Jivi Reistola
Vakiokokoonpanossa
Muutamassa tunnissa enemmän mitä mouhoilla tänään.
Avais vaan jo kokonaan! Eiköhän kärppäläisiä sinne päätyyn tulisi.Avattu taas yläparvi melkein kokonaan auki!
Eilinen määrä kärppäläisiä oli jo enemmän kuin tarpeeksiAvais vaan jo kokonaan! Eiköhän kärppäläisiä sinne päätyyn tulisi.
Eilinen määrä kärppäläisiä oli jo enemmän kuin tarpeeksi
7k rikki.Ai jumalauta on kaunista katsoa tota lauantain pelin lipunmyyntiä! Mites se oli sillon kolmen aikaan 6300 myytynä!! Huhhuh!!
Nyt se kymppitonni täyteen!! Hyvä te!
Odotappa vain kun voitetaan huomenna ja sarja katkolla lauantaina7k rikki.
Huomenna voitto, niin olen melkein pettynyt jos ei lauantaina ole täysi tupa.Odotappa vain kun voitetaan huomenna ja sarja katkolla lauantaina
Kyllä, on se silti älytöntä ajatella että hakametsässä olis ollut jo 5-6k hyvä määrä. Loppuunmyyty todella hyvä. JA nyt painetaan reilua 9k ja on vielä varaa.Huomenna voitto, niin olen melkein pettynyt jos ei lauantaina ole täysi tupa.
Naapurilla eri tilanne... Surkeaa.. todella ylpeä Ilveksen vetovoimasta tällä hetkellä, kaukalossa kuin ulkopuolellakin!7k rikki.
Yleisömäärillä sopii hyvin keulia, varsinkin jos se tuo yhä useampia katsomoon. Puolivälieräotteluistahan lipputulot tulevat suoraan seuran kassaan ja sillä rakennetaan ensi kaudellekin mahtijengiä. Uusi halli on hieno juttu!
Huomenna voitto, niin olen melkein pettynyt jos ei lauantaina ole täysi tupa.
Saattaa mennä tappiollaki. Silloin lähtökohdat peliin 2-2.Jos perjantaina Ipa ottaa voiton Oulussa, niin kymppitonni menee lauantaina puhki