Varmaan on myös viimeisessä kotipelissä Ässiä vastaan.Kun HIFK-peli tulee olemaan loppuunmyyty, on Ilveksen yleisökeskiarvo lauantain jälkeen 5648.
Varmaan on myös viimeisessä kotipelissä Ässiä vastaan.
Tuo olisi muuten aika kova juttu.Pudotuspeleissä vajaa halli taitaakin sitten olla säännön vahvistava poikkeus, jos sitäkään.
Ilveksellä on kyllä tällä kaudella potentiaalia vetää täysiä halleja jokaiseen playoff-otteluun.
Tää on muuten hyvä pointti. Sillä on aika iso merkitys, pelataanko toinen kotiottelu torstaina vai perjantaina. Itse tuossa juuri laskeskelin, että ensimmäinen peli vetää hyvin koska myyntiaika on pitkä, ja toinen peli osuisi viikonlopulle. Siitä eteenpäin onkin "ratkaisupelejä", joiden kiinnostavuus on luonnollisesti ensimmäisiä pelejä isompi.Sikäli mikäli vielä Ilves joutuu siirtämään pelipäiviä, jos on alempana Tapparaa ja molemmilla kotietu.
Tää on muuten hyvä pointti. Sillä on aika iso merkitys, pelataanko toinen kotiottelu torstaina vai perjantaina. Itse tuossa juuri laskeskelin, että ensimmäinen peli vetää hyvin koska myyntiaika on pitkä, ja toinen peli osuisi viikonlopulle. Siitä eteenpäin onkin "ratkaisupelejä", joiden kiinnostavuus on luonnollisesti ensimmäisiä pelejä isompi.
Mutta joo, tarkoitin tuolla edellä lähinnä todeta, että Ilves voi olla se poikkeus sääntöön mitä tulee puolivälierien yleisömääriin. Ne kun harvemmin täyttä tupaa vetävät.
Pikaseen laskettuna 210 istumapaikkaa vapaana, eli täyteen tulee tupa. Kun vielä saadaan tiistain otteluunkin hyvä määrä väkeä paikalle, niin Tappara jää yleisökeskiarvossa parisataa meidän jälkeenIFK-peliin on myyty jo reippaasti yli 6500 paikkaa, mitä itse silmäilin ticketmasterista. Eiköhän me saada täysi tupa.