Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Jep, todella vaikea nähdä et ottais nyt askeleen taaksepäin uralla.Juuri A-maajoukkueeseen noussut Tomas se ei ainakaan ole. Siinä siirrossa ei olisi sitten mitään järkeä. Eiköhän se ole Forsell.
Edit. Luulisi esiteltävän pelaajan olevan mukana tilaisuudessa. Tomas on ulkomailla instagraminsa mukaan.
Sinne kyllä on tulijoita testimies 1 ja siittä seuraavat numerotPelkän uskottavuudenkin takia tämä oli hyvä kiinnitys.
Jännä nähdä mitä löytävät toppariosastolle.
Tervetullut uutinen. Vaikka Lämmin paluu ei ratkaisekaan kaikkia Ilveksen lukuisia ongelmia, tämä myönteinen uutinen nostaa tosiaan kuitenkin joukkueen uskottavuutta. Todennäköisesti tunnettu nimi ja junioripolun läpi kahlannut runkopelaaja auttaa myös markkinoinnissa. Nyt täytyy vaan toivoa sormet ristissä, että Lämmi on kunnossa ja pystyy vastaamaan kentällä niihin mielikuviin, joita aiemman Ilves-uran tekojen perusteella tämä sopimusuutinen synnyttää itse kunkin pääkopassa.
Pitää paikkansa. Venetsian reissu meni loukkaantuneena eikä ensimmäisenä kausi lainalla Triestinassakaan tuonut täyttä ysikymppistä, vaikka ei se nyt pelkäksi penkinlämmittämiseksikään mennyt.Pitääkö muuten oikeasti paikkansa että Lämmi olisi edellisen täyden ysikymppisen pelannut Ilveksen paidassa Hakaan vasta -20 syksyllä? Livetulokset näyttää ainakin niin.
Hyvä hankinta silti ihan jo siltä kantilta että vältettiin vitutus siitä että tänään oltaisiin julkaistu Lämmin sopimus vaikka Kuopioon.
Moussan tosiaan pitäisi olla kunnossa ja on varsin pätevä mies keskikentän pohjalle. Myös Yakubulta odotan itse paljon. Yksi laatutoppari on pakko saada sisään ennen kauden alkua. Se on selvä. Sen jälkeen piikkiin target-kärkeä kenties (Tucon tyyppistä).Nyt löytyy mitat täyttävä liigakelpoinen vahti. Neljä pakkia joista saa puolustuslinjan. Hyökkäykseen ja kärjen alle tekijämiehiä, sekä laitaspesialisteja. Keskikentän pohja on kysymysmerkki, myös topparisto on kapea, ehkei edes riittävä. Kun keskikenttä ja pakisto aiheuttavat samaan aikaan huolta, joukkue ei tule toimimaan. Kysymys kuuluu, ketä vielä on tulossa?
Moussan tosiaan pitäisi olla kunnossa ja on varsin pätevä mies keskikentän pohjalle. Myös Yakubulta odotan itse paljon. Yksi laatutoppari on pakko saada sisään ennen kauden alkua. Se on selvä. Sen jälkeen piikkiin target-kärkeä kenties (Tucon tyyppistä).