Ilveksen yleisömäärien kehitys

Perjantaille vähän yli 5k myyty...hyi ny helvata.7k ei päästä,kunhan nyt yli 6k tulis ees
Facessa vilahtanut sivumennen mainos. Missä rummutus? Toimisto nukkuu ja kuittaa taas miljoonatappiot.

Voisi myös kontaktoida futispuolen kausikorttien haltijat. Ymmärrän toki kun ei ole keritty edes lätkäpuolen ei jatkaneita asiakkaita kontaktoida. Puuhastelu jatkukoon. Monta päällikköä pitää vielä palkata että edes perus asiat hoidetaan?

Facessa vilahtanut sivumennen mainos. Missä rummutus? Toimisto nukkuu ja kuittaa taas miljoonatappiot.

Voisi myös kontaktoida futispuolen kausikorttien haltijat. Ymmärrän toki kun ei ole keritty edes lätkäpuolen ei jatkaneita asiakkaita kontaktoida. Puuhastelu jatkukoon. Monta päällikköä pitää vielä palkata että edes perus asiat hoidetaan?

Itse nähnyt mainoksia aivan jatkuvasti. Tottakai pelit syövät toisiltaan satunnaiskatsojia, kun kotiavaus on 3 kotipeliä 5 päivään.

Tottakai pelit syövät toisiltaan satunnaiskatsojia, kun kotiavaus on 3 kotipeliä 5 päivään.
Tässä se iso ongelma on varmasti. Mitäs ovat tämmösiä hyväksyilleet.

Tässä se iso ongelma on varmasti. Mitäs ovat tämmösiä hyväksyilleet.
Ei tähän aivan hirveästi voi vaikuttaa. Lentopallon EM-kisojen vuoksi 5 ekaa peliä vieraissa. Tapparalla hieman vähemmän CHL-ruuhkan vuoksi. Jyp pelaa ensimmäiset 10 peliä vieraissa.

Kyllähän ne kotipelit kiinni pitää ottaa.

Ylempien pointtien lisäksi onko liput vähän kalliit? Mielestäni ei nyt ihan älyttömiä hintoja mutta tuntuu kuitenkin varmasti osan lompakossa. Ehkä jotkut säästää siihen Jokeripeliin jos ne myy niin kalliita lippuja.

Toinen voi olla se, että samaan aikaan pelattava Suomi - Espanja u21 peli on loppuunmyyty. Vaikka kuluttajaryhmä voi olla vähä eri niin syönee ainakin osan tuulareista.

No eipä taida olla paljon vaihtoehtoja. Jos joudut pelaamaan kauden 5 ensimmäistä vieraissa, niin on aika loogista, että tulee pidempiä jaksoja kotipelejä. Vielä kaiken lisäksi nuo kaikki muut areenan varaukset.
On se varmaan niinkin, eikä mulla ole just noksun aikatauluja käsillä. Ku nyt kuvittelin että hiukan pelivaraa olis vaikka ihan talvelle siirtämisineen tjsp... Ohan noita tuplapäiviäki joskus ollu, eli molemmat pelaa samana päivänä kotipelin Noksulla, eikä se huonosti keltään tainnu mennä.

On se varmaan niinkin, eikä mulla ole just noksun aikatauluja käsillä. Ku nyt kuvittelin että hiukan pelivaraa olis vaikka ihan talvelle siirtämisineen tjsp... Ohan noita tuplapäiviäki joskus ollu, eli molemmat pelaa samana päivänä kotipelin Noksulla, eikä se huonosti keltään tainnu mennä.

Joo näiden tuplien puuttumista olen ihmetellyt myös itse. Omaan silmään oli ihan hyvä ratkaisu, millä saatiin niitä lauantain kotimatseja lisättyä. Luulisi ettei olisi ainakaan areenalle mikään ongelma?

Ei sitä pelivaraa kyllä oikein ole. Ilveksellä on kotipeli joka ainoa viikko kun areenassa ei ole muita varauksia. Yleensä on 2 kotipeliä. Selvästi noita on myös nimenomaan painotettu sinne talvelle, eli tammi-helmikuussa vedetään aina 2 kotipeliä per viikko.

Perjantain kotiavauksen ois toki voinu pelata tänään jos olis halunnu hieman lisää väljyyttä, mutta en usko että se olisi enempää väkeä vetänyt kun viikonloppu kuitenkin vetää aina enemmän. Tai joulutauolle olis voinu sellasen tuplapelin tapaninpäivälle laittaa. Mut aika vähissä ne vaihtoehdot on.

Ilveksen (ja Tapparan) etu olisi, että Liigan pelimääriä pudotettaisiin merkittävästi nykyisestä. Pitäisi päästä 1 kotipeli/viikko tahtiin.

vko 36 - areena varattu (lentopallon EM)
vko 37 - areena varattu (lentopallon EM)
vko 38 - areena varattu (lentopallon EM)
vko 39 - 2 kotipeliä
vko 40 - 2 kotipeliä
vko 41 - 1 kotipeli
vko 42 - 1 kotipeli
vko 43 - 2 kotipeliä
vko 44 - 1 kotipeli
vko 45 - maaottelutauko
vko 46 - 2 kotipeliä
vko 47 - 1 kotipeli
vko 48 - 2 kotipeliä
vko 49 - 1 kotipeli
vko 50 - areena varattu (salibandyn MM)
vko 51 - 2 kotipeliä
vko 52 - joulutauko
vko 53 - 1 kotipeli
vko 1 - 2 kotipeliä
vko 2 - 2 kotipeliä
vko 3 - 2 kotipeliä
vko 4 - 2 kotipeliä
vko 5 - 2 kotipeliä
vko 6 - areena varattu (UMK)
vko 7 - areena varattu (UMK)
vko 8 - 2 kotipeliä
vko 9 - 2 kotipeliä
vko 10 - 1 kotipeli
vko 11 - areena varattu (taitoluistelun MM)

Futiksen junnujen maajoukkuepeli näyttää menevän loppuunmyydyksi. Siitä tulee väistämättä valitettavasti sellainen parituhatta miinusta kotiavaukseen Kookoota vastaan.

Paljonko itse veikkaat Ilveksen kannattajia ostaneen lippuja tuohon peliin? Kai tuosta loppuunmyydystä Tammelasta kuitenkin iso osa ole niitä, joita voisi laskea tulemaan areenaan.
No ei varmasti ole iso osa niitä jotka muuten tulisivat Ilves-KooKoo matsiin, mistä ihmeestä tälläinen johtopäätös?

Vaikutus Ilveksen yleisömääriin on mitätön. Ilveksen lätkäjengillä ja jalkapallomaajoukkueella on vähän erilaiset kannattajamassat.

Särähti minunkin korvaani tuo oletus, että vaikutus olisi muutama tuhat. Ajattelen, että jo muutama sata voisi olla yläkanttiin arvioitu luku.

En voi sanoa, että olisi parempaa tietoa. Olettaisin kuitenkin, että Ilves-henkisiä jalkapallonkin seuraajia kiinnostaisi tuo ottelu. Ehkä sitten olen itse yliarvioinut jalkapalloon enemmän suuntautuneiden kannattiejien määrän.

Takaisin