Ilveksen yleisömäärien kehitys

Olen ollut ihan äänekäs toimiston kritisoija tässäkin asiassa. Olen vuosia sanonut kuinka jämähtänyt Ilveksen toimisto on tämän pelikokemuksen suhteen. Täysin ummehtunutta ja tyydytty tilanteeseen. Samat saakelin teemat ja voucherit vaan tuutista ulos, kyllä ne ihmiset tulee itselläänkin halliin ja saa meiningin kattoon.

Nyt on paskat housussa ja isosti. CHLn suhteen ei jumalauta saatu mitään yritystä yleisön haalimiseksi. Ei mitään. Lähinnä vähän rahastusta vain ja sekin typerimmällä tavalla. Olisi edes niputtanut jollain pikku lisä kympeillä kausariin CHLn tms mutta ei.

Naapurissa tehdään kokeiluja katsomon suhteen ja yleisöluvuista päätellen muutakin oikein. Ilves on väsähtäneen toimiston ja väsähtäneen somen toimesta luisunut kiekko puolella selvästi kakkoseksi. T*ppara on saatu kiinnostamaan suurta massaa enemmän. Ilves on nyt plaah joka osa-alueella. Trendi on ollut näkyvä, kritiikki ei sallittua koska ihmisiä on keinotekoisestikkin saatu paikalle. Teksisi mieli kaivaa mun viesti harjoituskaudelta (olikohan T*ppara peli, jossa jo näytettiin persettä ylimielisesti kannattajille lähdettäessä täysin b-miehistöllä peliin. Silloin kirjoitin että Ilves tulee painamaan kaikkien aikojen farssin yleisömääriin ja nyt tekisi nauruemojien painajat mieli tulla tänne kertomaan tämän hekten tunnelmia? )

Kohta voisi kannattaja alkaa miettimään herätyskeinoa toimiston suuntaan, sen verran ylimielistä asenne kannattajia kohtaan tällä hetkellä on! Joukkuetta ei tarvitse hylätä mutta näin ei voi jatkua enään päiväkään.

Painakaa se tiedote nyt ulos jo ennenkuin porukka kypsyy enempää.

Olen ollut ihan äänekäs toimiston kritisoija tässäkin asiassa. Olen vuosia sanonut kuinka jämähtänyt Ilveksen toimisto on tämän pelikokemuksen suhteen. Täysin ummehtunutta ja tyydytty tilanteeseen. Samat saakelin teemat ja voucherit vaan tuutista ulos, kyllä ne ihmiset tulee itselläänkin halliin ja saa meiningin kattoon.

Nyt on paskat housussa ja isosti. CHLn suhteen ei jumalauta saatu mitään yritystä yleisön haalimiseksi. Ei mitään. Lähinnä vähän rahastusta vain ja sekin typerimmällä tavalla. Olisi edes niputtanut jollain pikku lisä kympeillä kausariin CHLn tms mutta ei.

Naapurissa tehdään kokeiluja katsomon suhteen ja yleisöluvuista päätellen muutakin oikein. Ilves on väsähtäneen toimiston ja väsähtäneen somen toimesta luisunut kiekko puolella selvästi kakkoseksi. T*ppara on saatu kiinnostamaan suurta massaa enemmän. Ilves on nyt plaah joka osa-alueella. Trendi on ollut näkyvä, kritiikki ei sallittua koska ihmisiä on keinotekoisestikkin saatu paikalle. Teksisi mieli kaivaa mun viesti harjoituskaudelta (olikohan T*ppara peli, jossa jo näytettiin persettä ylimielisesti kannattajille lähdettäessä täysin b-miehistöllä peliin. Silloin kirjoitin että Ilves tulee painamaan kaikkien aikojen farssin yleisömääriin ja nyt tekisi nauruemojien painajat mieli tulla tänne kertomaan tämän hekten tunnelmia? )

Kohta voisi kannattaja alkaa miettimään herätyskeinoa toimiston suuntaan, sen verran ylimielistä asenne kannattajia kohtaan tällä hetkellä on! Joukkuetta ei tarvitse hylätä mutta näin ei voi jatkua enään päiväkään.

Painakaa se tiedote nyt ulos jo ennenkuin porukka kypsyy enempää.
Paljon asiaa, mutta ei tapullakaan yleisöä liikaa ole ollut. Keskiviikon KooKoo-pelissä 5000 ilmoitettu, mutta väitän todellisen lukeman alkavan kolmosella.

Teksisi mieli kaivaa mun viesti harjoituskaudelta (olikohan T*ppara peli, jossa jo näytettiin persettä ylimielisesti kannattajille lähdettäessä täysin b-miehistöllä peliin. Silloin kirjoitin että Ilves tulee painamaan kaikkien aikojen farssin yleisömääriin ja nyt tekisi nauruemojien painajat mieli tulla tänne kertomaan tämän hekten tunnelmia? )
Tarkoitatko siis, että Tampere Cupin paikallispelin kokoonpano vaikuttaa yleisömääriin SM-Liigan puolella? Onko Liigan osalta yleisömäärä laskusuunnassa, vai pitäisikö tätä arvioida vasta pidemmän otannan jälkeen, kun perinteisesti kevätkauden isompien yleisömäärien pelejä saadaan mukaan vertailuun?

Noin yleisesti ottaen suurin vaikutus yleisömääriin Suomessa on joukkueen menestys. Suomalaiset eivät oikeasti ole mitään urheiluhullua kansaa, vaan menestyshullua.

Jestas tulee turskaa huomisesta läpsyttelystä....
Toimistolla on nyt vedetty kyllä isosti vihkoon. Miksi hemmetti soikoon kausarilaiset jätettiin ulos, kun muutenkaan CHL ei jengiä nappaa?

Ei minkäänlaisia kampanjoita, esim. vaikka yhdistettynä TPS-peliin? Kausarilaisille etuja.... Ei niin mitään kuten jäsen EFM kirjoitti.
Nyt on hyvänen aika SYYSLOMA!

Jos joukkue on täydessä koomassa surffaillut jäällä, niin on toimistokin täydessä syväjäässä.

Opetushommissa kun olen lähikunnassa, meillekin tuli jaettavaksi oppilaille kasapäin Tapparan vouchereita sekä Ässät että K-Espoo peleihin. Ilvekseltä on meille päätynyt jaettavaksi muistini mukaan kerran vouchereita viimeisen kymmenen vuoden periodilla.

Takaisin