• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen yleisömäärien kehitys

Voi olla. Oletin että väkeä lähtee Pääsiäisreissuille, huomaan ilokseni olleeni väärässä.

Jos vertaa 2023 kevääseen, niin silloin juuri pääsiäisenä pelattu kotiottelu veti eniten väkeä.

Kyllä ne perheet kokoontuu myös Pirkanmaalla.

Silloin 2023 pleijareissa Pelicansia vastaan Ilves pelasi kolme peräkkäistä kotiottelua, joista keskimmäinen osui pääsiäiseen. Tuossa ottelussa oli Ilveksen koko playoffs-kevään paras yleisömäärä (12175).

Eli todellakin mielenkiintoista nähdä tuo yleisömäärä perjantaina: uskoisin, että areenalle saapuu verrattain paljon muualle muuttaneita ilvesläisiä, kun pitkä viikonloppu edessä.

Vähän sama kun sanoisi että en mene Turkuun kun siellä on niin paljon turkulaisia
Onneksi on Turku, muutenhan ne turkulaiset olis ympäri Suomea!
Tämän muuten kertoi mulle yx turkulainen kaveri.

Hienosti porukkaa kyllä tulossa paikalle! Ihan yllätyin.

Tänään sitten koko halli mukaan, kun Ilves Tampere tärähtää. Ai että minä nautin tästä huudosta. Nyt sellainen hurlumhei kotiluolaan, että se ummehtuneinkin kuopiolainen läpsyttelijä pohtii kotipubissaan kahdesti, onko sillä läpsyttimellä oikeasti mitään virkaa.

Sama vähän tuolla liikenteessä. Tuttuja vaan tulee vastaan

Niin, siis kävellen?

Hienosti porukkaa kyllä tulossa paikalle! Ihan yllätyin.

Tänään sitten koko halli mukaan, kun Ilves Tampere tärähtää. Ai että minä nautin tästä huudosta. Nyt sellainen hurlumhei kotiluolaan, että se ummehtuneinkin Kuopiolainen läpsyttelijä pohtii kotipubissaan kahdesti, onko sillä läpsyttimellä oikeasti mitään virkaa.

Niin, siis kävellen?
Ei kai kukaan kävele. Mää tuun areenallekin autolla vaikka on 600 m matkaa kotoa sinne.....

Takaisin