Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Nyt täysin avattuna.
Osaako joku kertoa näistä lipuista kun viime pelissäkin vapautu saman verran lippuja samasta kohdasta
Osaston lippujen vuoksi näköesteellisiä paikkojaOsaako joku kertoa näistä lipuista kun viime pelissäkin vapautu saman verran lippuja samasta kohdasta
Tässä haettiin varmaan sitä, että miksi ovat yhtäkkiä vapautuneet myyntiin. Ainakin aiemmin tänään nämä paikat eivät olleet saatavilla.Osaston lippujen vuoksi näköesteellisiä paikkoja
Koska nyt taidettiin avata koko kapasiteetti käyttöön, harvemmin tätä näin aikaisin on tapahtunut.Tässä haettiin varmaan sitä, että miksi ovat yhtäkkiä vapautuneet myyntiin. Ainakin aiemmin tänään nämä paikat eivät olleet saatavilla.
Sama tapahtui edellisessä kotiottelussa, kun jo lähes loppuunmyytyyn alakatsomoon ilmaantui yhtäkkiä Osaston viereiset paikat saataville.
Tämä onkin mulle uutta tietoa, että myös alakatsomon kapsiteettia on rajoitettu. Hassua että avataan vasta kun 10 000 lippua on myytynä.Koska nyt taidettiin avata koko kapasiteetti käyttöön, harvemmin tätä näin aikaisin on tapahtunut.
Ei mulla mitään tarkkaa tietoa ole, kunhan itsekin pohdinTämä onkin mulle uutta tietoa, että myös alakatsomon kapsiteettia on rajoitettu. Hassua että avataan vasta kun 10 000 lippua on myytynä.
Ne on ovat seisomakatsomon takia näkörajoitettuja paikkoja ja sen takia normaalisti jätetään tyhjäksi. Nyt kun on muuten loppuunmyytyä, niin myydään nekin hypen mukana lähes normi hinnalla pois. Normi peleissä ne jäisivät kuitenkin tyhjäksi, kun 25€:lla voit ostaa lipun yläkatsomoon ja nähdä pelinkin. Ei tuossa mielestäni mitään ihmeellistä ole ja viime kaudella, niitä ei myyty edes loppuunmyytihin peleihin.Tämä onkin mulle uutta tietoa, että myös alakatsomon kapsiteettia on rajoitettu. Hassua että avataan vasta kun 10 000 lippua on myytynä.
Myös muualta Arenalta on viimeisten paikkojen joukossa vapautunut kaikki näköalarajoitteiset paikat. Halutaan ensin myydä paikat missä ei ole rajoitteita.Osaako joku kertoa näistä lipuista kun viime pelissäkin vapautu saman verran lippuja samasta kohdasta
Lämärilapa oli meirän kulmilla tuon värkin nimi. Aiheesta itsekin lipesin ja silmästä lipesi nostalgian onnen kyynel.samoissa hommissa on oltu selvästi. Entäpäs se hullutus, kun oli ne muovilavat? Liitettiin varteen ja hellanlevyn päällä kuumennettiin ja tehtiin hirveitä "kärkikoukkuja" niistä.
EDIT: "Vähän" lipes ketjun aiheesta, kun nostalgia pääs yllättään ...
Nyt alkaa oleen numerot kohdillaan.