Mitäs tuumaatte, jos se on Lehtonen…caretaker, ens kaudeks uus koutsi.
Sitten mennään samalla kaavalla ilman mitään varsinaista muutosta. Melkeen luulen että tämä tosin on se muutos, ja Lada tulee kakkoseksi.Mitäs tuumaatte, jos se on Lehtonen…caretaker, ens kaudeks uus koutsi.
Jos joukkue luottaa ukkoon niin ok, mutta ensi kaudelle pitää olla joku muuMitäs tuumaatte, jos se on Lehtonen…caretaker, ens kaudeks uus koutsi.
Ja sitten käy niin, että Lehtosen panokseen loppukaudesta ollaan tyytyväisiä ja hänelle tehdään 2v jatko ja sit taas vuoden päästä ihmetellään kun ei homma käy.Sitten mennään samalla kaavalla ilman mitään varsinaista muutosta. Melkeen luulen että tämä tosin on se muutos, ja Lada tulee kakkoseksi.
Vai onkohan vasta nyt alettu ettiä korvaavaa...Onko huhuilla siipiä onko tulossa kovaa nimeä vai vaan nimeä?
No jo olis suatana jo aikakin!Valmentaja menossa vaihtoon, aika varma lähde tälle. Odotellaan…
Malinen itse tykännyt tästä twiitistä. Ei välttämättä tarkoita mitään, mutta kun yhdistetään huhuihin valmentajavaihdoksesta niin voisiko olla?
Malinen itse tykännyt tästä twiitistä. Ei välttämättä tarkoita mitään, mutta kun yhdistetään huhuihin valmentajavaihdoksesta niin voisiko olla?
Hintansa tulee myös sille, että uudella stadionilla jonka operaattorina toimitaan pelataan divaria. Pitkässä juoksussa hinta putoamiselle voisi olla todella iso varsinkin jos TamU nousee lähivuosina tai jopa ensi kaudeksi samalle sarjatasolle.Malinen profiililtaan toki juuri sitä mitä Ilves nyt kaipaa. Uskottava, puolustusorientoitunut, meritoitunut. Toki kyse varmaan pitkälti myös hinnasta. Valioliigassahan oli juuri taasen keissi jossa Sam Allardyce saapui Leedsiin pitämään seuran pinnalla (se oli toki myöhäistä jo tuolloin). Kuukauden sopimus, 500k puntaa ja 2,5 millin säilymisbonus. Tämä ei ole toki Valioliiga, mutta veikkaan että Maliselle tulee hintansa.
Ehdottomasti tulee. Lähinnä meinaan että vallitseva tilanne pitää hinnan korkeana. Melkein toivoisin että puikkoihin kuitenkin hyppää Malinen. Ja mielellään Juha. Mika on jo nähty.Hintansa tulee myös sille, että uudella stadionilla jonka operaattorina toimitaan pelataan divaria. Pitkässä juoksussa hinta putoamiselle voisi olla todella iso varsinkin jos TamU nousee lähivuosina tai jopa ensi kaudeksi samalle sarjatasolle.