Jivi Reistola
Vakiokokoonpanossa
Osastoon näyttäs olevan vielä 14 lippua. 
E: Joku näköjään kertoikin asian jo

E: Joku näköjään kertoikin asian jo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan näin btw, mistä sait selville tämän tiedon?Osastoon näyttäs olevan vielä 14 lippua.
E: Joku näköjään kertoikin asian jo![]()
Noi seisomakatsomo lippujen määrät näkee, kun menee siihen kohdalle ja rämppää sitä plussaa kunnes ei anna ostaa enempää. Voit ostaa 30 "vain" kerralla.Ihan näin btw, mistä sait selville tämän tiedon?
Tapparan päädyn yläkatsomon päässä eniten vapaita paikkoja. Muuten on aika hyvin joo myyty. Olisi hauska tietää paljon lippuja meni tänään siitä n. 10.30 lähtien![]()
Oliko tylsää?Noin 1987 lippua enää jäljellä perjantain peliin.
Joo taisi vähän olla. Eli tosiaa oikeasti itse kävin äskön yksitellen ne laskemassa ja ei se helppoo ollu.Oliko tylsää?
Kunnioitettava suoritus. Itsekin olen joskus vastaavaa harrastanut, mutta en nyt ihan jokaista pilettiä sieltä ole laskenut kuitenkaan.Joo taisi vähän olla. Eli tosiaa oikeasti itse kävin äskön yksitellen ne laskemassa ja ei se helppoo ollu.
Lasket huomenna uudestaan ja päivität lipunmyynnin edistymisen?Joo taisi vähän olla. Eli tosiaa oikeasti itse kävin äskön yksitellen ne laskemassa ja ei se helppoo ollu.
Huomenna on jo helppoa eli sold out.Lasket huomenna uudestaan ja päivität lipunmyynnin edistymisen?
Huomenna on jo helppoa eli sold out.
Tuskin tulee ihan loppuunmyyydyksi asti.Sen verran hitaasti menee liput naapurin päädystä että vähän epäilen.
Tuskin tulee ihan loppuunmyyydyksi asti.
Jostain luin että Tapparalle Liigassa tänää... eilen jo 10:s ottelu Nokia Arenalla jossa on katsojia alle 5000!
Ilveksellä tällaistä ei ole vielä tapahtunut kertaakaan.
Onhan tuo melkonen pettymys jos ei mökkiä täyteen saada.Sarjakärki,paikallismatsi,perjantai pelipäivä.Jokainen halliin kannustamaan nyt!
Onhan tuo melkonen pettymys jos ei mökkiä täyteen saada.Sarjakärki,paikallismatsi,perjantai pelipäivä.Jokainen halliin kannustamaan nyt!