Juu, tottakai. Ja ne pitää lunastaa tiettyyn aikaan mennessä Lippu.fi jonka jälkeen vapautuu myyntiin.Varmaankin ne myös. En tiedä mitä sisältää nämä yhteistyötahot. Heille on varattuna aina tietty määrä paikkoja.
Juu, tottakai. Ja ne pitää lunastaa tiettyyn aikaan mennessä Lippu.fi jonka jälkeen vapautuu myyntiin.Varmaankin ne myös. En tiedä mitä sisältää nämä yhteistyötahot. Heille on varattuna aina tietty määrä paikkoja.
Nyt molemmat katosivat myynnistä.. täyttä on.Katsomoravintolaan 19 paikkaa jäljellä ja yksi aitio tyhjänä. Ois kyllä kova jos noikin saataisiin myytyä.
Jep vihreältä näyttää.Vierasfanikatsomoon lisätty /vapautunut paikkoja
Kai nää on niitä kun ei turvallisuus syistä myydä kaikkia paikkoja vieraiden fanikatsomon ympäriltä. Näin olen siis itse ymmärtänyt.Mikähän homma tää nyt on? Halli oli loppuunmyyty ja yleisömäärä ”vain” 11,5 k. Hallissa kuulutettiin että yleisöpaikat on loppuunmyyty. Ainakin TPS -päädyssä oli useita kymmeniä tyhjiä penkkejä.
Näin ajattelinkin, mutta on tuossa aika suuri ero hallin kapasiteettiin nähden, jos. 13k pitäisi mahtuaKai nää on niitä kun ei turvallisuus syistä myydä kaikkia paikkoja vieraiden fanikatsomon ympäriltä. Näin olen siis itse ymmärtänyt.
Oma näkemykseni missä vajaustaMihin katosi ~1200 katsojaa?
No liian kalliit hinnat tai myyntitiimi ollut saamatonta. Töitä töitä, niin saadaan nekin täyteen jatkossa.On muuten huonosti käyneet aitiot kaupaksi kevään tapahtumiin. MM-kisoihin toki myyty hyvin, mutta varsinkin liigapeleissä ollut hiljaista. Tämä siis kuultuna monen yksityisen aition taholta.
Eikös noista aitioista ole tyyliin yli puoletNo liian kalliit hinnat tai myyntitiimi ollut saamatonta. Töitä töitä, niin saadaan nekin täyteen jatkossa.
Normiaitioista Ilves ja Tappara myyvät 18 aitiota. Muut ovat muiden vastuulla, tosin seurat saattavat niitäkin myydä provisiolla, jos "omat" aitiot on jo saatu kaupaksi.Eikös noista aitioista ole tyyliin yli puolet
muiden kuin seurojen myytävissä? Minkäs teet jos jonkun SRV:n omistama aitio on tyhjillään.