantaillekin, jos Ilves raapisi yhden voiton tässä. En mä Ilvestä kannata menestyksen takia.
Se on juuri näin, sinne hallille mennään vaikka vituttaakin, tukena ollaan nyt ja aina.

Pirkka55

Vakiokokoonpanossa
Olisi aika mielipuolista kannattaa Ilvestä jos vain menestys kiinnostaa.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Se me nyt tiedetään. Sinullahan on nyt usko siihen, että Kalpa voittaa ja se on otettu talteen. Kiva olla kerrankin valoisalla puolella ja sun negailua vastaan :)

yellowgreen

Luottopelaaja
Se me nyt tiedetään. Sinullahan on nyt usko siihen, että Kalpa voittaa ja se on otettu talteen. Kiva olla kerrankin valoisalla puolella ja sun negailua vastaan :)
Aina toivon Ilveksen voittoa. Ihan turha mua syytellä siitä, että olisin vastaan. Tässä sarjassa en usko että riittää. Ja silti poistun maanantainakin hallilta viimeisten joukossa oli tulos mitä vain. Ja kuuntelen läpsyttelyä koko illan keskiviikkona.

Voitko sanoa samaa?