Don Corleone
Luottopelaaja
Kaikki hallille maanantaina.
Viimeksi muokattu:
Kuka haluaa mennä katsomaan tollasta "peliä" jos sitä siksi voi sanoa, kysynpähän vaan. Onneks on iltavuoro töissä niin ei vaan pääseNyt mitataan ollaanko gloryhunttereita vai hylätäänkö joukkue. Mikä on yleisömäärä?
Miten näkyy somen toiminta näissä välipäivissä?
Ei varmaan kukaan. Mutta tolla asenteella suosittelen naapurin leiriä.Kuka haluaa mennä katsomaan tollasta "peliä" jos sitä siksi voi sanoa, kysynpähän vaan
Seura on aina seura ja rakkain vaikka täyttä paskaa olisikin. Sinne mentiin karsintojakin katsomaan. Miehisty ja tule paikalle jos sitä rakkautta seuraa kohtaan löytyy. Vittu että vituttaa.Kuka haluaa mennä katsomaan tollasta "peliä" jos sitä siksi voi sanoa, kysynpähän vaan
Jep, yhtä voittokulkua ja gloryhunttaamista tämä Ilves-kannatus.Nyt mitataan ollaanko gloryhunttereita vai hylätäänkö joukkue. Mikä on yleisömäärä?
Kuka haluaa mennä katsomaan tollasta "peliä" jos sitä siksi voi sanoa, kysynpähän vaan
En kakiKakki hallille maanantaina.
Minä.Kuka haluaa mennä katsomaan tollasta "peliä" jos sitä siksi voi sanoa, kysynpähän vaan. Onneks on iltavuoro töissä niin ei vaan pääse
Kaki vain. Sopii Ilveksen kevään teemaan. Vähän tai enemmänkin pitää olla kakia housussa.En kaki
Ymmärrän kyllä tappion tuoman harmituksen, mutta onhan tuo täyttä puppua väittää että "tätä sorttia on nähty jo neljä vuosikymmentä" kun pelataan mitalipeleissä. Ollaan kauden lopussa neljän parhaan joukossa, ei siellä karsinnoissa tai just playoff-viivan alapuolella...Itsellä oli ainakin ensi fiilis, että en vittu mene hallille, tätä sorttia on nähty jo neljä vuosikymmentä enkä kaipaa yhtäkään ottelua samaa lisää. Yleensä mä sitten menen lopulta hallille. Ja samaa tulee lisää.
Ilveksellä on ollut liikaa tarjontaa yleisölle välierien kuolemista tässä viime vuosina.Täällä annettiin naapurille rapaa kun katsojat vähän kuin hylkäsi joukkueen törkyhintaisten lippujen ja menestyksen puutteen vuoksi. Mun alkuperäinen kysymys oli, miten näkyy katsomossa välierän kuoleman peli jossa lippuja saa järkevällä hinnalla? Jos tätä ei myydä loppuun niin mikä sitten?
Se on juuri näin, sinne hallille mennään vaikka vituttaakin, tukena ollaan nyt ja aina.Ei sitä loppuun myydä koska maanantai, eikä kalpalaisia tule. Mutta kyllä itsellä on ainakin liput niin maanantaille kuin keskiviikolle ja ostaisin heti perjantaillekin, jos Ilves raapisi yhden voiton tässä. En mä Ilvestä kannata menestyksen takia.
Olisi aika mielipuolista kannattaa Ilvestä jos vain menestys kiinnostaa.Ei sitä loppuun myydä koska maanantai, eikä kalpalaisia tule. Mutta kyllä itsellä on ainakin liput niin maanantaille kuin keskiviikolle ja ostaisin heti perjantaillekin, jos Ilves raapisi yhden voiton tässä. En mä Ilvestä kannata menestyksen takia.
Se me nyt tiedetään. Sinullahan on nyt usko siihen, että Kalpa voittaa ja se on otettu talteen. Kiva olla kerrankin valoisalla puolella ja sun negailua vastaanEi sitä loppuun myydä koska maanantai, eikä kalpalaisia tule. Mutta kyllä itsellä on ainakin liput niin maanantaille kuin keskiviikolle ja ostaisin heti perjantaillekin, jos Ilves raapisi yhden voiton tässä. En mä Ilvestä kannata menestyksen takia.
Aina toivon Ilveksen voittoa. Ihan turha mua syytellä siitä, että olisin vastaan. Tässä sarjassa en usko että riittää. Ja silti poistun maanantainakin hallilta viimeisten joukossa oli tulos mitä vain. Ja kuuntelen läpsyttelyä koko illan keskiviikkona.Se me nyt tiedetään. Sinullahan on nyt usko siihen, että Kalpa voittaa ja se on otettu talteen. Kiva olla kerrankin valoisalla puolella ja sun negailua vastaan![]()