Joko mun matikka on pielessä tai naapurilla tällä hetkellä oikeasti noin 1000 katsojaa isompi yleisökeskiarvo.
Järkyttävä ero.
Naapurin ottelutapahtumaan houkutellaan satunnaiskatsojia mielestäni huomattavasti paremmin ja monipuolisesti, kun taas Ilves lyö vain perus ottelumainoksen eetteriin. Halpuutus naapurilla vähentynyt aiempiin kausiin nähden, kun taas Ilveksen trendi on nousujohteinen. Onko silti eroa, en tiedä.
Pitäisikö sitä tapahtumaa oikeasti vähän monipuolistaa ja tuoda sitä tosifanien vihaamaa muovia sekä tapahtumaa lisää ottelun ympärille?
En aloita setämies jupinaa nyt kovin suureen ääneen, mutta eihän tämä uuden linjan someen panostus näy miltään osin ainakaan yleisömäärässä, päin vastoin. Onko ollut siis toimiva suunnan muutos? Lähteekö joku peliin jos lyödään instaan/tiktokkiin pätkä jossa Essi kysyy pelaajilta kinkku vai kalkkuna.
Yhdestä asiasta uskon, että olemme melkein kaikki yhtä mieltä. Markkinonti laahaa. Ja jotain naapurissa on tehty tälle kautta paremmin, mutta mitä?