Ilveksen yleisömäärien kehitys

Kevinkö

Vakiokokoonpanossa
Mikä tää juttu on, että Ilves ei tota D6-D7 lohkoa avaa? Hallin ns. Parhaita paikkoja ja ehdottomasti olis pitäny olla jo monta päivää myynnissä.

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Mikä tää juttu on, että Ilves ei tota D6-D7 lohkoa avaa? Hallin ns. Parhaita paikkoja ja ehdottomasti olis pitäny olla jo monta päivää myynnissä.

Laitan tämän kyllä itse kehitysehdotuksiin kun tulee mahdollisuus antaa palautetta.

Tuolla yläkatsomon päädyssä C1-D1-katsomossa stoppasi myynti kuin seinään kun sivu aukesi.

Ja näistä sivujen lipuista saa vielä parempaa hintaakin.

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
10 000 jää tänään haaveeksi,saattaa eilinenkin tappio vaikuttaa.Mutta 9000 rikkoontunee mikä sekin hieno juttu

JärvisenPera

Luottopelaaja
Saattaa liittyä jotenkin siihen mitä Areenan kanssa sovittu. Joutuvat tässä tilanteessa avaamaan lisää myyntipisteitä, mikä taas maksaa...

Kevinkö

Vakiokokoonpanossa
Saattaa liittyä jotenkin siihen mitä Areenan kanssa sovittu. Joutuvat tässä tilanteessa avaamaan lisää myyntipisteitä, mikä taas maksaa...
Olisi kyllä taas Arenan jonkinlainen irvikuva, jos JOUTUU avaamaan lisää myyntipisteitä.

Pitäisi olla tavoitetila ja liiketoimintamallissa sen verran variaatioita, että tähän aina pyrittäisiin, koska se lisää liikevaihtoa ja kannattavuutta.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Jännä, että Ilves oikein mainostaa, että on teeveepeli :rolleyes:

Kaikki näkyvyys on hyvästä. Eikä kaikki halliin pääse vaikka mikä olisi tilanne. Eli hyvä että Ilves koittaa myös mahdollistaa sen että kaikki näkee pelin oli tapa mikä hyvänsä.

Ilveksen pelit ovat loistavaa markkinointia seuralle.

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Kaikki näkyvyys on hyvästä. Eikä kaikki halliin pääse vaikka mikä olisi tilanne. Eli hyvä että Ilves koittaa myös mahdollistaa sen että kaikki näkee pelin oli tapa mikä hyvänsä.

Ilveksen pelit ovat loistavaa markkinointia seuralle.
Totta, hyvä pointti. Tänään sit kunnon ralli päälle, niin on kunnon mainosta.

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Tuote on sillä tasolla että ero paikanpäällä ja TV:n kautta koetulla on niin iso, että kelpaa mainostaa, kyllä ihmiset silti sinne halliin löytää.
Siinä on kyllä ihan hirvee ero. Mieluummin itsekin tulisin tänään paikan päälle, kun se fiilis paikan päällä on aina niin käsin kosketeltava. Harmi kun tänään ei pääse. Perhe-elämä verottaa tätä harrastusta. Perhana kun sais meidän naisväen innostuu jääkiekosta.

Outo hankinta

Luottopelaaja
Siinä on kyllä ihan hirvee ero. Mieluummin itsekin tulisin tänään paikan päälle, kun se fiilis paikan päällä on aina niin käsin kosketeltava. Harmi kun tänään ei pääse. Perhe-elämä verottaa tätä harrastusta. Perhana kun sais meidän naisväen innostuu jääkiekosta.
2 pikkupojan isänä ymmärrän! Puolisolle ISO kiitos että mahdollistaa peleihin pääsyn, vaikkei välitä itse tippaakaan kiekosta. Ensi kaudella alkaa ikää olla sen verran, että poika/pojat rupee kulkee mukana. Sit täytetään 3 polven voimalla keltavihreetä katsomoa!

Reborn Lynx

Luottopelaaja
2 pikkupojan isänä ymmärrän! Puolisolle ISO kiitos että mahdollistaa peleihin pääsyn, vaikkei välitä itse tippaakaan kiekosta. Ensi kaudella alkaa ikää olla sen verran, että poika/pojat rupee kulkee mukana. Sit täytetään 3 polven voimalla keltavihreetä katsomoa!
Mä olen kerran saanut vaimon mukaan areenalle...viime playoffseissa. Teininä hän kävi useinkin Ipan pelissä. Vanhemmiten kiinnostus lätkään on vähän hiipunut. Lapsia kyllä kiinnostaa Ilves brändinä. Vanhin 7v kovasti puhuu, että kannustaa vain Ilvestä ja ihmettelee miksi pappa kannustaa Tapparaa. Eli arvot on kaikilla ainakin kunnossa ja lapsien suhteen perusteet on luotu :) Kunhan jääkiekko itse pelinä vielä alkais kiinnostamaan.

Mielellään osallistuisin koko perheen voimin Ilveksen yleisömäärien kehittämiseen.

Kevinkö

Vakiokokoonpanossa
Itsellä kans paljon tehty töitä, että jälkikasvua kiakko alkanut kiinnostamaan. Nykyään ostan heille aina nuorisolipun, että saavat oman penkin.

Vinkkinä, että nuorena kannattaa hallista lähteä heti kotiin, kun lapsilla tulee mitta täyteen. Vaikka peli olisikin siinä tilanteessa, että ainakin pari vaihtoa olisi vielä kiva katsoa. Ennemmin jo vähän ennen sitä pyyntöä lähtee kotiin. Kun saa pelin jälkeen lapselle sen fiiliksen että "miksi jo nyt lähdettiin?" se on kuin laittaisi rahaa pankkiin

Ei tarvii paljon vinkata, kun hallille halutaan uudelleen.

Muuten. Päiväkodissa kun on tota toista kastiakin edustettuna, niin kerran minulta kysyttiin, että "mentäisiinkö isi Tapparan peliin?". Ihmettelin kovasti, että miksi ja tätä tiedustelin. Lapsi halusi nähdä pellen. Sovittiin, että mennään kesällä sirkukseen ja kiakkopeleissä keskitytään Ipamaskottiin. Enää ei moisia hullutuksia ole ehdotellut yhden sirkusreissun olen velkaa ja mielelläni sinne hänet vien.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Eli kolmen kotiottelun viikon tilanne yleisömäärien suhteen näyttää tässä vaiheessa aika pirun hyviltä. Jos lasketaan yhteen nämä minun mutuilut yleisömääristä tulisi kokonaisluvuksi: 28 700 (8000 + 8000 + 12 700). Viikon keskiarvoksi tulisi pyöristettynä 9566.
Tältä kolmen kotiottelun viikolta kokonaislukema oli 29 507. Eli kolmen pelin keskiarvo 9 835.

Ihan hyvä

Toutain

Luottopelaaja
Tältä kolmen kotiottelun viikolta kokonaislukema oli 29 507. Eli kolmen pelin keskiarvo 9 835.

Ihan hyvä

No siinähän kävi juuri niin kuin pitikin :)

1677355121107.png