Ilves-aiheiset pelaajahuhut

Kurikassa asti yllätyttiin, ettei tässäkään lajissa rahkeet riitä.

Mitenhän ne siellä ylemmällä portaalla ajattelee ensikauden menestystä, jos pelaajat lähtee meiltä, mutta uusia ei hommata tilalle? Tuo Gasc aika paljonkin harmittaa itseäni, jos sitä ei saada, koska itse ehdin jo haaveilemaan Gascia Tammelaan ja Ilvekseen:(

Mitenhän ne siellä ylemmällä portaalla ajattelee ensikauden menestystä, jos pelaajat lähtee meiltä, mutta uusia ei hommata tilalle? Tuo Gasc aika paljonkin harmittaa itseäni, jos sitä ei saada, koska itse ehdin jo haaveilemaan Gascia Tammelaan ja Ilvekseen:(
En mää nyt suostu mitään Gascia pitään jonain ukkoylijumalana.

Jos se ei tuu ni joku parempi tulee.

Nyt kun doni varmaan on lähdössä sinne ulkomaille, jos joku sitä luopiota huolii, niin kupposillakin on tuo paikka avoinna. Voi kun takkula nyt hommaa vaan tarpeeksi hyvän pelaajan tuohon paikalle, oli se sitten Gasc tai ei.
En usko että siirto Tampereelta Kuopioon paljoa paina ulkomaalaisilla seuroilla. :) Parempi vaan jos menee niin eipä tartte enään katsella.

Popo ja Tiitinen toki jäljellä mutta toiselta tuli huonoa erää ratkaisuhetkillä ja toinen on vielä nuori joka kärsi pitkästä loukkaantumisjaksosta. Tiitiselle ehjä kausi oliskin nyt elintärkeä asia kaikkien kannalta. Katsotaan nyt silti miten tässä lopulta käy. Ikävää silti olisi hävitä tarjouskilvassa Kupsille.

onhan tässä kauden alkuun toki vielä tovi
ett älä ny vielä pelivehkeitä revi

Takaisin