Ipan pakki
Vakiokokoonpanossa
Repesin. Aidosti.Kiva heille. Loistava veska.
Repesin. Aidosti.Kiva heille. Loistava veska.
Oli muuten Raitala joku aika sit alkanut seuraamaan Ilvestä instagramin puolella. Satuin vaan huomaamaan kun reilu viikko sit kattelin huvikseni.Tässäkin ketjussa taidettiin spekuloida Raitalasta ja Futisforumin puolelta tuli bongattua huhu, jonka mukaan ei olisi Klubissa jatkamassa vaan siirtyisi (oletettavasti Suomen sisällä) toiseen seuraan. Toki kyseessä yhden tähden huhu.
En nyt riemusta hyppisi, mikäli siirtyisi Tampereelle, kun todennäköisesti hintalappu ei ole sieltä pienimmästä päästä. Takkulalle toki "vanha tuttu", joten en pitäisi tätä siirtoa mahdottomanakaan.
Ei ainakaan enää seuraa. Toki näissä saatetaan olla tarkkana, jos sopimus on tehty, mutta sitä ei ole vielä julkistettu.Oli muuten Raitala joku aika sit alkanut seuraamaan Ilvestä instagramin puolella. Satuin vaan huomaamaan kun reilu viikko sit kattelin huvikseni.
Joo ei näköjään ja nyt rupesin miettimään, että olikohan se edes Raitala vai sekoitanko johonkin toiseen.Ei ainakaan enää seuraa. Toki näissä saatetaan olla tarkkana, jos sopimus on tehty, mutta sitä ei ole vielä julkistettu.
Viimeinen vai toistaiseksi viimeisin?Viimeinen pelaaja julkaisu on viikon päästä perjantaina..
Toistaiseksi…Viimeinen vai toistaiseksi viimeisin?
Julkaisu lätkä pelin jälkeen? Aamupäivä nyt ainakin mennyt ohiViimeinen pelaaja julkaisu on viikon päästä perjantaina..
Tai pelikatkolla. Ainakin kerran on tehty niinJulkaisu lätkä pelin jälkeen? Aamupäivä nyt ainakin mennyt ohi
Oho Punakoneelta huti
Olet oikeassa itse sain infoa väärästä perjantaista..pahoittelut..Ettei olisi ensi perjantaina? Joululahjaksi kannattajille.
Mää taidan tietää kenestä on kysymys.Olet oikeassa itse sain infoa väärästä perjantaista..pahoittelut..
Ei tarvitse pahoitella.Olet oikeassa itse sain infoa väärästä perjantaista..pahoittelut..
Niin ei tarvi paljon miettiä asiiaa..saapu viime perjantaina Tampereelle..muutamaa pelaajaa vielä etsitään rauhassa.,Mää taidan tietää kenestä on kysymys.
Tai ainakin mulla on tästä asiasta pieni haju.